Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Bylo pozdě...

 Alice+Jasper,Rosalie a Emmett


Moje první jednodílná povídka. Není nic moc, já prostě nikdy nebudu tak dobrá jako autorky Půlnoci, Nejisté Budoucnosti, Dějin věčnosti a spousty dalších skvělých povídek a příběhů tady...jen jsem si prostě chtěla udělat radost a...no výsledek můžete posoudit sami :) Budu ráda i za komenty :)

Stála jsem v naší společné ložnici a kochala se tím naprosto ohromujícím pohledem….ani teď, po tolika letech (pch…co letech, desetiletích, staletích..) strávených spolu mě nepřestával udivovat svou nadpozemskou krásou. On. Edward. Můj Edward.
Tak moc ho miluji….už si ani nedokážu představit, že bychom se kdy rozdělili. Ve svém lidském životě, než jsem ho potkala, jsem byla nic. Nula. Prostě obyčejná, průměrná holka. Ale po tom, co jsme spolu začali chodit (a já stále byla člověkem, ačkoli mě to neskutečně štvalo) se něco změnilo. Najednou můj život nabral nové rozměry. S Edwardem se totiž nikdy nenudím. I kdybych jen měla ležet vedle něj a donekonečna vzdychat nad jeho krásou, nikdy se mi to neomrzí. NIKDY.
Je zvláštní, že když jste zamilovaní, připadáte si o trochu víc atraktivní (a nemá to nic společného s tím, že jste (už konečně) nadpozemsky krásný upír). Alespoň u mě to tak je. Ne, není to namyšlenost, je to pouze vědomí, že vedle vás je někdo, kdo vám je oporou a kdo vás miluje. Být milován je krásné. Tak krásné až to mnohdy bolí. Láska je velmi proradná…

„Nad čím přemýšlíš, lásko?“ ten sametový, medový hlas, který bych poznala kdekoli mě vytrhl z rozjímání. „Přemýšlím nad tím, že mi nedáš spát (ha ha ha, jako kdybych spát mohla)…a že tě "pořád" miluji. Snad ještě víc než dřív…“ začal se smát. „Co je na tom tak vtipného?“ smál se snad ještě víc. „Víš, že tohle jsi mi v průběhu těch 300 let, co spolu jsme řekla už nejmíň stokrát?“ Urazila jsem se. Copak nemůžu svému manželovi říkat, že ho miluji? „Ale no tak, lásko, netrap se tím….mě těší, že mi to říkáš, jsem za to rád…“ Vykouzlil na svých rtech ten úsměv, který jsem měla nejradši.
 „Hej!!! To není fér!“ začala jsem se smát.

„Co není fér?“
„To, jak moc dobře víš, co na mě platí!!“
„A co je na tom špatného?To nemůžu jen tak okouzlovat svoji ženu?“
„Ne nemůžeš. Jednou bych tě taky chtěla okouzlit já, víš?“
„No tak moment! Víš ty vůbec, Isabello Cullenová, jak moc mě okouzluješ? Každý den? Každou nanosekundu v mém upířím životě?“
„Ach, tohle mě fakt nebaví. Už jsme zase u toho. Nechci se s tebou zase hádat, kdo koho okouzluje víc!“ Tahle hádka je totiž nekonečná…..
„OK. Tak o tom nemluvme. Co kdybychom šli na lov?“
„Nemám žízeň….lovit jsme přece byli nedávno, ne?“
„Mám takový dojem, že Nessie ale ne. Má žízeň. Slyším to.“
Najednou celý stuhl.
„Co se děje?“
„Sakra!“ Než mi stihl cokoliv říct, do pokoje vrazila Alice. „Alice! Viděla jsi…“ „Ano, viděla!“
„Musíme rychle jednat!“ Zaječel Edward a začal na sebe rychle házet oblečení. „Ale Edwarde, tohle si nemůžeš vzít, vždyť to spolu vůbec neladí..“namítala Alice, snad největší nákupní maniačka co znám.
„Na tom teď nesejde!!! Není čas, Alice!!“ zavrčel na ni.

„Může mi tady někdo laskavě vysvětlit co se děje?“ zařvala jsem, už trochu netrpělivá a nervózní, že nevím o co kráčí.
„Nessie.Šla.Pryč.Do.Města.Má.Žízeň.Chce.Zabít.Člověka.“ odsekával každé slovo. Bylo vidět, že je smutný. Že ho to mrzí.
„Ale ne!! CHARLIE!!!!“ div jsem sebou nesekla na postel.
„Neboj, ten je v bezpečí. Ness by dědečkovi nikdy neublížila.“ řekla Alice.
„Musíme honem do města!!“ křikla jsem a už jsem pádila dolů po schodech.
„Alice….“
„Na vysvětlování není čas Jaspere!“ zařvala jsem a táhla Alici k autu.
Skočila jsem na sedadlo řidiče a bleskově nastartovala motor. Tak rychle mě snad nikdo nikdy neviděl řídit. Uháněli jsme víc jak 200 km/h a mně se hlavou honily zlé myšlenky. Myslela jsem si, že Rennesme je už dost vycvičená, a že dokáže lidské krvi odolat. Asi jsem se mýlila.
Děsně jsem se bála, že je pozdě.
Už jsme byli ve Forks. „Teď zatoč doleva.“ozvala se Alice. Zatočila jsem, a to, co jsem viděla bylo i na mě, 300 let starého upíra bylo příliš.
Už bylo pozdě.
Rennesme, andělsky krásná malá dívenka jak saje krev z bezvládného chlapce na ulici. Ten pohled mě zabíjel. Mučil. Teď už jsem chápala, proč mě Edward tak zoufale nechtěl přeměnit…nechtěl, aby se to samé stalo mně. Nechtěl, abych byla zrůda co jen saje krev z lidí. Rennesme vzhlédla. Uviděla nás. 3 upíry se strhaným, smutným výrazem.
Asi se v ní pohlo svědomí, protože se obrátila a začla utíkat pryč.
„Rennesme…..“zašeptala jsem.
Ale už  bylo pozdě…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bylo pozdě...:

 1
2. nika
10.10.2014 [16:30]

nádherný.....a smutný, úžasná povídka

1. ?????
01.11.2011 [10:42]

opakujem ale ako to ze este charlie zije???? a inak pekne napisane len ma to zaskočilo :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!