Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Ako sa Emmett s medveďom hral

surprise-ukázka


Ako sa Emmett s medveďom hralPoviedka je poslednou spomienkou na Emmettov ľudský život, čiže na časť, keď Emmetta v lese napadol medveď a skoro ho zabil. Ale skutočne napadol medveď Emmetta, alebo ho Emmett vyprovokoval a medveď sa len bránil? Keďže som na nudnej hodine fyziky dala prednosť písaniu pred spaním, vzišla z toho táto poviedka o „vyrovnanom" zápase. Pokúšala som sa to poňať žartovne, no dvakrát by som netvrdila, že sa mi to podarilo.

„Fíha, kamarát. Toto bol veľmi múdry ťah," zachechtal som sa nad zohavenou handrou, ktorá bola ešte pred stotinou sekundy značkovým tričkom limitovanej edície.

Akoby to nestačilo, začal si tričko hádzať, až nakoniec s hlasným čľupnutím skončilo vo vode. A to som sa ho chystal ešte zošiť a ďalej normálne nosiť... No nič, pôjdem si ho potom uloviť. Najprv však musím vyriešiť toto.

„Tak, medvedík," začal som a kúsok konára som medveďovi pritisol pod krk. Chce sa hrať? Tak nech sa páči! „Myslel som si, že to bude férová hra, ale ty máš iné úmysly, však?" pokračoval som ďalej ešte stále pokojným hlasom. Keď som sa zadíval na farebné odtiene jeho oriškovej srsti, usmial som sa. Inak, pekný kožuch. Mali ho v zľave?“

Po tejto vete medveď hrôzostrašne zavrčal. Alebo si myslel, že hrôzostrašne zavrčal. Veď moja sestra by ho prekonala, ak som ju hodil do studne... Mám to vyskúšané!

Čo mi pripomína, že som ju zabudol v Lunaparku. Ups! No nič, zajtra sa po ňu vrátim, zamyslel som sa, čím som na malú chvíľku vytesnil medveď zo svojej hlavy. Čo som robiť rozhodne nemal. Hlavou sa priblížil len na pár centimetrov od tej mojej, jeho dych mi vanul priamo do tváre.

„No fuj, asi si si zuby dnes neumýval, však?" Kyslo som sa naňho zaškeril a druhou voľnou rukou rozvíril vzdich okolo nás dvoch.

Medvedík práve v tej chvíli vztýčil svoje telo nahor a postavil sa na zadné laby. Nemyslel som si, že je až taký veľký... Ale veď medveď ako medveď.

„Pokoj, kamarát." Svoj humor, ktorý sa so mnou niesol celý život, som si chcel zachovať až dokonca, aj keď strach mi už poamličky začal škrípať zubami, čo ma však nedokáže odraniť. Viem, že mi ostáva už len pár minút života, ale prečo ich nevyužiť na to, aby som niekoho poriadne naštval?

V tom ma schytil a vyhodil do obrovskej výšky, z ktorej som mal na stotinu výborný výhľad na celú šíru zeleň tohto lesa. Poviem vám, že to bola omnoho väčšia sranda ako dráha v zábavnom parku, na ktorej som bol pred obedom.

Ach, obed som nemal spomínať. Je mi na... Blé.

Grizly sa zadíval na môj obed a znechutene otočil hlavou.

„Akože máš niečo proti? Boli to celkom chutné hovädzie steaky!" obhájil som sa a urazene spustil ramená k telu.

„Inak, minule som v jednom nemenovanom časopise Včielka čítal, že Macko Pusík začal chodiť do fitka. Fakt nabral toľko kilogramov čistého svalstva, ako písali na strane číslo štyridsať? To by som mu mohol byť rovnocenným súperom," zaškeril som sa.

„A aby som nezabudol, v Bille majú akciu na zubnú pastu. Mal by si tam skočiť! Myslím, že medvedice by neboli proti, keby si na ne nevíril tento puch!" povedal som pokojne. Medveď sa na mňa však nahnevane pozrel a ja som videl, ako mu do očí vstupuje neovládateľná zlosť.

Zrazu ma schytil a hodil do stromu.

Čo také som povedal?" spýtal som sa, no odpoveďou od tohto nevzdelanca mi bolo len ďalšie zavrčanie.

Bola to poriadna šupa, to priznávam. Pred očami sa mi mihotali vtáčiky, hviezdičky a včeličky v miliónoch tónov farieb. Ale to, čo som videl potom, ma fakticky dostalo.

Sexi blondínka oblečená v obtiahnutom tričku a tmavých nohaviciach mi rozbúchala srdce na plné obrátky. Bilo až nebezpečne rýchlo. Ale koho by v tejto situácii zaujímalo, že za chvíľu dostane infarkt, keď sa mu poskytol pohľad na bohyňu?

„Ty kokso, to je kus," vzdychol som pri pohľade na dokonalú siluetu ženy blížiacej sa ku mne.

Zlaté vlasy si prehodila na ľavú stranu a túžobne sa na mňa otočila. Ak by som práve neležal na blhej hline, určite by ma jej karamelové dúhovky dostali na kolená.

V tom momente som bol už totálne na mäkko. Krajšiu ženu som v živote nevidel...

„S tebou, ženská, by som si dal povedať... " zašepkal som ešte z posledných síl a od blonďavej krásavice som si zlízol jeden znechutený pohľad. Bolo to rozkošné. Zrazu mi aj prišlo ľúto, že toto všetko sa končí... Že tento môj život sa končí ešte pred tým, ako som ju mohol viac spoznať.

O malú chvíľku sa mi pred očami už definitívne zatmelo.

A ďalej to už predsa poznáte...!


Túto jednorázovku venujem Chili9Nikki, super spolužiačke a najlepšej kamarátke. Ďakujem, že ma neustále podporuješ v písaní a čítaš tie moje hatlaniny. Bez teba by tu táto jednorázovka nebola, pretože je podľa mňa trápna a nie vtipná. Ale keďže som ju venovala tebe a ty si ju tu chcela mať, nech sa páči. Ďakujem, že si tu vždy pre mňa. Mám ťa rada, Kušinka... :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ako sa Emmett s medveďom hral:

 1
29.05.2011 [8:19]

PetraCullenTohle se ti povedlo! Emoticon Emoticon Emoticon Typický Emmett, všechny kolem sebe provokuje. :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Mě se tahle jednorázovka moc líbila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!