Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » ... a konec!

lol


... a konec!Velmi krátká jednorázovka, která se tu dříve vyskytla, ale já ji smazala a přepsala. Jestli jsem udělala lépe, musíte posoudit vy. K 1. verzi nebyly moc kladné komentáře, tak jsem zvědavá, jaké ohlasy budou u této. Klasické téma - Bella po rozchodu s Edwardem. Kdybych se odvážila napsat k tomu kapitolovku, bylo by to originálnější. Příjemné počtení. Amicale :)

… a konec!

 

Dívka ležela na překrásné louce a ze zavřených očí jí tekly slzy. Byla to louka její a jeho.

 

V hlouby duše cítila, že se blíží její konec. Byly to už dva měsíce, co ji opustil. Dodnes si říkala, proč mu na to skočila.

 

Jen si s ní zahrával. Byla jeho loutka a on tahal za provázky. Nechala se úplně ovládnout. Kolika dívkám už tohle udělal? Byla jen ona nebo ještě někdo? Byla jen ona tak optimistická, že uvěřila jeho kecům, že ji miluje? Byla jen ona tak hloupá a dovolila tomu ubožákovi, aby ji zničil?

 

Vzpomínala na okamžiky s ním. Na to, když ho poprvé uviděla. Na to, jak ji poprvé políbil. A pak na to jak ji opouštěl. Byla přes ně šedá clona, protože ho jak nenáviděla, tak i milovala. Nerozuměla svým citům a možná jim ani rozumět nechtěla.

 

Jaký měl důvod, roztříštit její srdce na milión kousíčků? Čeho tím docílil? Bavilo ho to?

 

Něco kolem zašustělo. Dívka se ani nepohnula. Věděla, kdo to je i co ji čeká.

 

Byla to ta, která ji nenáviděla. Ta, která se na ní chtěla pomstít. Ta, která ji chtěla zabít.

 

Ozval se zákeřný smích.

 

„Bello,“ řekla žena. Měla zrzavé, husté vlasy, která jí vlály kolem jejího divokého obličeje. Měla sněhově bílou pleť a karmínově rudé oči. Dívka se usmála, byla smířená se svým osudem.

 

„Znovu se setkáváme. Tentokrát naposled.,“ dodala a znovu se zasmála. Byl to ledový smích, při kterém tuhla krev v žilách. Každého by to vyděsilo, ale dívku ne. Chtěla to mít co nejdříve za sebou. Už na něj nechtěla nikdy myslet

 

„Jak to, že tu nejsou tví ochránci Cullenovi?“ dodala. „Copak už jsi pro ně…,“ chvíli se odmlčela jako by hledala správná slova a nahnula se k dívce. „ohraná? Chtějí nějakou jinou hračičku? Ale to snad ne. Takže o tebe nebude žádný boj?“ Žena se zamračila.

 

„A já se tak těšila,“ zamumlala si pro sebe, ale dívka to moc dobře slyšela. Trochu zaskřípala zuby, avšak žena slyšela i tento nepatrný zvuk. Začala ji pomalu obcházet s úšklebkem na rtech. „Víš… není mi příjemné, že jsem přišla o smečku a dokonce i o druha. O Jamese. O toho, koho zabil Edward,“ řekla ostře.

 

Dívka sebou trochu škubla, když vyslovila jeho jméno. Žena se znovu krutě zasmála.

„Ale když tě tak vidím… ty na tom také nejsi zrovna nejlépe,“ usmála se. „To tě jeho odchod opravdu tak ranil? Ty jsi mu opravdu věřila?“ kroutila ohromeně hlavou. „Neuvěřitelné,“ zamumlala si pro sebe. Začala se k ní pomalu přibližovat. „Ty víš, co tě teď čeká, že?“

 

Dívka za celou dobu poprvé otevřela oči a pohlédla do karmínově rudých očí. Vyzařovala z nich posměšnost, touha a odhodlání.

„Tak nač čekat?“ pronesla žena ledovým hlasem.

 

Dívka za celou dobu promluvila poprvé.

„Miluji tě, Edwarde,“ zašeptala naposledy, když cítila ledový dech ženy na svém krku.

 

„Moc pěkný proslov,“ zašeptala a dotkla se zuby jejího krku. Dívka se opět usmála. Neměla na tomto světě už co dělat. Nechtěla tu být. Chtěla být co nejdál… od něho.

 


Tato povídka už tu byla, ale smazala jsem ji a přepsala, obnovila. Nevím, jestli je lepší nebo horší. Každopádně plánuji, že napíšu k této krátké jednorázovce kapitolovku. Mám to jakžtakž vymyšlené, jen sepsat. Uvidíme, jestli byste o ni stály, napište. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek ... a konec!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!