Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » 65 věcí, které nesmí Emmett Cullen dělat


Autorky: Kačka a Zuzka
zdroj: zrada.pise.cz

 

1) Nesmí Edwarda přihlásit na maratón.

2) Nesmí si hrát s Alicinýma náramky a pak svádět podlahu plnou korálků na Jaspera.

3) Nesmí si v noci hrát na náměsíčného a až se „probudí“ tak tvrdit, že o tom nic neví.

4) Pokoušet se nenápadně ukradnout školní autobus plný dětí.

5) Jít do papírnictví a shánět narozeninové přání pro Ara k jeho upířím narozeninám…

6) … až na něj připíše pár číslic, tak ho Arovi poslat jménem Carlislea.

7) Ptát se Alice, jestli náhodou nevyrostla. Každé ráno.

8) Ptát se tajně Alice, jestli jsou modernější proužky nebo puntíky, že by to Jaspera zajímalo, ale stydí se zeptat.

9) Pak se Jasperovi smát, až přijde celý proužkovaný/puntíkatý.

10) Věnovat všechen historicky cenný majetek, který Cullenovi vlastní, různým dějepisným muzeím.

11) Hrát si s Bellou na Šípkovou Růženku a pozvat i Jaspera.

12) Rozladit Edwardovi klavír.

13) Ptát se Carlislea, čím to je, že vypadá stále tak dobře a mladě.

14) Tvrdit, že se stal znovu člověkem a přes noc zestárl o 20 let.

15) Zeptat se Belly, jestli s ním nechce jít něco malého zakousnout.

16) Dát Esme kuchařku.

17) Koupit si prášky na spaní a uprostřed noci začít hlasitě nadávat, že nefungují a že je půjde reklamovat.

18) Vyplnit a zfalšovat podpis na přihlášku na vejšku do Jacksonvillu pod Edwardovým jménem.

19) Vykládat všem, že růžová je jeho oblíbená barva.

20) Dokazovat, že růžová je jeho oblíbená barva.

21) Pomáhat Carlisleovi v nemocnici.

22) Vyrazit na pláž…

23) … už vůbec ne, když svítí sluníčko…

24) … a už vůbec ne do La Push.

25) Má zakázáno doprovázet Bellu do tanečních…

26) … to může jen Edward.

27) Nesmí jeho a Rosaliin pokoj přestavět na mini-posilovnu a v obchodě se sportovními potřebami shánět tunové činky.

28) Emmett nikdy nesmí nehty seškrabovat lak z nábytku, z omítky, z parket a z čehokoliv jiného.

29) Nesmí obviňovat společnosti na dodávku elektřiny, že jim žádnou elektřinu nedodávají (po tom, co strčí prsty do zásuvky a nezabije ho to).

30) Nesmí se účastnit přestaveb domů a už vůbec ne šoupat se stěnami.

31) Účastnit se „zábavných“ plaveb se žraloky a s piraněmi  je přísně zakázáno…

32) … a už vůbec ne na ně nesmí zvát Bellu.

33) Napsat knížku „Kdo jsem aneb jak se stát upírem“ nebo jinou blbost.

34) Snažit se nacpat do Jasperových kalhot a tvrdit, že jsou jeho, ztloustl a už se do nich nevejde.

35) Upéct na Den díkuvzdání kachnu a předstírat odchod z domu, když si nikdo kromě Belly nebude chtít dát.

36) Postavit vysokou věž a unést tam Bellu…

37) … Emmett nesmí vůbec unášet Bellu.

38) Koupit Edwardovi (nebo komukoliv z upíří rodiny) GPS.

39) Oznámit Carlisleovi, že si koupil nový džíp a potřebuje přestavět jeho pracovnu na garáž.

40) Vloupat se do NASA, ukradnout raketu a uspořádat výlet do vesmíru.

41) Rozdrtit bílou křídu a prodávat ji jako drogu.

42) Napsat milostný dopis paní Copeové a podepsat tam Edwarda.

43) Koupit Esme jako dárek nevkusné závěsy nebo cokoliv jiného nevkusného…

44) … a už vůbec ne naschvál.

45) Namalovat obraz rodiny a nenamalovat na něj Bellu, aby naštval Edwarda.

46) Koupit Esme tričko v těhotenské XXL módě a tvářit se, že zapomněl velikost.

47) Obléct si na hlavu kuklu a jít ukrást Charlieho policejní auto.

48) Ničit Aliciny časopisy o módě (tzn. vystřihovat z nich různé články a obrázky s tím, že ho to ohromně zajímá).

49) Když se ho někdo zeptá proč nejí, tak odpovědět „To jste nevěděli, že upíří se živí krví?“…

50) … a následně tomu člověku ukázat své zuby v úsměvu.

51) Tvrdit Belle, že Shakespeare je taky upír…

52) … a je to Carlisleův nejlepší kamarád…

53) … hned po Arovi.

54) Nesmí si zpívat ve sprše…

55) …přestože upíři umí všechno, tohle je KO.

56) „Hrát“ si s Edwardovou hifi věží.

57) Snažit se v bance vyměnit Carlisleovi památné mince ze 17. století za současné americké dolary.

58) Koupit si novou čepici na baseball se vzorem šachovnice.

59) Zeptat se Carlislea, jestli může sepsat jeho životopis.

60) Domlouvat Jasperovi rande s Jessicou…

61) … ani Carlisleovi…

62) … ani Edwardovi…

63) … a už vůbec ne Belle.

64) Chodit na rande s Jessicou.

65) Tvrdit Carlisleovi, že jeho rentgen rozbil omylem, když si chtěl ověřit, že nemá zlomenou ruku.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek 65 věcí, které nesmí Emmett Cullen dělat:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!