Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight srazy » Program TwilightConu 2011


Program setkání fanoušků Twilight - TwilightCon 2011 byl dokončen. Co pro Vás Intoxicated team chystá za přednášky, promítání a soutěže se dozvíte v pokračování článku.

TwilightCon: 5. 7. - 6. 7. 2011 v Chotěboři nedaleko Havlíčkova Brodu

Stejně jako předchozí dva roky se bude v Chotěboři pořádat TwilightCon (setkání fanoušků Twilight, které bude plné přednášek, soutěží, promítání aj.) v rámci NightConu, který bude probíhat ve dnech 5. a 6.7.2011 během Festivalu Fantazie. Dříve TwilightCon probíhal v rámci VampConu, který se přejmenoval na výše uvedený NightCon a kromě upírů a vlkodlaků se můžete v Chotěboři setkat se zombiekama, démony, čaroději, magií, horory, mimozemšťany, atd... Mimo již zmiňované se můžete na Festivalu Fantazie setkat se svými oblíbenými seriály a soundtracky, seriály Josse Whedona a spoustou jiných zajímavých atrakcí.

imagebam.com imagebam.com

 

PROGRAM TWILIGHTCONU 2011

Plusy i mínusy Twilight ságy

Prednášajúce: petra.freedom a Teddysa

Po léta se schylovalo k tomuto věhlasnému souboji. Na jedné straně fanynka v bílém, neochvějná ochránkyně ságy a všeho s ní spojeného, na té druhé fanynka v černém, která je k sáze někdy až příliš kritická. Přijďte se podívat na jeho výsledek a dozvědět se něco o kladech i záporech tohoto fenoménu.

-------------------------------------

Twilight sága v popkultuře

Prednášajúce: petra.freedom a Teddysa

Díváte se na Váš oblíbený seriál a najednou tam mluví o Cullenových? Ať už je to Glee nebo Big Bang Theory - Twilight je všude. Na této přednášce se podíváme na různé zmínky o Twilight sáze, které se objevují v mnohých seriálech a filmech.

-------------------------------------

Twilight s audiokomentárom

Prednášajúca: Ramira

Filmovú podobu Twilight možno poznáte aj odzadu, ale určite netušíte, ako s ním súvisia cheeseburgery, posadnutosť obočím a gay prízvuk. Rob, Kristen a Catherine Hardwicke vás prevedú celým filmom a podelia sa o skutočne nevídané veci.

-------------------------------------

Twilight Saga Comic Book

Prednášajúca: Swamp

Predstavenie grafického spracovania Twilight ságy. Príďte sa pozrieť na rozhodne vtipné výjavy z tohto komiksu, ale aj na iné neoficiálne komiksové stvárnenia ságy.

-------------------------------------

Hunger Games - Twilight budúcnosti?

Prednášajúce: Ramira a Teddysa

Jedna aréna, 24 detí, len jeden víťaz. Boj na život a na smrť sa môže začať. Trilógia Hunger Games alias Aréna smrti vytláča Twilight z postu najzbožňovanejšej ságy. Že ste o nej nikdy nepočuli? Rýchlo to napravte a objavte s nami nový, knižný svet.

-------------------------------------

Když dělají dva totéž, není to totéž

Prednášajúca: Panthea

Na této přednášce uslyšíte porovnání scén z prvních dvou filmů Twilight ságy, tedy Twilight a New Moon. Zjistíte, kolik toho mají filmy společného, ačkoli jsou od různých režisérů.

-------------------------------------

Seznamte se s hereckými nováčky pro BD

Prednášajúce: Panthea a Ramira

Máte zmatek v té spoustě nových tváří, které se přidaly k Twilight castu? Přijďte na přednášku a my Vás s nimi seznámíme. Kdo jsou, odkud přišli a koho že to vlastně hrají.

-------------------------------------

Vtipné momenty Twilight herců

Prednášajúce: Teddysa a petra.freedom

Vtipné rozhovory, trapasy, videa ze zákulisí a hlášky herců z Twilight Ságy. To vše uvidíte na této přednášce a rozhodně se nebudete nudit.

-------------------------------------

Robert Pattinson

Prednášajúce: petra.freedom a Teddysa

Robert Pattinson je v dnešní době pomalu stejně tak velkým fenoménem, jakým je série, která ho vynesla do slavných výšin. Na této přednášce se dovíte něco o něm, o tom, co dělal mimo natáčení Twilight ságy, i o tom, co chystá.

-------------------------------------

Kristen Stewart

Prednášajúce: Teddysa a Ramira

Bez Kristen Stewart by nebyla Bella Swan, ani celá Twilight série taková, jaká je dnes. Na této přednášce se dozvíte vše o jejích dalších úspěšných projektech, o cenách, které získala, o specifickém stylu oblečení i o soukromém životě.

-------------------------------------

Bothered with Robert Pattinson

Prednášajúce: petra.freedom, Teddysa a Kubi

Chcete vědět, co všechno v očích Jimmyho Fallona trápí Roberta Pattinsona? Přijďte se podívat. Uslyšíte o souboji upírů a vlkodlaků, problémech s Valentýnem, iPadem, fotbalem a dalšími věcmi.

-------------------------------------

Catherine Hardwicke/ David Slade

Prednášajúce: Teddysa a Kubi

Dva nejoblíbenější režiséři Twilight Ságy - jaká byla jejich tvorba před Twilight ságou, či jak se jejich vize podepsala na jednotlivých filmech? To vše a více se dozvíte na této přednášce.

-------------------------------------

Život po Twilight sáze

Prednášajúca: Panthea

Nejen prací na Twilight sáze je herec aneb jaké další filmy herci natáčí. Pomohla jim tato „frančíza" v další kariéře?

-------------------------------------

Twilight soundtracky

Prednášajúce: petra.freedom a Teddysa

Některé kapely se prakticky perou o možnost, aby se mohly na soundtracku pokračování ságy podílet. Podíváme se na to, co je na těchto indie kompilacích pro různé příležitosti tak zvláštního a proč měly soundtracky takový úspěch.

-------------------------------------

Muse

Prednášajúca: Swamp

Jednou věcí si všichni mohou být jistí - Stephenie Meyer miluje Muse a Muse mají rozhodně rádi Stephenie. Tahle kapela byla největší inspirací při psaní knih a následně se jako jediná podílela na všech soundtracích. Tato přednáška vám je lépe představí.

-------------------------------------

Twilight Saga Slash

Prednášajúca: Swamp

Milujete ho alebo ho nenávidíte? Máte svoj obľúbený ship, ale vám nebol splnený? Ste fanúšik, ale beriete to s nadhľadom? Tak táto prednáška je presne pre vás! Žiadne hranice, nič sa neberie vážne.

-------------------------------------

Twilight Parody

Prednášajúca: Swamp

Veleúspešná prehliadka možných aj nemožných paródií na Twilight ságu a jej postavy. Príďte si precvičiť bránicu aj tento rok!

-------------------------------------

Twilight knižný kvíz

Prednášajúca: Panthea a Swamp

Myslíte si, že znáte knihy Twiligth ságy opravdu dobře? Tak se o tom přjďte přesvědčit na náš knižní kvíz.

-------------------------------------

Filmový kvíz

Prednášajúce: Kubi a Panthea

Znáte dobře filmy? Jste si jistí? Bylo to v knize i ve filmu stejně? Přijďte se přesvědčit o tom, jak na tom doopravdy jste se znalostí Twilight filmů.

-------------------------------------

Twilight aktivity

Prednášajúce: Ramira a petra.freedom

Radi súťažíte, ale nebavia vás vedomostné kvízy? Tak si príďte vyskúšať hádanie, kreslenie, pantomímu a všeobecnú zábavu v štýle Twilight. Vážnu náladu a zábrany nechajte doma, tu sa bude blbnúť vo veľkom.

-------------------------------------

Knižní koutek

Prednášajúce: Intoxicated team

Team Intoxicated doporučuje k přečtení... aneb o jaké jiné upířiny i knihy bez upírů rozhodně obohaťte svoji knihovnu.

-------------------------------------

Knižní koutek - kvíz

Prednášajúce: Intoxicated team

Navštívili jste náš „Knižní koutek" a dávali jste pozor? Tak si přijťe zasoutěžit o hodnotné ceny od našich sponzorů.

-------------------------------------

-------------------------------------

Mimo jiné se bude v Chotěboři na Twilightconu/Nightconu soutěžit i o knihy z nakladatelství Egmont, Brokilon, Domino, Fantom Print, Tatran, Baronet a o filmové soundtracky Twilight filmů a spoustu dalších zajímavých cen!

Pokud byste měli nějaký dotaz, pište do GUESTBOOKU nebo na email team@intoxicated.cz.

Budeme se na Váš v Chotěboři těšit.

Intoxicated team

 

Důležité odkazy:

Festival Fantazie

TwilightCon

NightCon

Guestbook



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Program TwilightConu 2011 :

 1
04.06.2011 [23:34]

katherin18kedy bude niečo také na slovensku??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Prečo je to tak ďaleko??, tam ma rodičia nepostia Emoticon Emoticon Emoticon Vyzerá to úžasne!! Emoticon Emoticon

7. Kubi
01.06.2011 [17:56]

VStupné je popsáno ZDE:
festivalfantazie.cz/ff/index.php?pg=vstupne

Ubytování je popsáno ZDE:
festivalfantazie.cz/ff/index.php?pg=ubytovani

Festival je koncipován tak, že na čím delší dobu jedeš, tím tě vyjde levněji. Nejlevnější ubytování je ve spacáku na ZŠ Smetanova, je to nejblíž všem budovám, kde festival probíhá.

Můžeš si ubytování objednat na webu skrz aplikaci AMBER:
amber.festivalfantazie.cz/index.php
Nebo prostě přijet a vše si zařídit na místě.

Cca vstup na dva celé dny + ubytování by vyšlo asi na 400 - 450 Kč.

Pokud byste měli další dotazy, můžete mě kontaktovat na email: team@intoxicated.cz

6. Belluska
01.06.2011 [17:12]

:D a lidi... co spaní a jak je to se vstupem? chtěla bych tam zajet, ale jaksi... nemám páru, jak to tam chodí... :( někdo hodný? odpověď? kuju...

01.06.2011 [14:20]

aLcA0bOrDeRsVrrrr! Emoticon Musím presvedčiť fotrovdov aby ma ta vzali!!!! Emoticon Ale asi to nezmáknem.... No pokúsim sa!!! Emoticon

4. misha96
31.05.2011 [18:11]

proč je to zatraceně tak daleko? Emoticon mě je to jedno, já uteču rodičům a pojedu tam! tam mě nenajdou Emoticon

31.05.2011 [17:33]

AliceCullenxDWow, kedy bude také niečo aj na Slovensku? Ten program vyzerá perfektne! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Zdražení knih
31.05.2011 [9:12]

Někomu to možná připadá jako spam, ale protože je to literární server, doufám, že Vás moje zpráva nenechá chladnými. Knihy v ČR se budou výrazně zdražovat a tím méně jich také bude vycházet. Podpořte prosím petici, která bojuje proti upadání gramotnosti a snaží se zachránit přísun spousty skvělých příběhů, na které ale nakladatelé nebudou s tímto přístupem moci uvolňovat peníze. Vice zde:www.sckn.cz/index.php?p=vyzva#formular

1. kikuska
30.05.2011 [20:25]

páni ... ja tam chcem ísť len neviem či sa mi to podarí asi skôr nie Emoticon no tým ktorí tam pôjdu želám príjemnú zábavu Emoticon ale ja urobím všetko preto aby som sa tam dostala Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!