Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » Prosincová soutěžní nálož

Partička twilight


Prosincová soutěžní nálož Jak naši hrdinové tráví svátky? Kdo z nich bude mít pohádkové Vánoce a co si popřejí do nového roku? To vše se, doufám, brzy dozvíme, ale nyní už vítejte u naší prosincové nadílky soutěží od nás pro vás. Více informací nejen o průběhu soutěží najdete v článku. Tak vzhůru do toho… Chloe

PROSINCOVÁ SOUTĚŽNÍ NADÍLKA

Vánoce jsou za dveřmi a nesous sebou úžasnou atmosféru klidu a pohody. No, i když někteří se předvánočnímu shonu jistě nevyhnou, to je známá věc, ale pro ty z vás, kteří si i přes to dovedou najít chvilku čas, je tu tato soutěž.

Už to, že jste tento článek otevřeli, je dobré znamení. Doufáme tedy, že si každý, kdo tak učinil, najde čas a zapojí se do některé z následujících kategorií.

Témat bude hned několik, takže si snad každý najde něco, co ho přiměje zasednout ke klávesnici a psát.

A tady jsou…

 

       Typ: Veršované Song-fiction na Vánoční koledy

 Počet slov: minimálně 100

Advent nám teprve začíná, ale z reproduktorů na nás už nějakou dobu v obchodech i v rádiu útočí koledy. Jinak tomu není ani v televizi, protože o vánoční reklamy rozhodně není nouze.

V této kategorii budete moci dát najevo, zda vám už koledy lezou krkem, nebo si je naopak broukáte tak často, že už je znáte nazpaměť.

Jinými slovy – veršujete rádi?

Pokud ano, oprašte své zpěvníky a připomeňte si staré známe rytmy a verše, které vás budou inspirovat k napsání takzvaného song-fiction. Jinými slovy stejná melodie, podobný text, ale měl by být dostatečně originální na to, aby nikdo nepochyboval, že to máte z vlastní hlavy.

Podmínky:

- V perexu prosím zmiňte koledu, na kterou navazujete. Např. Neseme vám noviny, Rolničky, Vánoce, Vánoce, Purpura, Tichá noc…

- Pamatujte na to, že jde o Song-fiction, takže by slova měla alespoň částečně ladit s melodií originálu.

- Je dovoleno používat refrén v původní verzi.

 Termín odevzdání:

Všechny vaše výtvory musí být v administraci nejpozději do neděle 29.11. (0:00).

 

Typ: Drabble (200 nebo 300 slov)

Myslím, že tohle téma je poměrně jasné. Jsou Vánoce a jde především o to, jak se k tomu stavějí upíři. To, zda je vámi vybraní hrdinové slaví či nikoli, je ryze na vás a vaší fantazii, ale i přesto je tam nějaký upír slavit musí. Což znamená, že Rosalie může Vánoce nesnášet a neúčastnit se oslav, ale musí třeba pozorovat Emmetta, který je z Vánoc celý pryč. Způsob oslavy vánočních svátků může být tradiční nebo naopak nikoli.

Jelikož tu jde o upíry, na paškál si tedy můžete vzít např. Vánoce ve Volteře, u Denaliových, Cullenových nebo jakýchkoli jiných nomádů a klanů, jež se v Twilight sáze kdy vyskytovali.

Hlavními podmínkami tedy je, aby se tam vyskytoval upír, aby slavil svátky a abychom vám toto poměrně lehké téma ztížili, děj se musí odehrávat po ukončení celé ságy, což znamená, že u Cullenových musí být Renesmé, Irina je mrtvá, Bella upír a další souvislosti, jež ze Ságy vyplývají, musejí být zachovány.

Jinak máte ruku poměrně volnou, neboť si sami můžete zvolit, zda budete psát Double drabble o 200 slovech, či Triple Drabble o 300 slovech. V perexu však musíte jasně uvést, pro kterou z těchto forem jste se rozhodli.

Termíny odevzdání:

Všechny vaše výtvory na toto téma musí být v administraci nejpozději do neděle 6.12. (0:00).

 

 Typ: Jednorázovka o dvou částech

Minimální počet slov: 1.500 u každé části

Doporučený maximální počet slov: 10.000

Jak už název napovídá, půjde o pohádkový příběh, odehrávající se v zimě. Můžete si sami zvolit, zda se zde budou vyskytovat i jiné nadpřirozené postavy, než jaké známe z Twilight a dáte tomu skutečně pohádkový nádech a styl, nebo si zkrátka zvolíte nereálně krásný milostný příběh, který samozřejmě skončí happyendem.

Podmínky:

- Hlavní podmínkou tedy je, že příběh musí skončit happyendem.

- Jde o lásku a magický čas Vánoc, tak se tu atmosféru snažte vylíčit co možná nejvěrněji.

Termíny odevzdání:

I. část musí být v administraci nejpozději do neděle 13.12. (0:00).

II. část pak do neděle 20.12. (0:00).

 


Typ: Triple Drabble

Počet slov: 300

Tématem je Silvestrovský přípitek aneb Jak naše postavy slaví nebo naopak neslaví příchod nového roku a loučí se se starým.

Lze to brát i tak, že si dělají bilanci toho, co se za uplynulý rok událo. Co získali, ztratili atd.

Bude u nich platit, jak na nový rok tak po celý rok? A slaví ho vůbec, když vezmete v úvahu, že jde o jeden z milionu dalších všedních dní, které za svůj věčný život ještě prožijí a co si myslí o lidech, kteří to na rozdíl od nich prožívají?

To vše a mnoho dalšího můžete vymyslet.

Termíny odevzdání:

Váš výtvor musí být v administraci nejpozději do neděle 27.12. (0:00).

 

1. Zúčastnit se může každý, kdo má minimálně práva přispěvatele a je na těchto stránkách zaregistrovaný. Pokud jste doposud nepřispívali, o práva si zažádejte zde a vyplňte si profil. 

2. Děj se musí týkat Twilight ságy, ke které neodmyslitelně patří nadpřirozeno.

3. V perexu musí být vždy jasně uvedeno, že se jedná o soutěžní povídku na příslušné téma.

Např. Soutěžní povídka na téma Vánoce jak z pohádky

4. Pokud se jedná o drabble, uveďte v perexu také typ, počet slov, jež obsahuje a alespoň jednou větou nám nastiňte jeho děj. 

5. Korekce a gramatickou stránku si v tomto případě zařizujete sami. 

6. Nepřijímají se spoluautorské povídky.

7. Přímo v textu musí zaznít jméno postavy, které se váš článek týká. 

8. Do každé kategorie můžete přihlásit pouze jedno své dílko.

9. Hlavní je striktně dodržovat námi zadané podmínky a termíny odevzdání. V opačném případě vám hrozí diskvalifikace za nedodržení jednotlivých podmínek…

V případě diskvalifikace můžete své výtvory na stránkách publikovat po skončení soutěže na příslušné téma.

10. Pokud se do jednotlivých soutěží přihlásí méně než tři autoři, bude dotyčná soutěžní kategorie považována za zrušenou... 

 

Na hodnocení se budou moci podílet všichni návštěvníci těchto stránek, protože bude záležet na výsledcích ankety, která bude zpravidla probíhat po dobu jednoho týdne a to do termínu odeslání následujícího tématu. Jedinou výjimkou je Happy New Year, pro kterou se hlasování nemilosrdně uzavře 31.12.

Doufám však, že všichni budou hodnotit zcela objektivně a při hodnocení se zaměří také na gramatiku, styl, kreativitu, vtip, květnatost a originalitu děje, či jinou odezvu a pocit, který ve vás zanechají.

Vyhlášení vítězů a cen proběhne po novém roce v samostatném článku.

 

Ceny do soutěže věnuji a zajištuji já, spolu s Myfate.

Pro první a druhá místa to budou hmotné ceny. Zpravidla se bude jednat o knížky, DVD či předměty, které nějakým způsobem souvisí buďto s Twilight ságou, nebo tématem jednotlivých povídek jako takových.

Autoři, kteří se umístí na třetím místě, vždy získají nějaké ty výhody při pohybu na těchto stránkách. Například bude jejich článek uveřejněn na titulce, nebo získá práva číst doposud nevydané články dříve než všichni ostatní atd.

Upozornění :

 V lednu chystáme další soutěž, která bude již poslední z této naší série.

 Tématem bude Leden ve znamení smíchu

Bude se jednat o třídílnou jednorázovku, která v sobě bude kloubit žánr parodie spolu s námětem crosoveru.

Vaším úkolem bude napsat příběh, kde se setkávají jak reálné postavy z našeho světa, tak i jiné známé fiktivní postavy z filmů, knih a seriálů s postavami ze světa Twilight. Musí se ale jednat o smysluplný a vtipný příběh, nikoli o dialogové psaní.

Vím, že toto téma bude náročné a proto je dobré, že se o této soutěži dozvídáte již nyní a můžete na svých nápadech případně zapracovat, aniž by vás tlačil čas.

Bližší informace o pořádání této soutěže se dozvíte v článku, který vyjde ke konci prosince.


V případě jakýchkoli nejasností pište nám přímo pod článek nebo mně na email: chloe123456789(zavináč)seznam.cz

Přejeme vám mnoho úspěchů...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prosincová soutěžní nálož :

 1
25.11.2015 [3:25]

EmpressSúťaže vyzerajú zaujímavo a ja dúfam, že mi do termínu tej Vianočnej konečne pripoja net, aby som sa mohla zúčastniť. :-)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!