Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » Krátky tanec aneb Drabble soutěž

nessssss


Krátky tanec aneb Drabble soutěž

Pokračovanie apríla? Nie, toto je skutočnosť. Naozaj sme sa rozhodli usporiadať súťaž. Akú? No predsa drabble. Máte radi písanie týchto kraťučkých poviedok? Áno?! Tak sem!


Vypršel termín pro zasílání Vašich tvoreb.

Ak si neviete spomenúť, čo to drabble vôbec znamená, najskôr sa pozrite sem.

Už viete všetko potrebné ohľadom drabble? Ak hej, rýchlo si prečítajte zadanie a šup do písania.

----------

Na výber máte z dvoch kategórií. Rozsah vašich diel je obmedzený iba na drabble (To je 100 slov, v žiadnom prípade nie double ani tripple. Taktiež sa nepočítajú nadpisy, odkazy - čisto iba text).

Prosím, žiadne skúšanie, či sa započíta double, tripple drabble. Toto sa bude prísne kontrolovať. Akékoľvek poviedky, ktoré presiahnu/nedosiahnu tento určený počet slov, budú automaticky diskvalifikované.

Preto je najlepšie písať vo worde.

Na tvorenie máte tri týždne, začíname dneškom. Takže, 1. 4. začiatok – 22. 4. koniec.

 

1. kategória

Situácia z knižky

V tejto kategórii máte vybratú situáciu z knižky, ktorú budete opisovať. Pre všetkých je rovnaká, no vaše spracovanie môže byť rôzne. Môžete popísať ako sa cítil Edward, znova Bellu. Alebo tiež pohľad tretej osoby.

Všetko je len na vás. Avšak máme jednu podmienku. Musí to byť drabble, čo znamená iba 100 slov!

13. kapitola – Priznania/Doznání

Pohľad na Edwarda v slnečnom svetle ma šokoval. Nedokázala som si na to zvyknúť, aj keď som sa naňho dívala celé popoludnie. Pokožka, biela aj napriek jemnej červeni vyvolanej včerajším lovom, mu doslova iskrila, akoby mal na povrchu tisícky malých diamantov. Ležal úplne nehybne na tráve, rozopnutá košeľa mu odhaľovala vypracovanú hruď, iskriace ramená mal holé. Žiarivé bledofialové viečka držal zavreté, aj keď, pochopiteľne, nespal. Dokonalá socha, vytesaná z akéhosi neznámeho kameňa, hladká ako mramor, trblietavá ako krištáľ.

Občas pohyboval perami tak rýchlo, akoby sa mu triasli. Keď som sa ho na to opýtala, povedal, že si spieva, no pre moje uši to bolo príliš potichu.

Aj ja som si vychutnávala slnko, i keď vzduch bol na môj vkus dosť vlhký. Rada by som si bola ľahla ako on, aby mi slnko zohrievalo tvár. Zostala som však sedieť s bradou na kolenách, nechcela som z neho spustiť oči. Povieval jemný vetrík, zaplietol mi vlasy a rozvlnil trávu okolo jeho nehybného tela.

Lúka, ktorá sa mi najskôr zdala taká úžasná, teraz popri jeho vznešenosti vybledla.

Stále som sa bála, že mi zmizne ako prelud, príliš krásny, aby bol skutočný, a tak som len zdráhavo a neisto natiahla ruku a pohladila som ho jedným prstom po chrbte jeho ligotavej dlane, pokiaľ som dočiahla. Opäť ma udivila jeho dokonalá štruktúra, bola hladká ako satén a chladná ako kameň. Keď som sa naňho znova pozrela, oči mal otvorené a hľadel na mňa. Dnes, po love, boli zlatohnedé, svetlejšie a teplejšie. Rýchlo sa usmial, kútiky bezchybných úst sa mu zdvihli.

„Nedesím ťa?“ opýtal sa rozšafne, ale v jeho jemnom hlase bolo počuť, že je naozaj zvedavý.

„O nič viac ako inokedy.“

Usmial sa ešte viac a zuby sa mu na slnku zaleskli.

 

2. kategória

Zadanie troch slov

Tu sme Vám zadali tri slová. Všetky slová sú povinné (môžete ich vyznačiť, aby nedošlo k omylu) a znova tu je podmienka drabblu. Čiže 100 slov. Vašej fantázii sa medze nekladú.

Dítě, květina, hrbol. / Dieťa, kvetina, hrboľ.

 

 

Svoje diela posielajte na drabble@stmivani.eu

Uzávierka súťaže je 22. 4. presne o polnoci.

 

Tvar e-mailu

V predmete e-mailu uvediete svoju prezývku, pod ktorou ste zaregistrovaný na stránkach (ak nie ste registrovaný, tak meno, pod ktorým chcete, aby bola vaša práca zaradená), a kategóriu témy.

Do textu e-mailu pridajte adresu vášho profilu na Stmívání.eu, poprípade nejakú poznámku alebo odkaz k drabble.

Diela môžete posielať vo formáte .doc alebo .docx.

Prihlásiť sa môžete do oboch kategórií, no do každej môžete poslať iba jedno dielo.

 

Hodnotí sa

Nápad, originalita, štylistika, gramatika... Všetko!

 

Porotci

Blotik

Roxana

Twilightkacert

BlackStar

Emielee

 

Doručené diela

1. kategória

kiQaCULLEN - Cit menom láska

Bree Tanner - Doznání

skodovavera - Naše květina

Pajam - Na louce

Patt - Anděl zkázy

barushQa - Doznání

Michal7 - Lapena hlasem

AlliceVolturiCullen - Disco koule

pusinky111 - Vize

SmoulaXX - Pod příkrovem tmy

LoWEeGirlEverything - Doznání

Baruu - Neděsím tě?

NoemiCullennt - Jiskřivá láska

Twilightlady - Diamanty

ACullen - Ona a on

Vellu - Možná

Nessienka - Ako to dopadne

KacenQaCullen - Ještě ne...

NancyWhite - Život i srdce

NatyCullen - Zrna od plev

Forevergirl - Neznámy pocit

NatalieCullen - Si taká sebecká, láska moja

 

2. kategória

skodovavera - Renesmé a květina

Myfate - Soukromá chvilka Rosalie a Emmetta

NissiBell - Tri slová

Twilightlady - Poslední vzpomínka na moji lásku

AlliceVolturiCullen - Maminko...

MaiQa - Jedna z mnoha

Jennush - Rudá růže

barushQa - Renesmé

Bambulka - Dětský smutek

Cora - Chvíle dojetí? Ne, trapasu!

pusinky111 - Ach, Bello

Salomena - Odpusť, mami

Nessienka - Kytica ruží

rezule - Smrt by byla vykoupením

SaDiablo - Vždyť je to jen květina

KateSwan - Je pozdě!

DeeDee - Kalhoty s kapsami

Baruu - Mimčo

Misha05 - Vrátiš se?

NoemiCullennt - Dítě smrti

Bera - Nemocný upír

Teerkaa98 - Mamí, květina už roste!

LoWEeGirlEverything - Bellin sen

Zblunk - Asi mi není přáno

forewertwilight - Usínej v pokoji

zmijeee - Odešel

HorsiQ - Poprvé ji uvidím

hanculin98 - Dívenka

Romandzela - Napriek všetkému mám trocha strach

Kimberly - Důvod mého žití

NatyCullen - Láska v období smrti

Adrianne555 - Sbohem, Renesmé...

NikuseAlice - Motýlek

Vellu - Emmett spisovatelem

alfa - Závod na vozíku

Kika57 - Smůla...

Forevergirl - Edward, pozri...

Day - Belliny myšlenky

ali7ce - Skluzavka

Diskvalifikácia

HorsiQ - nesplňuje počet slov

Jennush - Vize - nesplňuje počet slov

zmijeee - Jeden pohled nestačí - nesplňuje počet slov

KristieNessie - Kopretina - nesplňuje počet slov

Kimberly - Zachránit Edwarda - nespadá ani do jednej kategórie

Nephilim - Sklerotický upír - odbočenie od príslušných kategórií

belle - Ewardova žádost o ruku - nesplňuje podmienky drabble

Salomena - Plác - nespadá ani do jednej kategórie

Honzacullen - Kde si byla mami? - nesplňuje počet slov

Kika57 - Upír je upír - nespadá ani do jednej kategórie

16paty16 - Diamatový anjel - nesplňuje počet slov

Zombichlerka - Zatím - nesplňuje počet slov

NatalieCullen - Semiačkové dieťa - nesplňuje počet slov

Naitery - Sluneční motýli -  nesplňuje počet slov

elibartoskova - Květina - chýba jedno zo zadaných slov

Astefany - Halo, Rose, co se děje? - nesplňuje počet slov

 

Jasne bolo v pravidlách písané, že drabble obsahuje iba sto slov! Bolo to spomenuté niekoľkokrát. Dávajte si pozor, ak má viac/menej slov ako 100, je automaticky diskvalifikovaný.

Ak vám v priebehu týchto dní napíšeme, že váš drabble nesplňuje podmienky, je to preto, lebo nemôžeme hneď kontrolovať ich obsah. Stačí, že kontrolujeme počet slov, čo je niekedy tiež dosť práce. ;) Prosím potom o pochopenie, ďakujem.

Všetky vaše diela budú publikované 30. 4., z toho prvé tri miesta z oboch kategórií budú mať pár dní svoje miesto na titulnej strane.

Tešíme sa na vašu účasť!

 


 

Akékoľvek dotazy smerujte pod tento článok. Budú vám zodpovedané.

Týmto chcem všetkých poprosiť, aby neodpovedali na dotazy, ktoré tu odznejú. To môžu iba porotcovia súťaže. Bol by v tom zmätok. Ďakujem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krátky tanec aneb Drabble soutěž:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!