Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » Děsuplný Helloween - výsledky

Jackson Rathbone - krisD


Děsuplný Helloween - výsledky Ano. Dnes je tím dnem, kdy se dozvíte, na kterém místě jste se umístili a v neposlední řadě také to, co že jste to vlastně vyhráli… Chloe.

Předně jsem moc ráda, že jste se zúčastnili, navzdory poněkud uspěchanějšímu termínu odevzdání, za což se zpětně omlouváme. Děkujeme vám tedy, že jste se i přesto tématu chopili a dali dohromady alespoň ty tři autory potřebné k tomu, aby se soutěž uskutečnila. 

A děkujeme i těm, co pro dané autory hlasovali a našli si čas, aby ocenili jejich snahu.

Všem výhercům srdečně gratulujeme…

Jak už bylo zmiňováno, ceny v těchto soutěžích jsou převážně hmotné a ani v tomto případě tomu není jinak. A když už jsme u toho ocenění, jistě jste už zvědaví, co že jste to vlastně vyhráli. Nuže, pojďme se na to podívat… 

Hlavní hrdina knihy Luciferovo evangelium je mladý archeolog Bjorn Belto, který má sklon zaplétat se do neuvěřitelných dobrodružství. Tentokrát se pouští do pátrání po starém rukopisu. Vzácná památka, stará více než čtyři tisíce let, je nalezena ve vyschlých pařátech mumie a její objev vzbudí veliký zájem fanatických satanistů, podezřelých sekt, ale i amerických zpravodajských služeb. Pátrání dovedou Bjorna až k troskám bájné babylonské věže do Iráku.

Napínavý román Luciferovo evangelium volně navazuje na úspěchy předchozích autorových knih – Konec kruhu a Strážci úmluvy.

Film na DVD (Animovaný / Rodinný / Fantasy / Dobrodružný), USA, 2009

Dobrodružný příběh, který vzdáleně připomíná Alenčinu výpravu do světa za zrcadlem, se zrodil v hlavě Neila Gaimana, jednoho z nejlepších autorů fantasy současnosti. V jiné hlavě, která patřila tvůrci slavné Předvánoční noční můry Henrymu Selickovi, se zase vylíhnul nápad na jeho filmové zpracování. A ne ledajaké. Poprvé v historii kinematografie Selick zkombinoval metodu tradiční stop-motion animace a stereoskopického 3-D. Vznikl nikoliv pouhý film, ale zážitek, který lze jen velmi obtížně popsat slovy.

Jedenáctiletá Koralína Jonesová je zvědavé a neposedné děvče s rašící pubertou. O to bolestněji na ni doléhá, že se z města tepajícího životem odstěhovala do barabizny kdesi v „pustoprázdnu“, kde na ni rodiče permanentně nemají čas a jediným vrstevníkem je kluk jménem Hubík, z něhož se vyklubal velmi otravný protiva. Možnost povyražení nelze očekávat ani od Koralíniných nových sousedů, jimiž jsou dvě vysloužilé herečky a bývalý ruský cirkusák pan Bobinsky. Asi by se brzy ukousala nudou, kdyby v jedné z místností Koralína neobjevila tajné dveře. Za nimi čeká překvapení. Alternativní svět, který je na první pohled velmi podobný tomu reálnému, ale už na druhý úplně jiný – lepší. Její alternativní rodiče se jí věnují, alternativní Hubík není ani trošku otravný a ze sousedů se vyklubali nejzábavnější lidé pod sluncem. Koralínu dokonce napadne, jestli by jí v téhle dokonalejší verzi existence nebylo lépe…

Hrají: Dakota Fanning, Teri Hatcher…

Tato výhra není hmotná a abyste ji získali, kontaktujte prosím Myfate. Lze ji uplatnit na jakoukoli povídku dle vašeho výběru.

Ještě jednou gratulujeme vítězkám a doufáme, že ze svých cen máte radost.

Také si vás dovolím upozornit, že nám začíná další soutěž. Tentokrát ale půjde o poezii. Doufám, že se jí rozhodnete zúčastnit také a nebojte, tentokrát na to máte více času. 

chloe



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Děsuplný Helloween - výsledky :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!