Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - O webu » Soutěže » Blesková drabblovka


Blesková drabblovka

Privítajme leto s bleskovou drabble súťažou!

Všetko potrebné nájdete v článku, tak hurá do toho.

 

Prvý letný deň je tu konečne s nami!

 

Čas, kedy sa známky uzatvárajú, škola pomaly končívysvedčenia tak lietajú kade-tade. Všetci už určite rozmýšľate nad plánmi cez letné prázdniny, no rozhodli sme sa, že ešte predtým, než veľa z vás odcestuje za slnkom, morom, alebo babkou, ktorá pečie tie najlepšie buchty na celom svete, rozbehneme bleskovú drabble súťaž.  

 

 

  Podmienky pre každého zúčastneného v súťaži Blesková drabblovka:

 

  • zúčastniť sa môže každý registrovaný užívateľ (v opačnom prípade je nutné požiadať o práva v článku Máte zájem?, ktoré Vám budú následne pridelené).
  • súťaž je dostupná len pre jednotlivcov, číže nie je povolený beta-reader, spoluautor ani korektor!
  • pochopiteľne, aj v tejto súťaží platí, že sa musíte pridržať Twilight tematiky – upír, poloupír, vlk, človek... Keďže je drabble rozsahom krátka tvorba, stačí, ak bude vo Vašom diele použité jedno z mien zo ságy – nestačí, ak bude len v perexe, musí byť použité priamo v texte!
  • súťažná tvorba musí mať formu drabble, kde je presne stanovený počet slov (ani o písmeno viac, či menej).
  • máme tri druhy drabble tvorby (podľa počtu slov), preto aj my budeme mať tri kategórie a každý sa tak môže zapojiť do všetkých troch súčasne, no do každej kategórie len s jedným dielom.
  • porušenie jednej z týchto podmienok bude riešené DISKVALIFIKÁCIOU.

 

 

Drabble

  • 100 slov
  • S koncom školy prichádza aj vysvedčenie, preto sme sa zhodli, že bude Vašou úlohou opísať reakciu (radosť, smútok, prekvapenie, hnev...) jednej postavy práve na vysvedčenie druhej postavy.
  • Možno to nebude také jednoduché, keďže Cullenovci končia školu vždy s vyznamenaním, no tentoraz to môže byť inak... Taký vlk tiež nemusí mať samé jednotky, keď behá každú noc po štyroch v lese. Všetko je len na vás.

  

Double drabble

  • 200 slov
  • Prvý prázdninový deňplány na ďalšie... Presne toto bude podmienka v našej druhej kategórii.
  • Stačí nám teda predostrieť prvý deň prázdnin Vašej hlavnej postavy, kedy nám daná postava prezradí aj svoje ďalšie plány na zvyšok prázdnin.
  • Možno sa Emmett vydá na dva mesiace hľadať najväčšieho medveďa široko-ďaleko, alebo sa Bella opije a zvyšok prázdnin prespí. Tu sa medze vašej fantázií nekladú, prekvapiť nás môžete čímkoľvek.  

 

Triple drabble

  • 300 slov
  • Príbeh maturitných čiapok! Určite si každý z vás všimol, že majú Cullenovci taký špeciálny rodinný žartík, vyvesený u nich doma na stene. A nás by práve zaujímalo, že ako taká myšlienka každoročného maturovania na inej škole vlastne vznikla.

 

 

Podmienky boli zadané a my pevne veríme, že sa Vám aspoň jedna z nich zapáčila natoľko, aby ste sa zapojili do súťaže.  

 

 

 

 

Súťaž bude prebiehať v dňoch 21.6. (00:01)28.6. (23:59).

Tým pádom si Vy pokojne vytvorte počas týchto dní nový článok, kam vložíte svoj súťažný drabble, a dňa 28.6. do 23:59 pri ňom už iba zaškrtnete „Článek je hotov“.

Súťažný drabble, ktorý bude do Administrácie poslaný skôr, ako je 28.6. bude vrátený naspäť, takže je zbytočné ho posielať skôr.

 

 

Poznámka:

Súťažné poviedky musia byť zaradené v sekcii Soutěžní povídky!

Taktiež Vás poprosíme, aby bolo v perexe napísané, že sa jedná o súťažnú poviedku v súťaži Blesková drabblovka.

Je potrebné, aby perex obsahoval aj daný počet slov určitej kategórie, ktorú ste si vybrali.

 napr.: Súťažná poviedka v súťaži Blesková drabblovka.

Ako Emmett vysvedčenie roztrhal. (100)

 

Nasledujúce dva dni 29.6. a 30.6. bude prebiehať oprava, publikácia a hodnotenie Vašej tvorby, aby sme stihli vyvesiť výsledky 1.7.

Diskvalifikované poviedky sa tak budú môcť publikovať až po zverejnení výsledkov ako vlastná tvorba v sekcii Drabble.

 

 

 

Keďže máme tri kategórie a každá jedna má svoje vlastné podmienky, bude preto určená porota, ktorá bude dohliadať, či Vaša tvorba dané podmienky splnila a môže pokračovať v súťaži ďalej, alebo nie.

Ak daná tvorba nejakú z podmienok nesplnila, bude diskvalifikovaná!

Poznámka: Keďže je presne stanovený počet slov, rozhodli sme sa, že ak by ste si neboli istý ohľadom tejto podmienky, môžete jednému z porotcov poslať na mail svoju súťažnú tvorbu do 27.6. s prosbou, či by vám neskontroloval daný počet slov.

 

Ďalej však bude porota hodnotiť aj nasledovné:

Gramatika – 5 bodov

Kreativita – 5 bodov

Originalita – 5 bodov

Vtip – 5 bodov (vtipná pointa/vyvolanie pocitu u čitateľa)

 

Dokopy bude môcť Vaša súťažná tvorba získať až 100 bodov.

Od každého porotcu tak po 20-tich bodoch.

 

Porota:

Satu- admin SK

Myfate - admin ČR

BellaNess - admin ČR

Cvrcek - admin ČR

Darkness - admin ČR

 

  

 

1. miesto

Víťaz bude mať špeciálnu možnosť  – ním vybraný vlastný článok bude týždeň na Titulnej strane.

 

2. miesto

Prvý vydaný článok bude 3 dni na Titulnej strane.

 

3. miesto

Prvý vydaný článok bude 1 deň na Titulnej strane.

 

Odmeny síce nie sú hmotné, no aj tak pevne veríme, že Vás potešili a budete ešte radi spomínať na našu Bleskovú drabblovku.

 

Zoznamy hodnotených a diskvalifikovaných poviedok sem budú pridané 28.6.

 

 

 

Nebojte sa opýtať a možné otázky, prosím, smerujte do komentárov pod tento článok alebo na mail jedného z porotcov.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Blesková drabblovka :

 1
18.06.2015 [21:11]

MyfatePokud nebudeš chtít zkontrolovat počet slov, pak neposíláš mail, ale rovnou 28. zaškrtneš, že je článek hotov, čímž se staneš účastníkem soutěže. Emoticon

3. emam
18.06.2015 [20:39]

emamOK, díky Emoticon
Jen jsem asi trochu natvrdlá, omlouvám se. To opravdu stačí jen 28. 6. zaškrtnout, že je článek hotov? Žádné posílání mailem, jako bylo loni?

2. Satu
17.06.2015 [20:58]

Satuemam, lepší by bol word. Emoticon

1. emam
17.06.2015 [20:20]

emamPřeji hezký večer, chci se jen optat, mám koukat na počet slov ve wordu nebo v administraci? Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!