Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život smotaný do kolečka - prolog


Život smotaný do kolečka - prologTak tady je prolog k mojí nové povídce. Respektivně je to vyprávění poloupírky Katei,která vám poví co bude v jejím příběhu.

Život smotaný do kolečka - prolog

Ahoj já jsem Katei. Budu vás provázet mým životem od batolete až po tuhle dobu (kdy tohle vyprávím) Můj život nebyl tak lehký jak by se zdálo na polovičního upíra. Najít si potravu a jít dál. Všechno bylo mnohem komplikovanější. Byla jsem i ve Volteře na službě. Ale to mě přestalo bavit. Nejhorší na mém životě bylo, že jsem velice rychle rostla a měla jsem jiný apetit. Nevěděla jsem, co potřebuji, abych nebyla vyslábla a měla jsem neustále mindráky. Nechtěla jsem v patnácti vypadat jako sedmdesátiletá stařena. Naštěstí se mi můj růst v sedmi letech zastavil a tak už jsem zůstala věčně mladá, vypadající na osmnáct.

Těžko se mi hledá práce a tak jsem s tím taky sekla. Měla jsem sen o normální rodině, práci a dětech. Jenže to bych nesměla být pokus přírody. Do práce mě nikdo nechtěl vzít protože jsem jim nemohla poslat list o dokončení školy, kdybych si ji dokončila nevěřili by mi že mi je dvacet pět nebo nějak tak.

Vždycky mi hrozilo nebezpečí u jiného upíra, kterého jsem poznala, a nebylo jich málo. Sice voním jako oni, ale až moc chutně jak mi řekla Lucky. Ona je kočovná upírka, stejně jako já. Byly jsme spolu pár měsíců, ale pro mou vůni  jsme si dali sbohem.

Lucky mě předtím ještě varovala před velkou osmičlennou rodinou. Měla nějakou kámošku Victorii a tu zabili, protože měla zrovna žízeň. Tenhle důvod mi připadal praštěný, ale mohlo se to stát. Nevěděla jsem, jestli nejsou psychicky labilní.  Samozřejmě jsem to chtěla prozkoumat a tak jsem začala hledat. Nakonec jsem je našla, pár dnů předtím než se přestěhovali. Vzali mě do kolektivu ani jsem nemrkla. Stala jsem se oficiální členkou Cullenů. Pomalu si zvykali na moje zvyky a já na jejich. Jednu věc  jsme  měli společnou pili jsme  všichni zvířata. Teprve u nich jsem zjistila svoji neobvyklou schopnost  která mi, ale leze na nervy.

Jak jsem poznala, opravdu to byl nejhorší dar světa. Pořádně mi ztrpčuje život. Naštěstí jsem se ho naučila blokovat, bohužel jen když kapku povolím myslí, mám zase trapas. Jednou jsme se kvůli tomu málem stěhovali. Díky Jazze, který mě drží v neustálé pohodě se mi to děje čím dál tím méně. Jenže některým to přijde roztomilé a tak mu zakázali působit na mě doma. To abych se sama soustředila.

Teď mám celou rodinu. Protože od toho oficiálního prohlášení na mě Alice nedá dopustit a Rose jakby smet. Každý je spokojený, někdy mě berou jako svoji dceru a to mi taky hraje na nervy. Stejně vždycky za chvíli přestanou. To nemluvím o nějaké provokaci od vlků, kteří nám dovolují vycházky s ostrahou na pláž.

Nakonec vám řeknu můj popis aspoň kapku na představu:

Takže je mi skoro padesát let, ale nejde to na mě naštěstí vidět. Jsem menší vzrůst a nebo skvělý průměr  162 cm. Vlasy mám po ramena a někdy se mi kroutí, podle toho jak se jim zachce. Barva není určitá, pořád se mění. Jenže moje základní je ke štěstí hnědá taková oříšková. Barva očí je šedá postupně tmavne do černé a pak zase světlá. Když jsem jednou pila člověka měla jsem je nádherně modré, ale člověk mi za tu parádu nestojí. Je to jen určitý tvor který má taky právo žít.

Potom mám ještě plné rty ( žeprý  pěkně vykrojené) Obličej mám kulatý.  Pokožku mám normální jako člověk, možná o něco světlejší a mramorovější.

Takže pokut se dozvědět různý věci z poloupírskýho života těším se na vás při pokračování.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život smotaný do kolečka - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!