Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Threat - 7. kapitola

edwbyalone


Threat - 7. kapitolaNarozeninová oslava se rozjíždí a Charlie se k vlastnímu překvapení velmi dobře baví. Ovšem až do chvíle, kdy se rozhodne s Edwardem prohodit pár slov...

Venku už se začali scházet i ostatní, které Bella na mé narozeniny pozvala, což obnášelo pár chlápků z práce a tři kamarády z mokré čtvrti. Ani jsem netušil, že tyhle moje hospodský přátele zná. No co, aspoň tady bude o zábavu postaráno.

Bella zápolila se sestavováním grilu, ale Edward jí milosrdně vysvobodil a během pár vteřin všechno připravil sám. Až mě to překvapilo, a to mile, protože Cullenovi nevypadali jako typická rodinka grilující o víkendech na zahradě.

Už mi ani nepřišlo divné, že se tu nakonec sešla celá jejich rodina. Jeden z kluků vypadal jako dobrý sparing-partner nějakého hodně boxera, až na to, že se neustále šklebil. S tím bych se tedy nechtěl dostat do křížku, ani kdyby byl člověk…

Edward se náhle rozesmál, aniž by ostatní tušili čemu. Ale co, mám narozeniny, tak si je užiju. Jen kdybych věděl, kam Bella zašila bednu s pivem…

„Tady máte, pane Swan,“ pousmál se na mě Edward, stojící náhle vedle mě s lahví oroseného piva. Poočku jsem zkontroloval gril, ve kterém už žhnuly uhlíky. Jak jen to sakra dělá?

„Děkuju. Ale nemusíš mi podlízat jen proto, že chodíš s mou dcerou,“ zavrčel jsem, ale láhev jsem samozřejmě neodmítl. Jen se pousmál a takřka plavným krokem došel zpátky k Belle, která se neúspěšně snažila dostat maso z vakuového obalu.

„Snad abychom to vzali do ruky mi, ne?“ poplácal mě se smíchem po ramenou Frank, pohodový policajt z mé kanceláře. Jemně jsem tedy Bellu vystrnadil z dosahu masa, nožů i grilu a dali jsme se do přípravy steaků a hamburgerů sami.

Na to, jak nemám rád oslavy, jsem musel uznat, že tahle byla vážně podařená. Všichni se bavili, má oblíbená muzika vyhrávala z reprobeden umístěných v oknech, ti, kdo normálně jedí, tak jedli a pivem se taky nešetřilo. Když jsem si navíc všiml Angely, té vyhublé, ale nesmírně milé dívčiny z Belliny třídy, jak má pusu mastnou od steaku, napadlo mě, že to na hezké holce vypadá líp než jakákoliv rtěnka. No jo, pivo už začínalo trochu působit a mé myšlenky ujížděly i tam, kam normálně ani nezavítají…

Výborně jsem si popovídal i s Emmettem, když jsem konečně zjistil, jak se ten hromotluk jmenuje. Jeho naprostá závislost na sledování basebalových přímých zápasů i jiných sportů mě mile překvapila a tak jsme dokázali o těch nejlepších hráčích debatovat opravdu dlouho. Ne že by se to té jeho blondýnce příliš zamlouvalo, ale co. Moje narozeniny, moje zábava. A ta by se spíš hodila někam na přehlídkové molo než do takového zapadákova, jako je Forks. Jen by si musela být skutečně jistá, že nezakousne sokyně z mola…

Edward už se zase smál, ale já už tomu nevěnoval pozornost. Den se chýlil ke konci, světla rapidně ubývalo a všichni se začali odívat do bund a mikin. Když na chvíli Bella zmizela v domě, našel jsem konečně dostatek odvahy k rozmluvě s tím Cullenovic floutkem. A může mu být třeba pět set let, ale tomuhle se holt chlapec nevyhne!

Už poněkud trhaněji jsem se zvedl z lavičky a zamířil k němu, ale on sám už mi vyšel vstříc. Lehký úsměv stále neopouštěl jeho tvář, ale musel jsem uznat alespoň jeho snahu tvářit se vážně.

„Chcete se mnou mluvit?“ „To chci.“ Zašli jsme tedy na konec zahrady, kde jsem se s úlevou opřel o plot. Nerad chodím kolem horké kaše a věřil jsem, že on si na to taky nepotrpí. „Edwarde, myslíš to s Bellou vážně?“ „Naprosto, pane.“ Podrbal jsem si zamyšleně knírek a opět k němu upřel zrak. Cítil jsem, jak pomalu střízlivým, protože tohle už nebyla legrace.

„Tohle mi ale nestačí. Je to má dcera a já si potřebuju být stoprocentně jistý, že když je s tebou, je v bezpečí. I před tebou.“

Tentokrát už mu zmizel i ten náznak úsměvu. Vypadal teď skoro nebezpečně. Bože, co na něm ta holka vidí?! „Nevím, jakou záruku si představujete, ale můžu vás ujistit, že ani já, ani nikdo z naší rodiny by jí nikdy neublížil. Miluju jí a ostatní jí také mají moc rádi. Nemusíte se bát.“

„Musím,“ zavrčel jsem. „Jsem totiž její otec a bát se o ní budu pořád. Jen by bylo fajn mi tyhle starosti ještě víc nepřidělávat. Tím myslím neplánované a neohlášené odjezdy kamkoliv mimo Forks, lhaní a zapíraní. Jestli s ní skutečně chceš být, chci čestnou hru. Od vás od obou.“

„Máte ji mít, pane.“ Napřáhl ke mně ruku ke stvrzení našich slov. Přijal jsem ji a div neucukl, jak byla studená. Proboha, jestli spolu někdy budou spát, tak asi zmrzne… Všiml si mého chvilkového zaváhání a pousmál se. „Nebojte, tohle jí vážně nehrozí.“

Upřeně jsem se na něj zadíval a v jeho očích spatřil pochopení svých unáhlených slov. Rychle jsem jeho ruku pustil. „Sakra, ty předvídáš budoucnost nebo co?“ „Ne, to umí jen Alice. Ale kromě Belly umím všem číst myšlenky.“

Řekl to tak samozřejmě, že mi v první chvíli ani nedošlo, co to vlastně řekl. Zato pak mě to málem porazilo. Měl jsem pocit, že jsem už absolutně vystřízlivěl a dostal infarkt. Tak proto se předtím naoko bezdůvodně smál. On mi četl myšlenky!

„No to snad…“ Neměl jsem slov. Na tohle tedy opravdu ne. „Nemůžu za to, pane,“ sklopil oči k zemi. „Dar si nikdo nevybírá a věřte mi, že s něčím takovým není lehké žít.“ Nad slovem žít už jsem se ani nepozastavil. Ale to, co všechno si mohl v mojí hlavě přečíst, mě takhle zpětně naprosto odrovnalo.

„Běž pryč,“ hlesl jsem jen. „Běž za ostatními, za chvíli se vrátím. A nech laskavě mou hlavu na pokoji!“ Na ta slova jsem se vratce odlepil od plotu a zamířil do domu za Bellou. Musela mi toho vysvětlit ještě víc, než jsem si původně myslel!

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Threat - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!