Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Si to ty? Určite 10 - Posledná


Si to ty? Určite 10 - PoslednáTak...Našla som si čas. Už mi stačil dopísať iba Edwardov pohľad. Ďakujem, že ste čítali moju poviedku a týmo sa chcem rozlúčiť s ňou.

The Exies-Tired of you


9. kapitola

10. kapitola

Bella

Á do ri*i. Pomyslela som si.

Pred nami stáli upír. Ale nie hocijakí. Po našom ľavom boku stáli upíry z mojej sekty. Myslela som, že odpadnem keby som mohla. Ale bohužiaľ to už nie je v mojej „moci“.

„Zradila si nás Bella,“ začal Carlise. Hlas mal chladný a tvrdý ako oceľ. Toto nebol ten mierumilovný Carlise akého som si pamätala z dávnejšia.

Zašuchotalo lístie a po našej pravici sa objavili iní upíry. Tentokrát to boli z Edwardovej sekty.

„Aj ty si nás zradil Edward. Čakal som od teba niečo iné. Ale nie ty musíš klesnúť tak hlboko, že ochutnáš zvieraciu krv. Je mi z toho až zle, keď si to čo len pomyslím,“ začal upír, ktorý stál úplne vpredu.

Za nimi sa objavili ďalší upíry. Všetci mali červené oči. Jak dve červené svetielka na vianočných ozdobách. Rýchlo som sa postavila a zo sebou stiahla hore aj Edwarda.

„Jasper tak to nie je. Teda myslím, že viac spôsobov ako sa živiť. Ja som spoznal tú druhú možnosť a dopomohla mi k tomu Bella. Vďaka nej som spoznal lásku- tú najkrajšiu zároveň i najväčšiu,“ snažil sa predĺžiť Edward rozhovor.

„Mne je jedno či je za tým láska alebo niečo iné. Zradil si a ty dobre vieš, že Vás dvoch čaká smrť. Je mi to ľúto,“ povedal Jasper. V jeho očiach nebol ani náznak ľútosti, iba hnusná krutosť.

Tí moji upíry, z mojej sekty, iba ticho prizerali.

„Musíte zomrieť to je moje rozhodnutie.“

Otočila som sa k Edwardovi. Diváci, ne diváci pobozkala som ho tak ako ešte nikdy v živote. Toto mal byť bozk začiatku a nie koniec- koniec smrťou. Jeden.... druhý.... tretí... malí bozk ešte a čakali na svoj rozsudok.

„Carlise a ty čo? Ako si sa rozhodol?“ opýtala sa ho malá upírka, ktorá sa podobala na elfa. Mala som pocit, že ona to už dávno vie.

„Je mi to ľúto.“ Sklonil hlavu. Zbabelec, pomyslela som si.

Pritiahla som si Edwarda k sebe. Zavrela som oči a čakala len. Ucítila som ako ma rozdelili od neho. Hnusný kovový zvuk sa ešte dlho ozýval lesom. Jedna ruka, jedna bolesť. Druhá ruka, druhá, ešte väčšia bolesť. Obidve nohy, ukrutná bolesť, aká len existuje. A potom len posledný vzdych mi vyšiel spolu zo slovami: „Milujem ťa. Si to ty.“ „Určite,“ začula som predtým ako ma pohltila tma. Biele ruky svetla ma zobrali od mojej prvej lásky no i zároveň poslednej.

 

Edward

„Milujem ťa. Si to ty,“ zašepkala Bella a videl som ako ju trhali.

„Určite,“ odpovedal som jej. Neviem či ma počula, ale už bolo neskoro. Už ju nikdy neuvidím.

Rozdelili ma od Belli. Chcel som čo najskôr zomrieť a pobrať za ňou. Chcel som už, aby ukončili moje trápenie. Zožieralo mi každý kúsok a šalel som s toho.

Zavrel som oči a čakal. Čakal som, ale nič sa nedialo. Som na žive alebo som už mŕtvy?

Skúsil som otvoriť oči. Prekvapilo ma všetko okolo seba. Bol toto raj? Videl som postavu. Pripomínala mi niekoho. Snažil som sa spomenúť vo svojich spomienkach. Išlo to ťažko. Boli poprekrývané inými, omnoho bolestivejšími spomienkami.

Postava prišla ku mne. Na tvári sa jej mihol úsmev, ale v zápetí zmizol. Bál som sa, že som niečo spravil. Nesmelo som postave oplatil úsmev.

Postava zdvihla pravú ruku pred seba. Chcela ma pohladkať. Dotkla sa mojej pokožky. Bola iná. Niečo mi hovorila, že by mala byť príjemné teplá, lákavá, ale bola príjemná. Taká ľudská.

Až teraz mi to došlo. Bol som upír. Teraz som človek. Vyskočil som na nohy a postavu tuho objal. Obidvaja sme sa smiali. Bol to iný pocit. Aj keď sme zomreli, naša láska prežila.

Ako sa hovorí: „Láska hory prenáša.“

„Milujem ťa, Edwarda,“ zašepkala postava tesne u mojich pier.

„Aj ja ťa milujem, Bella.“ Postava dostala meno. Prekonal som tú medzeru medzi nami. Musel som byť iný. Mal som potrebu nadýchnuť sa.

 

Čo si myslíte? Kde sme boli s Bellou?

Bol to svet pre hriešníkov? Či iný svet? To sa u nikdy nedozvieme. Ale jedno viem. Bol by som tento život za nič na svete nevymenil. Páčil sa mi. Aj za cenu , že som skoro stratil svoj zmysel života.


Zhrnutie mojich poviedok

Ďakujem, že ste čítali moju poviedku. Chcela by som, aby ste naďalej čítali moje poviedky. Snažím sa písať, tak, aby sa Vám páčili dieliky. Myslím, že tu ani nemám čo písať. Nie som typ na takéto písanie koncov. Myslím, že potom čo sa tu u mňa po prvý krát objavil iný koniec poviedky som prekvapená. Ešte raz ďakujem



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Si to ty? Určite 10 - Posledná:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!