Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rebelka 40

Twilight Roxbury


Rebelka 40Waw potleeesk! xD Máme kulatiny! xD A tipuju, že za 10 dnu budou další... xD Fakt se to nedá... Omlouvám se prozatím zastáncům Belly a Edwarda, ale tahle kapča...no, říkejte tomu: LÁSKA NARUBY xD KOMENTY, KRITIKU a prosím, každého autora určitě potěší, když mu čtenáři napíšou, co si o tom myslí... zahřeje to u srdce...

40. CO SI O SOBĚ MYSLÍŠ?!

Nikdo:

Bella stála nad deskou s rajčaty a cibulí, z očí jí skapávaly slzy z cibule, ale zároveň i ze zklamání.

,,Co to děláš?‘‘ Zašeptal Edward a hlas se mu zlomil.

,,Krájím, cibuli!‘‘ Zavrčela Bella. Byla přeplněná nenávistí a touhou po pomstě. ,,Copak tu děláš tak brzo miláčku?! Nebo se mám zeptat-‘‘ Zvedla nůž do výšky a švihla ním po Edwardovi. ,,Leny?! Hm! Co si o sobě myslíš?!‘‘ Křičela a převrátila stůl, na kterém krájela věci.

,,A co ten tvůj školák?!‘‘ Oplácel jí to Edward.

,,A já blbá ti věřila!‘‘

,,LŽEŠ! To bys ses jinak nevyspala s tím člověkem!‘‘ Oba stáli každý na jiným kraji pokoje a křičeli přes celou místnost na sebe.

,,A! Pan dokonalý náhodou neklátil slečnu blonďatou?! Prsatici dokonalou, která je v minisukni s bouchačkou?! Ha?!‘‘ Řvala a oči měla podlité krví. Její vlasy už nebyly hnědé, ale krvavě rudé vztekem.

,,Co ten tvůj kluk s knírkem, modrými kukadly?! Co to mělo znamenat? Dokazovalas, jak mi věříš? Myslíš si, že jsem totální idiot?!‘‘

,,Teď se tak chováš! Mám toho dost!‘‘ Zařvala a vyšvihla se do výšky.

Dlaněmi padla na něj, prorazili zeď a ona ho začla napadat. Obkročmo na něj sedla a pěstmi bolestně bila do obličeje. Edward zavrčel a přetočil se nad Bellu. Snažil se jí znehybnit, ale nešlo to.

,,Pusť mě ty skunku! NENÁVIDÍM TĚ!‘‘ Řvala z plných plic a probodávala vražedným pohledem. Z dlaní jí vyšlehly černé plameny…jako kdyby někdo pálil maso… Přitiskla je na jeho ramena a Edward zavrčel. Ta síla se mu bolestivě zarývala do částí, kde měla Bella přitisklé dlaně.

,,Bello!‘‘ Zařval bolestně a  jí z očí začaly skapávat slzy… slzy barvy krve…krvavé slzy.

Zařval jako lev a skulil se vedle ni. Bella vyskočila na nohy a v záchvatu zuřivosti ho začala kopat.

Byla to zase ta Bella…ta která tehdy od něj utekla, ta, která ji donutila políbit Angela, ta, která chce pomstu…

Edward pravou ruku vyšvihl a chytl za pravý kotník. Prudce škubl a Bella dopadla na záda. Zalápala po dechu, ale brzo se vzpamatovala a vyskočila naproti Edwardovi, který se s bolestmi zvedl.

Zlostně se usmála a olízla si rty, zírajíc na jeho popáleniny.

,,Bolí to?!‘‘ Zavrčela a on se na ni vrhl. Stůl, který dřív sloužil k Bellině stravě byl na kusy. Stejně jako veškerý nábytek a vybavení kuchyně. Hadičky, drátky…všechno bylo utržené… Voda stříkala z poškozených kohoutků a dopadala na Belliny škrábance po těle.

Edward ji přiklincoval k zemi, ale bylo mu to nanic. Šikovně se překulila nad něj a palcem se mu zaryla do oblasti, kde končí hrudní kost a jako kdyby se tam snažila prorýt ránu. Levou rukou mu zatím pevně svírala ramena a zarývala nehty do hloubky.

,,Nech toho Bello!‘‘

Nevnímala. Nic…

,,Bello!‘‘ Zavrčel Edward a snažil se ovládnout své temné já, které by určitě Bellu zabilo. Zabilo by jeho lásku…

,,Lháři! Podvodníku!‘‘ Řvala naštvaně a pak se najedou její oči změnily… měnily se z rudé na mlhovitou a nakonec na hnědou. Čokoládově hnědou, kterou Edward tolik miloval.

Překulil se nad Bellu a sledoval, jak se její tělo třese a vlasy se taky vrací do původní barvy.

,,Belli?‘‘ Zašeptal opatrně. Zavrtěla hlavou a šokovaně se dívala do jeho tváře.

Její oči zněžněly, ale svráštila obočí a zamračila se.

,,Vstaň ze mě!‘‘ Edward se pomalu začal zvedat. Rukama ji chytil za zápěstí, aby si byl jist, že ho nenapadne.

,,Promiň Bell.‘‘ Zašeptal a stále ji nepouštěl.

,,Pusť mě.‘‘ Zavrčela a střelila nenávistný pohled k znehybněným rukám.

,,Slibuješ, že už přestaneš mlátit?‘‘

,,Ne.‘‘ Prskala.

,,Tak tě nepustím.‘‘

,,V tom případě tě spálím.‘‘ Uchichtla se jedovatě. Edward se zamračil… neměl na to odpověď… Pomalu jí pouštěl a ona se mu nakonec vyškubla z náruče.

,,Nemůžu s tebu bý Edwarde… buď si šťastný s Lenou…Sbohem.‘‘ Zavrčela a co nejrychleji popadla pár věcí a zmizela.

,,Ne! Bello!‘‘ Zařval a co nejrychleji se jí snažil dohonit…ale… zmizela mu….

,,Bello!!!‘‘ Křičel, hledal, ale ztratil její stopu…

***

Týden ji hledal… týden nevěděl, kam mohla jít…

Bella si mezitím seděla na příjemné posteli a mračila se na okolní svět.

,,Jsem husa.‘‘ Zašeptala. Zase od něj utekla… Najednou jí došlo, že bylo absolutně jedno, že dělala tu scénu. Ona sama ho přece podvedla…

 

Oba jste pitomci.

Díky.

Jen jak to chceš urovnat?

Nijak?

Takže tu budeš jen sedět a obviňovat se?

Je to jedna z nejšetrnějších věcí.

 

Někdo najednou zaťukal a vyrušil tím Bellu od jejího chodu myšlenek. Zvedla se s napuchlými očima z postele a doklopýtala ke dveřím její malé chatky uprostřed lesa. Otevřela pomalu se skřípotem dveře a…

,,Dobrý den, slečna Swanová?‘‘ Zeptal se mile listonoš.

,,Ano, to jsem já.‘‘
,,Někdo si na vás vzpomněl.‘‘ S úsměvem jí podal dopis a smekl čapkou. ,,Nashledanou slečno.‘‘

,,Nashle.‘‘ Pousmála se a s nadějí vrátila do pokoje.

Otočila list a zvědavě hledala od koho je. ,Prosím ať je to od Edwarda..prosím…‘ Toužila, ale když ho otočila, zpáteční adresa nebyla… roztrhla obal a dychtivě otevřela složený namodralý list.

---

,,Ahoj Bello,

Opravdu se s Edwardem chováte jako malí, ale vysvětli mi, proč mi tvoje budoucnost zase mizí?! S kým se pakuješ?

Věděla jsem jen o tom studentovi, ale Bell, prosím, nevrhej se do nebezpečí. Můj bratr tě miluje. My všichni tě máme rádi.

Sestřičko naše, Emmett se už nemůže dočkat toho, až bude mít někoho, kdo by dokázal legračně komentovat jeho blbosti. Posledně se začal oblíkat jako Pamela Anderson… podprsenku si vycpal silikony! Tolik jsme se nasmáli.

Esmé chybí osůbka, která by jí vyluxovala ledničku…

Jasper si nemůže s nikým pořádně popovídat, protože ho, chudáčka mého, nenecháváme domluvit.

Copak jsi už na nás zapomněla, že nám nepíšeš?

Ozvi se nám Bells, mezitím budeme čekat a já snažit se prokouknout přes husté mlhy v tvé budoucnosti.

Alice

P.S. Odpusť Edwardovi, je zbytečné se hádat, když kdyby jste se vyslechli navzájem, tak to urovnáte…‘‘

 

---

Belle stekla mlčky po tváři slza a rychle si ji utřela. Ticho bylo zase přerušeno dvěma obyčejnými tóny-

,,Ding dong…‘‘



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rebelka 40:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!