Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rebelka 39

bella a edward


Rebelka 39Přinutila jsem se ještě na sklonku mých posledních sil vám dnes poskytnout pokračování. 1)Velice se omlouvám za ten konec, ale nemohla jsem si pomoct 2) Moc musím všem- obzvlášť KristenSwan- poděkovat za podporu,ale musím uznat, že ty negativní komenty mají taky něco do sebe... nutí člověka se zdokonalovat... pokoušet se o nemožné... Krátké románky jsou klasika dnešní tak nevyspělé doby. Každý jednou škobrtne, tak to musí ještě pak napravit... prosila bych všechny o komenty... vaše Niki...

 

 

39. MUSÍ TO SKONČIT!

 

Nikdo:

Bella a Edward si byli navzájem nevěrní, ale to vůbec nepokazilo vzájemnou lásku mezi nimi. Stále byli přesvědčeni o pravdě, že jeho druhé já bylo v práci, že byla na menším obědě, protože měla hlad, že trénoval v posilovně- fiktivně se udýchal- a musel se osprchovat.

Bella seděla v autě, které měl Angelo a usilovně si skousávala ret, mezitím co jeli na konec města, kde byl opuštěný dům.

,,Angeli?‘‘ Její hlas se třásl. Silné výčitky svědomí ji ničily.

,,Ano Bell?‘‘ Pousmál se a otočil něžně k ní. Zhluboka se nadechla a při tom se jí vybavila vzpomínka… byli spolu už přes dva měsíce. Netušila však, že stejně dlouhou dobu byl i Edward s Lenou.

,,Musíme si promluvit. Prosím, zastav tam u té značky.‘‘ Chlapec zajel na okraj silnice a opřel se o Bellino sedadlo.

,,Copak se děje? Slyšela jsi už o té, co se přidala mezi místní policejní sbor, či co?‘‘ Bella se zamračila. Angel to sice bral jako vtip, ale jí to trklo.

,Ta rtěnka…‘

,,Ne, to nebylo to…ale dořekni mi to.‘‘ Angel se zamračil. Uvědomil si, že prokecl něco, co se nejspíš neměla nikdy  Bella dozvědět.

,,Nic…nevím, o čem jsi chtěla mluvit?‘‘ Snažil se změnit téma.

,,Víš… je načase, abychom něco v našem vztahu změnili.‘‘ Zhluboka se nadechla.

,,Rozejdeme se.‘‘ Angelo se zasekl. Myslel si, že mu nabídne, že by už spolu mohli být i na veřejnosti…ale…

,,Cože?‘‘ Zašeptal zlomeně. Belle se do očí draly slzy.

,,Já… já už to nezvládám Angelo…nemůžu mu to udělat… miluju vás oba. I svého přítele i tebe, ale…ale Edwarda miluju víc…‘‘ Slza se jí přelila přes okraj víčka.

,,Ale…‘‘ Snažil se namítnout, ale její prst ho umlčel. Zlehka mu ho položila na rty a smutně se pousmála.

,,Jsi tak mladý… najdeš si jinou dívku, bude hezčí, mladší a vhodnější pro tebe než já…buď s ní šťastný a na mě prosím zapomeň. Možná bych se ti někdy za třicet let objevila před očima a myslel by sis, že jsem duch… tak to má být.‘‘ Nahnula se k němu a políbila ho na rty.

,,Ne, Bello…‘‘

,,Pro tebe jsem už slečna Swanová. Už jsem dala výpověď ve škole, nehledej mě, protože ty mě nikdy nenajdeš.‘‘ Vystoupila z auta a přejela prsty po kapotě. ,,Sbohem.‘‘ Zašeptala a šla normálním krokem do lesa. Šokovaný Angel ještě seděl v autě a jen co mu zmizela z pohledu vyskočil z auta, rozebíhajíc se za ní.

,,Bello!‘‘ Křičel. Ona ho slyšela, ale věděla, že to nemůže tak dlouho pokračovat. Rozeběhla se její obyčejnou rychlostí. Mohla se srovnávat s Edwardem, ale rychleji se unavila.

Bolelo ji pomyšlení, že někomu ublížila. Ublížila ubohému klukovi… utěšovala se jen myšlenkou, že jeho paměť je jako síto…jako pára nad hrncem, která se rychle vypaří… Teď měla před sebou těžší úkol, získat si důvěru Edwarda, ale ještě předtím…

Doběhla domů a co nejrychleji zamířila do koupelny. Už předtím si všimla zlepšené nálady Edwarda, ale zároveň strachu v jeho očích.

 

Jak jsem mohla být tak blbá!

Byla jsi zaslepená tím klučíkem.

Ta rtěnka, ten úsměv, ten strach..

Zapomněla jsi ještě na tu touhu tě dostat na vrchol…

To se nehodí…

Ale ano…

To, jak chodí stále později domů, ten strach být v mé přítomnosti!

Neboj se, není to tím, že by to tehdy věděl…

Co tím myslíš?

Možná,že už to, stejně jako ty, zjistil.

 

Bella se zarazila…sakra…

 

Edward:

Lena ráno za mnou přišla. Měla na sobě minisukni, kterou se mě snažila zase svést i když jsem jí říkal, že to musí skončit.  Už jsem to dál nesnesl. Ano, začal jsem si s tím samozřejmě já, ale pak se z ní vyklubala mrcha, která mi vyhrožovala, že to řekne Belle.

Každý den se opakovala jedna a tatáž scéna…

Došla ke mně a pokud nebyl nikdo poblíž, chytla mě kolem krku a přitáhla k sobě. Jednou rukou mi zajela do kalhot a ničila mé sebeovládání.

Zvonek zacinkal. Lena…

Jak jinak si vybírala čas, kdy tu nikdo není, ale dneska jsem si řekl…dost. Nemůžu…nesmím… miluju Bellu… Lena byla jen…jen taková slečna, která mi pomohla, ale nic jsem k ní necítil. Se sebejistým úsměvem ke mně zase došla. Chytla kolem krku, ale sama se na mě musela přitisknout. Nepohl jsem se ani o píď… Pravou rukou mi zase zajela do kalhot a já zavřel oči.

,Ať to už skončí! Prosím!´ Nevím, jak dlouho to vydržím…

,,Leno…‘‘ Začal jsem a její jazyk mi vnikl do úst. Odtáhl jsem se od ní a odstrčil od sebe.

,,Co se děje Edwarde?‘‘ Zeptala se nevině.

,,Já nemůžu… já…‘‘

,,Jistě, máš tu svou, takže já jsem byla jen potěšení?‘‘ Zamračila se a napnula hruď. Musel jsem ji odpálkovat.

,,Jo…ehm… moc se omlouvám.‘‘

,,To mám takový pocit nestačí, víš, já si chci ještě užít.‘‘ Zavrčela na mě a snažila zatlačit na křeslo, ale já se trpce pousmál, když jsem zjistil, že na to nemá.

,,Sbohem. Šéf už má papír, který mě osvobozuje od práce tady. Žij blaze Leno.‘‘

,,Takže se vracíš k tvý falešný přítelkyni?‘‘ Zakřičela za mnou a já se mlčky s tvrdým výrazem, rty pevně přitisklými k sobě obrátil k ní.

,,Co tím myslíš?‘‘

,,Tvoje věrná přítelkyně není tak úplně věrná zlato…ona má taky své kostlivce (tajemství pro méně chápavé) a ti chtějí ven…‘‘ Srdce mi pukalo žárlivostí, nenávistí a hněvem.

,,Co ty o tom můžeš vědět? Jsi jen obyčejná policajtka. Nic víc nic míň, stejně jako všichni tady, tak si nehraj na nějakou bohyni.‘‘ Vrčel jsem a ona se vyděsila. Zatřásla se a její myšlenky mi ukázaly to, co chtěla říct.

,Černé auto jedoucí na kraj města.Na straně řidiče seděl mladý hoch, ale to, co jsem viděl na té druhé mě přikovalo k zemi. Rovný, dominantní nos, lehce vystouplé lícní kosti. Hnědé, sladce se vlnící vlasy, plné, růžové rty a dlouhé řasy…Podoba profilu se dokonale shodovala  s Bellou.

,,Ne…‘‘ Vydechl jsem a bolestné nože se mi zarývaly do srdce. ,,Lžeš.‘‘ Zavrčel jsem a Lena se přikrčila.

,,Podvádí tě s tím mlaďouskem…‘‘ Zasmála se proradně a po chvíli zmlkla.

,,Jdi k čertu Leno, sbohem.‘‘

,,Kdyžtak já ti to říkala… mimochodem, musím uznat, že vypadá hezky v polibku.‘‘ Smála se jako šílená. S každým slovem mě ale víc a víc utvrzovala v tom, co jsem sám tušil…  Naskočil jsem jako šílenec do auta a vyrazil. Městem projel zakázanou rychlostí, ale bylo mi to jedno. Prudce jsem zabrzdil před domem a rozbil při výstupu dveře.

,,Bello?!‘‘ Zakřičel jsem z venku a se zatnutými zuby vyrazil dveře našeho domu skoro uprostřed lesa. Slyšel jsem zvuk z kuchyně. Jako kdyby o sebe narážely police. Začal jsem se neuvěřitelně třást.

Během vteřiny jsem se objevil v kuchyni naproti Belle a …



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rebelka 39:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!