Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rebelka 3

Rosaline <3


Rebelka 3Další kapča! Juchů... sakra... dobře, takže kapitolky nwm... budu se snažit o další kapču co nejdřív... Komentíky- však mě znáte, přesvědčte mě, že 4. kapitoli chcete. xD A ano, opravdu blbější písničku jsem najít nemohla, ale což... dá se to překousnout... xD

 

 

3.DISKOTÉKA

Edward:

Vzal jsem si radši svou motorku… Vyskočil jsem na sedadlo a kopl. Helmu jsem si nechal doma…naco taky? Silnice byla lehce kluzká, ještě před chvílí vydatně pršelo a zůstávala suchá stopa.

Městem jsem se řítil jako totální šílenec, ale bylo mi to fuk. Proč by mi mělo vadit, jestli se někde vybourám a způsobím havárii, odkud bych vyvázl jako jediný živý-tedy nemrtvý, bez jediné odřeninky…

Z dálky jsem zaslechl policejní hlídky. Trohu zpomalil na normální povolenou rychlost, ale samozřejmě zbytečně,protože jeden z nich se dloubal v nose a druhý zíval.

Už z dálky jsem slyšel basy a rytmický zvuk z diskotéky…a tlukot všech rozdivočelých srdcí. Bylo to snad jako rajská hudba. Soustřeď se Edwarde! Napomenul jsem se dětinsky, zaparkoval jsem motorku kousek za diskotékou a podle toho, jak se všichni tvářili, jsou totálně mimo. Bezva.

,,Dobrý večer, jdu za majitelem-Ronaldem.‘‘

,,Máte s ním domluvenou schůzku?‘‘

,,Je to můj příbuzný.‘‘ Zavrčel jsem na dotěrného bodyguarda u vchodu. Svalnatý hromotluk se obrátil a vedl roztouženými těly k počmáraným dveřím na konci haly.

,,To je ten kluk!‘‘ Slyšel jsem nadšený holčičí hlas, ale to už mi otevřel dveře a já klidně vklouzl dovnitř.

,,Edwardeéé!‘‘

,,Ronaldo.‘‘ Usmál jsem se a bledý muž s černými vlasy a očima stejné děsivé, pesimistické barvy roztáhl ruce.

,,Vítej příteli. Francu, můžeš jít, je to dobrý.‘‘ Obrátil se na mého průvodce a rukou mu naznačil ať se vypaří.

Nikdo:

,,Co je Bello?‘‘ Otočila se k ní Linda a vyfoukla dým kouře z cigarety.

,,Nic…ne, měla jsem pocit, že jsem viděla toho kluka z bistra.‘‘

,,Toho hezkýho?‘‘

,,Ehm, nekoukala jsem nato, jestli je to kus, nebo ne, jen byl hodnej.‘‘ Mike s Jakobem jim skočili pro pivo a Linda se uvolněně rozvalila vedle Bell.

,,Tak hodnej? Hmm, hezkej, hodnej…‘‘ Bella se na ni otočila, oči do škvírek a chytla ji za ruku, ve který držela cigáro.

,,Zapomeň na něj, nebudu doma utěšovat Jakea, kvůli tomu, že ty se nemůžeš přestat soustředit na všecko, když se kolem tebe rozmáchne nějakej frajer s naducanými svaly a hezkým hárem.‘‘ Zrzka panicky zakývala hlavou a Bella jí sebrala cigaretu a popotáhla.

Vzpomněla si na den, kdy to zkusila poprvý. Byla z toho znechucená, smrad, bez chuti a ještě k tomu to škodilo zdraví, ale díky tomu, že všichni se kterými se v té době bavila byli prostě takový… se na tom stala závislá.

,,Tady je pití!‘‘ Zasmál se Mike a podal Belle skleněnou láhev.

,,Dík brouku.‘‘ Mike ztěžka sedl vedle Belly a posadil si ji na klín.

,,Chceš si jít za chvíli zatrsat?‘‘

,,Tím myslíš zakroutit boky pro tvé potěšení?‘‘ Usmála se a políbila na koutek úst.

,,Hm, obzvlášť pro tvoje potěšení, ne?‘‘

,,To se nepočítá.‘‘ Rty jí začal jezdit po krku. Ke skupince se přidal ještě Jared, Cornelia- Cory jí říkají- a Ebby. Jared byl vysoký,sportovní postavy. Holky za ním sice běhaly, ale když dal přednost Cory, přestaly s tím. Nedivte se jim. Corry byla vysoká odbarvená blondýna. Na tváře si vždycky ráno musela dávat červeň, aby nevypadala jako mrtvola a tuny make-upu jí zdobí obličej. Dělá aerobik a díky tomu se seznámili s Jaredem, když se běžela převlíknout, narazila do něj a od té doby jsou spolu...a zvládají jednu hádku za druhou každý den, kvůli nejmenší prkotině.

Ebby… prapodivný stvoření z prapodivnýho světa. Její šatník- komplet vše najdete pouze a jen v černé a krvavě červené.

Byla bledá. Stejně jako Bella i ona zdědila po rodičích albinismus…

Černé, krátké vlasy, které byly vždy v úhledných culíčcích, jako u malé holčičky, blankytně modré oči letní oblohy a kolem krku… no, to cosi, co měla kolem něj obvázaný připomínalo obojek pro psi, hlavně bojová plemena.

To byla ta její vrchní slupka, ale to, co se skrývalo uvnitř… Na to, že jí bylo 16 let byla nadprůměrně inteligentní, žádná věc na technice a ve škole jí nedělala problém. Kdyby jste ji posadili samotnou na nejnovější loď o které by nic nevěděla, nic nevystudovala… dostala by se z toho problému. Bere vše logicky, spí v posteli ve tvaru rakve, ale bojí se pavouků…

,,Ave Bella!‘‘ Zasmála se a Bell se hned v hlavě vyrojila vzpomínku na film o římských legiích. ,Ave Caesar.‘

,,Ahoj Ebby, kolikrát ses nabourala do systému FBI?‘‘

,,Dvakrát a potřetí mě to seklo. Hodně rychle si uvědomili, že jim tam někdo šmejdí.‘‘ Zatvářila se uraženě.

,,No ták, neblbni, zase se tam nějak dostaneš.‘‘ Zasmála se Bella a objala ji kolem ramen a druhou ruku měla kolem Mikea.

,,Jdeš si zatancovat kotě?‘‘ Zeptal se po chvíli a lehce nadzvedl.

,,Když chceš…‘‘ Přikývla a tahala s sebou na parket taky Ebby. Sálem se začala rozeznívat hudba. Tma, kterou probleskovala jiskřivě modrá světla a oslepovala všechny přítomné. Bella si všimla zase těch dveří, které se po dlouhé době otevřely a zavřely a nenápadně se skrčila a vydala k nim. Mike si ničeho nevšiml.

Doplížila se až tam a rozhlédla kolem sebe. Ze dveří do skladu zrovna vycházeli dva muži a jednoho z nich znala. Schovala se za roh.

,,Tak se zase někdy ozvy a klidně přijď i s ostatníma.‘‘

,,Jasně, měj se Ronalde.‘‘ Zaslechla ten medový, dokonalý hlas a dveře vrzly znova.

,,Co ty tady?‘‘ Vyskočila na něj a dlaněmi se opřela o jeho hruď.

,,Ehm?!‘‘ Chvíli se zdál být zaražený, ale pak jeho obličejem problesklo pochopení. ,,Bello?‘‘

,,Nikdy jsi tu nebyl a najednou tě potkám během čtyřiadvaceti hodin dvakrát?‘‘

,,Náhoda?‘‘ Zavrtěla výsměšně hlavou a zasmála se. Edward se mohl  klidně sehnout a políbit ji. Bylo k tomu dost blízko…

,,Půjdeš si se mnou zatancovat?‘‘

,,Nemáš tu svýho kluka?‘‘

,,Ten to zvládne i beze mě.‘‘ Chytla ho za ruku a táhla za sebou. Ladně se protancovávala do středu pod diskokouli. On byl nesvůj…netušil, jak se má zachovat. Dívky se o něj naschvál opřely, aby si jich všiml, ale on byl jak ptáček hypnotizovaný hadem.

Otočila se k němu a jeho z části trhavé pohyby opravovala…učila… točila se, vlnila v rytmu hudby. Její dlaně na něm ho učily pohybům, aby byl dokonalý… Prohrábla si upocené vlasy a usmívala se.

,,Učíš se dost rychle.‘‘

,,Mám dobrou učitelku.‘‘

,,Tos měl vidět poprvý mě. Zakopávala jsem jedna báseň.‘‘

,,Bello!‘‘ Slyšel z dálky klučičí hlas.

,,Myslím, že tě tvůj kluk hledá.‘‘

,,Pojď.‘‘ Usmála se s jiskřičkami v očích a chytla za paži. ,,Mikeu! Koukej koho jsem tu potkala!‘‘ Křičela na něj už z dálky.

,Co je to za frajera?‘

,To je ten sexy kus z bistra.‘

,Aha, Mike bude asi žárlit.‘ Jasně, poslední myšlenky patřily Ebby.

,,Kde jsi byla Bell?‘‘

,,Na toaletách, když jsem se vracela, tak jsem potkala Edwarda. Edwarde, tohle je Mike.‘‘

,,Moc mě těší.‘‘ Natáhl k němu vychovaně ruku.

,,Čé Éďo.‘‘

,,Mikeu…‘‘ Zamručela Bella nespokojeně.

,,Ahoj Edwarde.‘‘ Opravil se a zazubil na Bell.

,,A tohle je celá naše banda.‘‘ Ukázala pyšně na všechny okolo, dokud ji Mike nezatahal nedočkavě za ruku. Natáhl se k ní a rty se dotýkal ušního lalůčku.

,,Jsou tu benga! My mizíme!‘‘ Zavrčel a tahal ji za sebou. Edward celý rozhovor slyšel.

,,Jakeu!‘‘

,,Jedeme s Lindou!‘‘ Křičel za ní, ale ona to neslyšela a tahala se proti Mikeovi dozadu. Edward se ztratil v davu. Běžel pro svou motorku.

,,Mikeu! Je tam Jake!‘‘

,,Bello on se z toho vyseká!‘‘ Křičel na ni před zadním vchodem a slyšeli pískání policajtů.

,,Nasedej!‘‘ Zavrčel na ni a nakopl motorku. Bella vyskočila, ale než se stihla zachytit, spadla na zem a policejní píšťaly se blížily.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rebelka 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!