Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Na lásku ani smrt nestačí - 7. Budu masochistickým lvem


Na lásku ani smrt nestačí - 7. Budu masochistickým lvemZlom, Kirsti se rozhodla, jak naloží se svým budoucím vztahem s Cullenovými. Tenkrát byl Edward masochistickým lvem, ale věci se změnily. Komentujte co vy na to... rozmýšlela jsem se nad tím, jak se nakonec rozhodne... Nakonec mě napadlo tohle a líbí se mi to nejvíc. :) Takže když už sem si to konečně rozhodla, máte tu konečně další kapitolku. xD

„Kirsti!“ Zní vyděšeně. Že by se o mě bál? Chytnu ho za ruku ještě dřív, než se mě může znova pokusit profackovat, ale vzápětí zjistím, že jsem to možná dělat neměla. Neměla... nebo měla. Teď si jistá nejsem. Ztuhnu a on taky, asi ví, co právě teď dělám. Stačil by jediný pohyb, aby mě donutil s tim přestat. Musí to vědět, Carlise není blbej. Proč se mě nesnaží zastavit? Chce snad, abych se přehrabávala jeho vzpomínkama? Dotýkám se ho a cítím každý pocit který měl, který provázel jeho rozhodnutí. Minulost i přítomnost. Cítím míru lásky, kterou cítí k rodině a... Opravdu mě bere za dceru? Ale proč pak...? Ruka mi zklouzne a z očí se mi začnou drát slzy.
„Odpusť mi to Kirsti. Nám všem. Mysleli jsme, že to pro tebe bude bezpečnější.“ Vezme mě do náručí a začne konejšit. Jako vlastní dceru. Píchne mě u srdce, ale nedokážu mu nic zazlívat. Když někomu pohlédnu až do duše, jak tomu říká Santtu, nedokážu ignorovat pocity dotyčného. Ani rozhodnutí... nic, Pochopím je i kdyby byly v naprostém rozporu s těmi mými.
„Kir?“ Ucítím další studené ruce.
„Carlise... co jí je?“ Santtu. Bráška muj. Ale... třeba je to jen sen? Výplod mojí přiožralý fantazie. Protože... Carlise mě dostal.

„Bude v pořádku. Jen... si potřebuje odpočinout.“ Slyším Carlise a musím se pousmát. To bylo řečeno krásně. Odpočinout... ne vyspat kocovinu a promile v krvi.
„To jsem rád. Díky, Carlise.“ Uslyším Santta jak tiše a rychle zamumlá ke Carliseovi. Pak ucítím jeho ledové ruce pod koleny a na zádech, to mě chce domů odnést? Mírně zděšeně se na něj podívám a křivý úsměv, který mi věnuje, mě nijak moc neuklidní.
„O tom pití a kouření si ještě promluvíme, to se neboj.“ Přísně, ale otcovsky? No potěš, to bude přednáška. Tiše zasténám a zavřu oči smířená s osudem. 

Ticho, tma a teplo. A taky to tu voní po kopretinách. Nasaju vzduch a se zívnutím zamrkám.
Proč se na mě všichni tak dívaj? Popuzeně přejedu pohledem po bráškovi a Suvi a pak i po dalších třech osobách.
Jasper se tváří zajímavě. Asi cítí muj kocovinovej bolehlav, ale tak zase kdy si může upír projít kocovinou? Měl by mi poděkovat... eh, nebo něco takovýho. Nevinně se na něj zazubím.
A Alice... ta vypadá jako by měla vánoce. Ale dyť nikde v okolí není nějaký veliký nákupní středisko. Zamyšleně na ni koukám a snažím se přijít na důvod jejího nadšení, ale koutkem oka si všimnu jak se Jasper zašklebí. Stejně jako já na něj před chvilkou. Mírně si povzdechnu a pak se podívám na posledního ze tří Cullenů. Carlise. Tváří se... hm, jako by se otec díval na svojí dceru. Ale stejně, to jak zneužil mojí schopnosti bylo hnusný. Mírně uraženě našpulim rtíky a probodnu ho pohledem.
„Promiň Kirsti, ale v tu chvíli mi to přišlo jako dobrý pokus o to tě donutit mě aspoň vyslechnout.“ Dívá se omluvně a můj hněv pod náporem jeho medových očí roztává. Proč?! To je nefér!
Ublíženě zavrčím, protože se prostě na něj nedokážu zlobit. Stejně jako na Alice s Jasperem... viděla jsem jeho očima jak na tom všichni byly a... Jaspera lituju nejvíc... ještě si to dával za vinu. Ale byla to moje chyba, kdybych nebyla magnet na nebezpečí, nic by se nestalo. Zamyšleně nakrčím obočí. Koho by taky napadlo, po takový době co jsem je znala, že se pořežu o papír zrovna na mojí oslavě osmnáctin. O papír! Bože.

Z dalších myšlenek mě ale vytrhne ledové obětí.
„Alice?!“ zavrčím jakmile skončím pod ní na gauči. Aby Jasper nežárlil... prolítne mi hlavou a jen tak tak udržím smích. 
„Měla jsem vizi a už sem to nevydržela, promiň! Já věděla, že se takhle rozhodneš.“ Nadšeně šveholí a... mě dochází kyslík.
„Alice... jestli nemáš jakýkoli nekrofilní choutky, pusť mě... protože promenádovat se s mrtvolou po nákupních střediscích je vážně divný.“ Zafuním z pod ní a když mi pak dojde co jsem to vlastně řekla, rozesměju se. 

Když se pak uklidním, podívám se po ostatních, asi se taky docela dobře pobavili nad tim co jsem zase plácla. Vypadaj na to. Ušklíbnu se na brášku, který mi právě na čelo prskne ledový obklad. Zavrčím a s plánem na jeho zabití ztuhnu, ten hadr je tak příjemnej. Skoro až zavrním a spadnu zpátky na gauč. Okolního smíchu na můj účet si nevšímám a koukám do zdi. Co bude teď? Co Santtu a Suvi... a... co Edward? Všechno to byl jeho nápad, on mě tam tenkrát nechal. Samotnou a v lese... a ještě po mě chtěl slibovat, že neudělám nějakou pitomost. Nesnášim ho, nejradši bych mu rozbila držku... ale i ho miluju. Co mam dělat? Jak masochistický přístup. Dvě věci vim ale určitě. Teď, když jsem ho znovu potkala, nedokážu bez něj žít. Ale rozhodně mu nebudu nic zlehčovat. Teď budu já masochistickým lvem.






Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na lásku ani smrt nestačí - 7. Budu masochistickým lvem:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!