Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XX. kapitola

lake


Guardian angel XX. kapitolaTRAMDADÁÁÁ...20. kapitola mojej poviedky..Ja nemôžem tomu uveriť :D Som veľmi rada..A dúfam, že sa vám páči...Kľudne môžte dať nápad...Veľmi rada si prečítam čo vás napadlo. A prihodila som nový obrázok :D

19. kapitola

XX. kapitola

NEVERILA SOM VLASTNÝM OČIAM.
STÁL TAM.............................EDWARD.

V celej svojej kráse. Vyzeral ako antický boh. Na tvári sa mu objavil prekvapený výraz. Presne ako mne.
Ticho sme stáli oproti sebe a dívali sa jeden druhému do očí. Ja jemu do tých zlatých a tak hlbokých. On mne do desivých červených. Toto bolo iné. Cítila som tú elektrinu v miestnosti.
Skočila som mu okolo krku. Ostal zaskočený mojou reakciou. Ja som sa len usmiala a objala ho pevnejšie. Nesmela som zabudnúť, že som ešte silnejšia ako ostatný. Ale to i teraz bolo jedno.

„Ach Bella,“ zašepkal mi do ucha. Jeho stisk ešte viac zosilnel.

„Edward ,“ na nič iné som sa nezmohla. To jediné slovo, prevyšovalo všetko ostatné. Konečne som sa cítila kompletná. Edward, spomienky, rodiny to všetko sa mi vrátilo.
Ale na ako dlho?
Drtila som ho v objatí. Svet okolo mňa prestal existovať.
Bol len On a Ja.

***

Ležala som v posteli spolu s Edwardom. Rozprávali sme sa o všetkom a medzitým si šepkali zamilované slovíčka. Každú voľnú mickrosekundu som bola prilepená na ňom ako sekundové lepidlo. Preplietala som jeho, moje prsty. Hrala som sa s nimi. Na chrbát dlane som kreslila srdiečka, hviezdičky, krúžky. Presne ako predtým všetkým zlým čo sa nám stalo. Ale bude to také dokonalé ako náš obrázok pohody. 
Ležať v objatí? Šepkať si sladké slová? Či to bude ten jemný prach? Do ktorého keď fuknem vyparí sa preč? V dnešnom svet, v ľudskom ale aj v tom upírom je všetko možné. Nie vždy sa všetko podarí tak ako chceme my. Všetko je len osud alebo náhoda?

„Nad čím rozmýšľaš? Je to také flustrujúce , že nepočujem čo si myslíš, vieš?“ usmial sa mojim obľúbeným pokriveným úsmevom pri ktorom mne sa podlamujú kolená a okolo vzdychajú všetky ženy.

„Rozmýšľam nad týmto všetkým,“ ukázala som okolo seba.“ Rozmýšľam či je všetko toto pravda. Keď žmurknem a zistím, že si tu neni, že si vlastne ťa len predstavujem. Či je všetko pravda a nie len môj výplod fantázie. Nechcem ťa znovu stratiť. Všetko som si musela vytrpieť. Sama. Nebol si pri mne keď som sa chcela vyplakať niekomu na ramene. Keď som chcela. Aby ma niekto držal v objatí a šepkal mi ukľudňujúce slová. Pri jeho hlase by som na všetko zabudla a ponorila sa do svojho sveta. Sveta, kde sú všetci pokope. Kde sú všetci šťastný,“ tuhšie som ho objala, aby vedel, že ho nehodlám len tak ľahko pustiť.
„Budem sa ťa držať ako kliešť,“ dodala som s úsmevom.

„Už nikdy, nikdy ťa neopustím. Pôjdem tam kde ty. Budem sledovať tvoje kroky, dávať pozor na teba. Keď budeš plakať ja ťa budem utešovať. Keď budeš smutná ja ťa budem rozosmievať. Keď budeš sama ja budem pri tebe svojou každou minútou. Sľubujem, prisahám ti, že budem pri tebe po celú večnosť. Tvoju, moju, našu,“ sľuboval tak verným hlasom.

Posunula som sa vyššie, aby som dosiahla na jeho pery a tak mu vtisla bozk. Ale len po krk som dočiahla.
„Ďakujem,“ zamrmlala som keď som mu vtisovala bozk na priehlbinku pod krkom.

Tuhšie sme sa k sebe privinuli. Do kedy vydrží toto šťastné klbko bavlny mojej rodiny? Do kedy budeme normálne žiť bez problémov, ktoré nás obklopujú? To nikto neviem, ani nemôže. Nateraz.  

21. kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XX. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!