Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel XI. kapitola

1125737


Guardian angel XI. kapitola11. kapitolapoviedky Guardian angel. Tu sa stane kto nikto nechcel, aby sa stalo.Príjemné čítanie

10. kapitola

XI. kapitola

„Čo Ťa trápi?“ Opýtal sa ma Edward jedného dňa, keď sme boli u neho v izbe a ležali na posteli.

„Nezdá sa ti, že sa na mňa lepí smola? A to ja druhým prinášam šťastie.“ Neveselo som sa zasmiala.

„V niečom máš pravdu. Ale hlavne v tom, že prinášaš šťastie. Pozri sa,“ ukázal na nás, „ my sme toho svedkom. Máme jeden druhého. Čo si viac môžeme priať?“ Objal ma tuhšie.

Posunula som sa vyššie. Ochotne v tom spolupracoval. Pritisla som pery na jeho krk. Posiala som ho tisíckami bozkov. Posunula som sa ešte vyššie. Drtila som jeho pery. On mi kĺzal rukami po tele. Skúmal každú moju krivku. Každý záhyb. Náhle strhol zo mňa oblečenie. Nie že strhol on ho brutálnym a tak vášnivým prudkým pohybom zahodil do kúta. S ním som spravila to isté. Len som si vytrpela na trpezlivosti. Ukazovákom som kreslila línie jeho svalov. Cez pery, po krku dole, cez stred hrudníka až po pupok. Tam som sa zastavila na opasku. Na to so už nemala trpezlivosť. Strhla som z neho nohavice. Vzdychal. Vrnel. Potešene som sa usmiala.
Spravil prudký pohyb. Teraz prevzal velenie on. 
„Netráp ma.“ Zašepkala som mu v návale emócií. Potom sme splynuli jedno telo, jedna duša. Len náš svet.
On a ja.
***

Ležala som v objatí Edwarda. Všetko bolo perfektné. Až do jedného momentu.

„Bella stávaj niečo sa deje.“ Prerušil to hrobové ticho.

„Och nie.“ Vedela som čo sa deje. Vedela som, že raz sa to stane. Skôr či neskôr. Ale nevedela som kedy. Nebolo to napísané čiernym tušom na bielom papieri. 

Rýchlo som sa obliekla. Zobrala som prvé veci, ktoré mi padli pod ruku. Zišli sme dole po schodoch. Všetci Cullenoví stáli v bojových pozíciách. Náhle Edward stuhol. Toto neveští nič dobré.

„Bella budeš musieť ísť s nami.“ Oval sa Gustáv. Šéfov zástupca. Alebo skôr dával pozor na anjelov, ale len niektorých, hlavne tých čo neposlúchajú. Ako ja.

„Bella ty ich poznáš.“ Opýtala sa Alice. Edward pootočil hlavu.

„Áno poznám. Sú to čo ja. Anjeli. Ale nie strážny. Myslím, že ani ja už nebudem.“ Pozrela som na Gustava, Ale v tvári mal neutrálny výraz.

„Budeme musieť ísť Bella.“ Upozornil ma Gustáv.

„Mám vás všetkých rada. Sľubujem, prisahám, že raz sa vrátim.“ Všetkých som zúrivo objala. Naposledy som objala a pobozkala Edwarda.

„Edward si to čo ma v živote postretlo to najlepšie. Budeš v mojom netĺčucom srdci navždy. Nikdy ťa neprestanem milovať. Aj keď mám to nie je súdené. Budeš vypĺňať každú bunku môjho teľa. Každá myšlienka bude patriť len a len tebe. Ty budeš vždy mať prvé miesto a najväčšie v mojom srdci.“ Stekali mi slzy po tvári. Neboli to tie slzy šťastia, ale slzy smútku. Ešte naposledy som ho objala, pobozkala. Ostatným som venovala posledný pohľad.

„Nechoď preč. Prosím. Nevydržím bez teba.“ Šepkal naliehavo Edward.

„Musím.“ Pohladila som ho po tvári.

Prešla som okolo Gustáva a ostatných. Slzy zaliala celú moju tvár. Posledná nádej umiera ako posledná. Vyšli sme všetci na záhradu. Rozprestreli krídla. A postupne jeden po druhom mizli v lese. Naposledy som sa obzrela na zničenú tvár tých čo najviac ľúbim. Zamávala som im. A zmizla aj ja.

Teraz už len čakať na svoju druhú smrť. Možno to bude vyslobodenie. Ale to bude bolestivé. Tak ako pre mňa. Tak ja pre Edwarda.
Ach. Bude mi chýbať. Ale život ide ďalej. A aj ten môj.
Sľúbila som. RAZ SA VRÁTIM. A TO MIENIM DODRŽAŤ. Svoje sľúbi plním.


12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel XI. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!