Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Guardian angel VI. kapitola

chris


Guardian angel VI. kapitola6. kapitola poviedky Guardian angel(Strážny anjel)

5. kapitola

VI. kapitola

Otočila som sa na Angelu. Myslím, že za chvíľu odpadne.

„Ang... toto je to čím som.“ Stále som sa na ňu pozerala.

„Bella....Ako to... Čo to je? Nerozumiem.“ Vykoktala konečne zo seba.

„Jednoducho. Som anjel. Tvoj anjel.“ Pokrčila som ramenami. 

„Môj?“ Opýtala sa ma a zdvihla obočie.

„Áno tvoj. Mám na teba dávať pozor. Len sa to všetko skomplikovalo.“ Prišla som pri ňu bližšie. 

„Komplikácie? Aké komplikácie?“ Opýtala sa ma. Mám jej to povedať, či nie. Už mi nič iné nezostáva. Porušila som pravidlá. Ale ona je moja jediná nádej.

„Môj brat. Toto ti musí stačiť, viac ti k tomu nepoviem. Už aj tak mám veľké problémy.“ Odpovedala som jej.
Odbehla som si do lesa, aby som sa tam premenila. Pretože väčšinou to pôvodne oblečenie, ako keby stratilo sa. A mne sa to zvyčajne stane. Proste ja musím mať smolu.  

Fu oblečenie prežilo. Vybehla som z lesa. Angela tam stála a vedľa nej bol Edward. Ten upír. 

„Vypadni.“ Zakričala som naňho. Až teraz zaregistroval, že k nim prichádzam. 

„Čo si jej to spravila?“ Kričal on na mňa a rozhádzane gestikuloval rukami. 

„Ja? No prepáč, že sa snažím chrániť pred vecami okolo nej. A tam patríš ty aj tvoja celá rodina.“ Stála sme oproti sebe a kričali na seba. Mne sršali blesky z očí. Jemu sršali blesky z očí. Pripravený obidvaja na boj.

„Ako to vieš?“ Opýtal sa vyvedený z mieri. 

„To je jedno. Ale každý má svoje tajomstvo. Tak ako ty, tak aj ja. Len s rozdielom, že ja viem čo si ty zač, ale ty nevieš čo som zač ja.“ Stále som naňho kričala. 
Ignorovala som dokonca aj Angelu vedľa mňa. Brata, ktorý je niekde v dome a ani sa nepríde pozrieť čo sa tu deje. A to si hovorí brat. Musela ho zobrať tá bitka. Odfrkla som si v duchu.

„Ja na to raz prídem.“ Vyprskol slová priamo na moju tvár. Takže chlapček sa bude hrať na statočného. Som zvedavá kto prvý pustí do nohavíc. 

„Ty na mňa nebudeš kričať.“ Drtila som slová spomedzi zuby. Hnev ovládol nado mnou svoju silu. Už nie je vo mne ani kúsok ľudskosti. Ale ovládla som to. Dokázala som pred ním zakryť, čo som za stvorenie. 

Pozeral na mňa vyvalenými očami. Musela som mat výraz terminátora, ktorý zničí všetkých a všetko okolo seba. Ani tornádo sa tomuto nevyrovná. Schytila som skamenenú Angelu za ruky a ťahala ju do domu. Tak bola vydesená, že vôbec nereagovala. Skúšala som mávať jej pred tvárou. Poštípať ju. Ale na nič nereagovala. Vyzerala ako keby spala, ale z otvorenými očami.
Sedela som na sedačka a už 10 minút čakala kedy konečne sa Angela ráči prebudiť.

Konečne. Zavýskla som v duchu. Začala mrkať a pozrela na mňa.

„Nedotýkaj sa ma. Nechcem Ťa už vidieť.“ Tieto slová ma ranili. Angela vystrelila ako raketa a ponáhľala sa k dverám. Nebránila som v jej v tom. Má na to plné právo. Keby som sa to aj ja takto dozvedela určite by som tak isto reagovala.

Vyšla som do svojej izby. Schmatla knihu. Ani názov neviem. Nasadila si slúchadla a plácla sebou na posteľ.
Muselo byť veľmi neskoro, pretože so počula buchnúť dverami. Najskôr to bude Alex. Všetko som odložila a išla sa pozrieť. Dupala som po schodoch na znak. Že schádzam dole. Stále som mala uprené oči na schodoch. Zišla som posledný schod, zdvihla hore oči a skoro ma porazilo. Predo mnou bol Alex celý v roztrhanom oblečení. Cez chrbát mal prehodenú plachtu. Musel skrývať poď ňou krídla.

„Alex čo si robil? Čo sa ti stola?“ Šepkala som k nemu. 


7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Guardian angel VI. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!