Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zvonivý dětský smích - 4. kapitola


Zvonivý dětský smích - 4. kapitolaPo stovkách let Carlisle odhalí objev, který může všem nemrtvým přinést opět radost do jejich života/neživota. Jenže Esmé se chová divně a Carlisleovi dá hodně práce, než přijde na to, co má vlastně udělat. Přitom je to tak jednoduché... 4. kapitola - Alice uskutečňuje svůj plán. Pomoc najde u Rosalie.

EDIT: Článek neprošel korekcí

Pohled Alice

Takže Edward s Jasperem mi evidentně nepomohou, povzdychla jsem si. No, co se dá dělat, musím si všechno zařídit sama. Problém je, že to nebude tak jednoduché. U Carlislea v práci mě znají. Vyšla jsem z domu, neuvědomujíc si, že je den. Ztuhla jsem, když mě zahřály sluneční paprsky. Rozhlédla jsem se, jestli tady není žádný člověk.
Nebyl, ale stejně jsem se vrátila do domu. Počkám na večer, to mají v obchodech také otevřeno. A za hodinu dodají zboží.
***
Nasedla jsem do auta. Snad Rosalii nebude vadit, že jsem si půjčila to její. Když jí nikdo nenaštve, umí být docela shovívavá a milá. Napadlo mě, že mi možná pomůže ona. Vytáhla jsem z kabelky mobil a zavolala jsem jí.
„Alice? Jsi to ty?“ zeptal se Rosin hlas.
„Ano Rose, jsem to já… potřebovala bych, abys mi pomohla,“ odpověděla jsem.
„Hm? S čím, sestřičko?“
Pousmála jsem se nad jejím oslovením. Říkám, že umí být milá. „Mohla bys za mnou přijet k In Place? Po telefonu je to nebezpečné,“ řekla jsem.
„Hned tam jedu… počkej, kde je mé auto?“
„Půjčila jsem si ho…“
„Aha. To nevadí, vezmu to pěšky.“
„Díky, Rosalie. Ahoj,“ řekla jsem, a aniž bych čekala na odpověď, položila jsem to.
Přijela jsem k restauraci In Place a vystoupila jsem z auta. Ani ne za minutu jsem ji zahlédla, jak se ke mně blíží s mírným úsměvem na tváři.
„Tak co?“ zeptala se šeptem, když došla až ke mně.
„Carlisleovi musíme zařídit dovolenou,“ řekla jsem jí stručně a pyšně svůj plán.
„Cože? Alice! Ty jsi se zbláznila, jak to chceš asi udělat?!“ vyjekla překvapeně.
„Vysvětlím ti to cestou,“ řekla jsem.
„Cestou? Kam se chystáme?“
„Do obchoďáku!“
„Aha… to se dalo čekat,“ špitla.
Chytila jsem jí za ruku a vtáhla jí do auta. Do jejího auta. Sedla jsem si k volantu – zase já – a šlápla jsem na pedál. Rosalie nepřestávala naléhat, abych jí řekla, jak plánuji Carlisleovi udělat volno v práci, tak jsem si řekla, že už jí to prozradím.
„No… je to vlastně vcelku jednoduché a jsou dvě verze…“ začala jsem napínavě.
„Tak mluv! Ach Bože, Alice!“
Zasmála jsem se. „… První verze: V obchodě si koupíme oblečení a pak půjdeme jako mladé pracovnice od Esmé z práce s tím, že nás prosí, zda bychom doktorovi Cullenovi nepředali naléhavou zprávu, například, že se právě dozvěděla, že její děti onemocněli a ona potřebuje, aby s nimi Carlisle byl, čímž bychom mu zařídily úžasné aliby na několik dní,“ řekla jsem.
„A ta druhá verze?“
„Půjdeme tam tak, jak jsme a řekneme, že potřebujeme nutně mluvit s naším tátou… jemu pak něco nakecáme a tajně ho odvedeme.“
Rosalie přemýšlela. Asi o tom, která verze je přijatelnější a celkově lepší.
***
Po době těžkého rozhodování, přičemž zvýtězil tajný odchod, což jsme pojmenovali jako pokus I, jsme dojeli k obchodnímu domu. Koupily jsme si s Alice nějaké oblečení. Nasedly jsme znovu do auta a dojely jsme k nemocnici. Vešly jsme do jedné ze tří hlavních budov, do Háčka. Na orientační tabuli jsme našly transfuzní oddělení – tedy Rosalie našla. Já na tu tabulku jen tupě koukala.
Vyjely jsme výtahem do pátého patra a rozběhly jsme se chodbou, kde jsme zabočily do ordinace Carlislea Cullena. Nedbaly jsme cedulky Neklepejte, vyčkejte v čekárně na sestru a zaklepaly jsme. Dokonce my obě. Otevřela nám blonďatá sestřička.
„Máte něco naléhavého?“ zeptala se, „Ještě je tu před vámi spoustu lidí.“
Rosalie se rozhlédla po narvané čekárně a zamračila se při představě, jak dlouho bychom čekaly. Navíc ji štiplavý pach desinfekce dráždil v nose. A nebyla sama.
„Jdeme soukromě!“ sykla jsem a protáhla se kolem sestry.
Rosalie si pospíšila za mnou.
Carlisle se na nás podíval.
„Alice… Rosalie… co tady děláte?“ zeptal se.
„Potřebujeme s tebou mluvit,“ řekla jsem.
„Tak mluvte.“
„Mezi čtyřma – šesti – očima. Ta sestra musí pryč,“ odpověděla Rosalie.
Carlisle nás chvíli nechápavě pozoroval. Pak přikývl.
„Kristino? Můžete na okamžik odejít?“ zeptal se a pohlédl na sestru.
Přikývla a odešla z místnosti.
Vrhla jsem se ke Carlisleovi. „Tati, musíš domů! Sám víš, že takhle to dál nejde, pokud Esmé nechceš ztratit!“ řekla jsem.
„Co plánujete, holky?“ zeptal se.
„Vezmeš si dovolenou a pojedeš s Esmé na váš ostrov!“ vyhrkla Rosalie.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zvonivý dětský smích - 4. kapitola:

 1
03.12.2019 [6:19]

BreeTannerAhoj CullenFamily, pokračování této povídky bude i nebude. Plánuji začít stejný námět znovu a lépe, až dopíšu svoji povídku o Jakeovi a Belle. S touto povídkou nejsem spokojená ani co by se za nehet vešlo, nemám ji proto ani na shrnutí. Určitě mé shrnutí sleduj a dočkáš se. Emoticon
Bree

1. CullenFamily
02.12.2019 [22:49]

Prosím ďaľší diel Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!