Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zůstaň - 4. kapitola


Zůstaň - 4. kapitolaJe tady další dílek, ve kterém se dozvíte, jak reagoval Emmett na Alicino rozhodnutí, co se bude dít, když Jasper a Bree vkročí do domu Cullenů a jestli se přijde na to, kdo ovládá Rileyho a jeho rozhodnutí. A co Edwardův plán? Děkuji za přečtení a za zanechání komentáře s kritikou, SD. :)

 

Stála jsem s Jasperem a Bree před naším domem. A Bree se opět držela stranou. Připadala mi jako malý, zastrašený králíček, kterého honí liška a on nemůže najít svou noru.

Žádné přehnané reakce, ta dívka je dost plachá. A přece jenom, jsou to novorození upíři, musíme být opatrní.

Vyskočila jsem na schody a otevřela dveře. Mlčky jsem pokynula Jasperovi, aby šli dál. Ten chvíli stál na místě a hleděl do prázdna. Potom se mírně zakývaly dveře a on stál vedle mě. A chvíli nato Bree. Už měla zdravější výraz obličeje, nevypadala ani tak plaše. Tak on dokáže i toto? Ovládat myšlenky lidem tak, aby se cítili lépe? Nebo je za tím něco víc?

„Rodino!?“ zvolala jsem do ticha. Můj hlas se rozezněl klidným domem jako poplašná siréna – ale ne tak úplně přesně. Můj hlas samozřejmě nezněl jako nějaká nesnesitelná siréna.
Tak najevo jsem o sobě a o nás jistě dávat nemusela, nechtěla jsem ale Bree nějak poplašit. Koneckonců jsme potřebovali pouze Jaspera, protože on jediný pořádně mluvil a byl ochotný sdělovat alespoň nějaké informace. A Bree… Tu jsem tolerovala jen proto, protože k němu patřila a kdo ví, jak by byl výřečný bez ní.
Ale jestli tady na nějakou dobu zůstanou, musíme něco udělat s jejich zevnějškem. Vypadali příšerně. Oba.

„Kohopak to tady máme?“ zaznělo od schodů. Byl to Edward s Emmettem. Oba se tvářili naoko překvapeně a místo toho, aby k nám doběhli, se pomalu rozešli po schodech.

Cítila jsem mírný záchvěv Jasperovy pokožky. Je možné, že cítil Bellu, jiný důvod k jeho chování tu nebyl. Bella tady doufám není? Optala jsem se Edwarda a on nepatrně zakroutil hlavou. Nechci vědět, co by se stalo, kdyby tady byla. To by dopadlo katastroficky… Prvně pro ni, potom pro ně.

„To je Edward a Emmett,“ představovala jsem je. „Se mnou přišel Jasper a Bree.“ Otočila jsem hlavu k dívce stojíc po Jasperově boku. Ta při vyslovení jejího jména cukla a poodstoupila o krok dozadu.

„Těší mě,“ pokynul Edward a podal Jasperovi ruku. Ostýchal se.
„Jsou to mí bratři, nic vám neudělají,“ pronesla jsem směrem k Jasperovi. Ten ještě nepatrnou chvíli váhal, potom ruku přijal a pravý koutek úst se mu mírně pozvednul.

Podívala jsem se na Emmetta. Ten mlčel. Jeho tvář nezdobil úsměv jako obvykle, měl zakaboněný výraz a lehce přimhouřené oči. Husté obočí pouze dokreslovalo vzpurný výraz jeho grimasy.

„Emme? Můžu s tebou mluvit?“ Ani se na mě nepodíval a štrádoval si to ke dveřím. Vsadím se, že jde o Liama. No, aspoň že mi dá možnost se k tomu vyjádřit.

Rty měl semknuté do úzké linky a nejspíš čekal, co řeknu. I já jsem čekala, co ze mě vypadne. Nevěděla jsem jistě, co mu říct, co by chtěl slyšet. S Liamem byli nejlepší přátelé. A on se nejspíš nedokázal přenést přes to, že se nás chystal opustit. Pokud mu to již oznámil.
„Co ti řekl?“ Nic lepšího mě nenapadlo.
„To budeš i nás tak stupidně informovat o svých viděních? ‚Prostě jsem to viděla‘?“ Výsměšně napodobil můj hlas. Dost falešně. Choval se jako nějaké rozmazlené dítě.
„A co jsem mu měla jako říct? Že jsem viděla, jak s Jasperem zůstávám na celý život? Že pro něj není v mém životě místo? Že on nebyl ten pravý a náš vztah by nefungoval? Co myslíš, že by ho ranilo víc?“
Mlčel hodně dlouho. Nejspíš přemýšlel. „Pravda by neuškodila,“ dodal věcně a kráčel zpět k domu.
„To jistě ne. Ale pokud chceme nad novorozenými vyhrát, nemůžeme si dovolit ztratit takovou sílu, kterou Liam představuje.“ Ztlumila jsem hlas. Cítila jsem se špatně, věděla jsem, že to může znít jako využití, ale teď jsme prostě nikoho tak silného ztratit nemohli.

„Nemusela jsi to provést takovým způsobem, Alice.“ Edward stál najednou naproti mně a zpříma mi hleděl do očí. „Popravdě se mu divím, že chce zůstat. Nejspíš je mnohem víc taktní, než někteří z nás.“ Tím „nás“ myslel „mě“. Měl pravdu. Pokazila jsem to.
„Musela jsem to udělat, Edwarde,“ zadrhnul se mi hlas.
„To teď ale není důležité. Co jsou zač?“ kývl směrem k domu. Shoupla jsem se na jedné noze a cítila, jak se pode mnou vlhká hlína na příjezdové cestě mírně propadla.

Ty dva stvořil Riley. Víš, co to znamená. A znají naše jméno. Prý ho Riley hledal v nějakých knihách. Myslí si, že jsme nepřátelé a nejspíš i to, že je chceme zabít. Což je ostatně pravda. Ale od té doby, co jsem uviděla Jaspera… Je jiný.
A navíc – dokáže ovládat pocity. Když se na mě Liam obořil, dokázal ho zklidnit natolik, že se pouze otočil a kráčel pryč. Neřekl ani slovo. Jen že se sbalí a rozloučí se s vámi.
Ti dva ale vůbec neví, co je to být upírem. Bree po mně vystartovala a kdyby věděla jak mě zabít, už dávno bych byla rozdrcená na prach.
Ani neví, že může ublížit mně tisíckrát víc, než já jí. Celou dobu je jako uzlíček nervů.
Ale mohli by se nám hodit. Ví, kolik Riley stvořil novorozených. Ví, jak se proti nám cvičí. A Jasper si taky myslí, že Riley je loutka a ten, kdo ho ovládá, schválně zůstává v pozadí.


Edward pokýval hlavou. „Něco takového jsem si myslel.“

A mohli by nám taky říct, kde se novorození ukrývají. Protože jestli by byli ochotni nám pomoci, Riley by byl tak překvapený, že by ani nestihl zareagovat. A jeho plán, že nás s nimi za týden přijde překvapit, by nevyšel.

„Alice, je možné, že za tím vším stojí Victoria?“
„Victoria? Proč mě to nenapadlo?“ zakroutila jsem hlavou a bouchla se rukou do čela. „Vždyť je to naprosto jasný a průhledný! Jak jsi na to ale přišel?“
„Bella měla zase noční můru. Křičela ze spánku a pořád opakovala její jméno.“
„Pamatuje si to?“
„Doufám, že ne. Řekneme jí to později.“
„Dobře,“ kývla jsem. „Je tu ještě jeden problém – maturitní večírek.“ Měl se konat u nás. Ale jelikož tu máme dva krvelačné novorozené upíry, nevím, jak bychom to dokázali udělat, když má přijít několik desítek lidí.
„Mám nápad. Pojď.“ Položil mi ruku na rameno a táhl mě směrem k domu. Ten jeho „nápad“ mě opravdu zajímal.

Vevnitř bylo najednou až moc živo. Jasper s Bree seděli na gauči obklopeni zbytkem rodiny. Kromě Liama. Ten nejspíš někam zmizel. Kdo ví, jestli se vrátí. Stále váhal, vidění bylo až moc rozmazané.
Carlisle seděl vedle Esme a o něčem spolu vzrušeně debatovali. Emmett klečel na koberci naproti Jasperovi a něčemu se strašně nahlas smál. Jasperovu tvář lemoval zářivý úsměv. Bree měla stále plachý výraz, ovšem už ne tak nejistý. Rosalie seděla vedle ní na opěradle a úsměv měla od ucha k uchu. O něčem Bree vyprávěla a hnědovláska nevzrušeně přikyvovala.

„Co se to děje?" Zeptala jsem se Edwarda a ten pouze nevěřícně zavrtěl hlavou.

Myslela jsem si, že všichni budou naštvaní a smutní kvůli Liamovi, ale jejich chováním bylo opakem toho, v co jsem předpokládala.

Jasper. Určitě to byl Jasper. Ovládl jejich pocity. Takže nikdo netruchlí kvůli Liamovi. Co když ale budou naštvaní, kvůli tomu, co jsem provedla? Takže – co ten tvůj nápad?

Edward se otočil k debatující skupince. „Jaspere, Bree, nemáte hlad?“



3. kapitola <°°> 5. kapitola

 


 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zůstaň - 4. kapitola:

 1
1. emam
16.10.2013 [21:24]

emamJe to hodně překotné, to musím s Emielee souhlasit. Přesto, mou zvědavost to neodrazuje Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!