Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ztracená dcera 7.kapitola

krok do života


Ztracená dcera 7.kapitolaAhojky...tady je další díl...nwm co dodat..takže jenom čtěte a pište komentíky vážně potěší...Vaše Zabza

7.kapitola- Ztracená dcera

Pohled Esme

 

,,Takže já mám dceru?,“řekla jsem a pohlédla jsem do tváře dívky, tak podobné té z těch představ vytvořené v mé mysli. A ještě dokonalejší, než jsem čekala. Měla krásné hnědé husté vlasy, přátelský-teď spíše nejistý- úsměv a krásné zlaté oči. Moje vysněná holčička. ,,No tak to je gól,“ řekl Emmett a začal se pochechtávala.

 

,,Takže já má opravdu dceru? Ona nezemřela?“ zeptala jsem se omámeně a hleděla do těch krásných zlatých očí.

 

,,Ne Esme.Žije a ráda by tě poznala,“ řekl vážně Eleazar. Bože moje dcera žije. A je tu se mnou. Já mám dceru. Já mám opravdu dceru. Já jsem matka! Křičela na mě moje mysl a u srdce se mi konečně rozhostil pocit naplnění. Pocit, který mi tolik let scházel.

 

,,Pojď ke mně,“ řekla jsem dojatě a rozpřáhla ruce. Ihned mi přistála v náručí. Já mám dceru. Dceru…dceru…..dceru. Ozývalo se mi v hlavě a já překypovala štěstím. Rozvzlykala jsem sem. Nad nabytým štěstím. Nad tím jakou má radost. A vzlykala a vzlykala a má dcera me pevně držela.

 

,,Mám tě ráda mámi,“ šeptla mi do ucha a pohár radosti přetekl. Byla jsem šťastná jako blecha. Byla jsem….nevím jak to popsat. Byla jsem neskutečně vděčná Eleazarovi, za možnost poznat svoji dceru. Byla jsem vděčná všem.

 

Nebýt Emmetta, nikdy bych ji už ze své náruče nepustila, ovšem vše netrvá věčně….

 

,,Tak mami, mi si chceme taky pochovat svojí novou sestřičku,“ řekl škádlivě a já se chtě nechtě usmála. ,,Dobře,“ hlesla jsem a neochotně pustila svoji dceru a předala jsem ji ostatním.

 

Pohled Nicol

 

Nevím co jsem si v tu chvíli myslela, ale velice mě překvapilo jaké teplo sálalo z máminy kůže. Jak voněla. Bylo to……bylo to…………. Nevím byl to prostě okouzlující pocit. Takový ten pocit co mi dlouho chyběl. Ten co vždycky hledáte až ho najdete a pak…..pak jste šťastní. I já byla. Po tolika letech jsem konečně našla svou mámu. Maminku…..maminečku.A já v tu chvíli uvěřila že teď už bude všechno dobré…..

 

,,Tak mami, mi si chceme taky pochovat svojí novou sestřičku,“ ozval se mužský hlas odněkud ze zadu a Esme mě po chvilce váhání přece jenom pustila z té krásné vábivé náruče. Otočila jsem se a opět koukala na ty dokonalé osoby.

 

,,Já jsem Emmett,“ představil se a místo klasického podání ruky mě vzal do náruče a házel se mnou nahoru. A já v záchvatu smíchu řekla své jméno. Pak ho ale Esme okřikla a Emmett se smutným výrazem mě postavil na zem. Pak na mě šibalsky mrkl a odkráčel pryč.

 

,,Rose,“ řekl krásná blondýnka a sestersky mě objala. ,,Vítej do rodiny,“ šeptla a s neutrální výrazem zmizela za Emmettem.

 

,,Alice,“ vypískla malá osůbka a drtila mě ve svých, docela silných pažích. ,,Vím že budeme dobré sestry, mám na to nos,“ řekl rozjařeně a odcupitala za Esme.

 

Hned za ní šel kluk s medovými vlasy. ,,Jasper,“ řekl neutrálně a jako jediný doposud mi podal ruku. Já se jen mile usmála a pípla své jméno.

 

No a pak přešel na řadu poslední syn. ,,Edward a ty jsi Nicol, já vím,“ řekl trochu podrážděně a podal mi ruku, ale já ji nepřijala. ,,Mohu vědět co jsem ti udělala?“ optala jsem se místo toho. On se zatvářil překvapeně, ale hned svůj výraz změnil na neutrální a ruku stáhl.

 

,,Nic…..jen,“ povzdechl si. ,,Jen….já…..,“ odmlčel se. ,,Dokážu číst myšlenky. Všem v této místnosti, ale tobě……taky ale né tak docela. Chytám jenom něco. Jako špatně naladěné rádio a je to docela nepříjemné,“ řekl podmračeně.

 

,,Aha,“ hlesla jsem. ,,Tak to se ti omlouvám, ale i přesto doufám, že spolu budeme vycházet,“ řekla jsem už opět šťastně a tentokrát natáhla ruku já. On se jen nepřítomně usmál a stisk mi oplatil. ,,Taky doufám,“ řekl už o něco veseleji a někam zmizel.

 

A já si mohla na chvilku oddechnout. Ale jenom na chvilku, jelikož poslední s kým jsem se ještě neseznámila byl můj, dalo by se říct adoptivní otec. Carlisle……

 

Neurčitá osoba vkrádající se do děje

 

Je to divné když si myslíte že máte všechno po čem jste toužil, ale přitom cítíte úplně něco jiného. Carlisle si myslel že jeho žena- Esme- je šťastna životem, který ji nabídl. Tedy myslel si to, ale ve skrytu duše věděl že to tak není. Že je smutná a proto dělal všechno proto aby zahnal její trápení, aby byla šťastna, ale i to se mu nevedlo.

 

A proto byl zaskočen tím co se právě teď odehrálo v jeho domě. To co se stalo. Byl velice zaskočen a nevěděl jak se má chovat k nově příchozí. Jestli má být přívětivý a nebo si zahrát na drsňáka. A jak ho příjme ona. A jak to všechno bude pokračovat dál? Tolik otázek a žádné odpovědi…..

 

A tak se nedivte že musel pryč. Musel z té krásné atmosféry pryč. Poprvé za posledních 100let se v něm probudil ten slabí muž, kterým byl kdysi. Už to není ten Carlisle plný autority. Teď je to někdo jiný. Muž, milující svou ženu a děti, utíkajíc před sám sebou. Né před Nicol, to ne…prostě…musel pryč. Ovšem samota mu moc dlouho nevydržela….



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztracená dcera 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!