Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zrkadlo - 1. časť

df


Zrkadlo - 1. časťRozhodla som sa, že ďalšou poviedkou, ktorú zverejním, bude Zrkadlo. Na rozdiel od ostatných ju nemám rozpísanú. Ale späť k deju. Bella práve prežila ďalší z mnohých šťastných dní so svojou láskou. Na druhý deň sa prebudí a hneď si uvedomí, že čosi nie je v poriadku. Charlie je preč a Cullenovci sa správajú veľmi podivne.

1. časť

 

„Vieš, aká si krásna?“ spýtal sa Edward a pobozkal ju do vlasov.

„Milujem ťa,“ zašepkala a zívla.

„Ja teba viacej,“

„Chceš sa hádať?“

Usmiala sa.

„Až zajtra,“ odvetila a obmotala svoje paže okolo jeho dokonalého tela.

„Máš pravdu. Zajtra ťa čaká „mučenie“ s Alice. Skús sa trochu vyspať.“ Boli to posledné slová, ktoré počula, kým upadla do bezsenného spánku.

 

Prebrali ju slnečné lúče, predierajúce sa cez oblok. Zvláštne, Alice nevravela nič o slnečnom počasí. Práve naopak, ak chceli isť nakupovať, muselo byť bezpodmienečne zamračené. Upíri kvôli zachovaniu tajomstva nepohli vyjsť na slnečné svetlo. Ich iskriaca pokožka pripomínajúca diamanty by ich okamžite prezradila.

Belle bolo okamžite jasné, že dnes z nákupov nebude nič. Ale ani Edward sa dnes neukáže. Zrejme strávi deň lovom s ostatnými príslušníkmi svojej rodiny. Čo už! Aspoň sa bude môcť venovať Charliemu. Bella mala v poslednej dobe pocit, že ho zanedbáva. Vedela, že by s ním mala tráviť viac času, keďže sa s ním ako novonarodená upírka nebude môcť stretávať.

Zišla opatrne po schodoch do kuchyne (predsa len, čo sa týkalo rovnováhy nebola na tom najlepšie) s úmyslom uvariť Charliemu niečo dobré. Rozhliadla sa a zostala v šoku. Kuchyňa bola v dezolátnom stave! Okná i linka boli porozbíjané, dvere vytrhnuté z pántov a kuchynské príslušenstvo fuč!

„Charlie!“ vykríkla a vbehla do obývačky.

Ale obývačka bola ešte v horšom stave ako kuchyňa. Takmer všetok nábytok bol preč a to, čo zostalo, bolo rozbité a zničené. Bella sa hrôzou dívala na tú skazu. Takmer nespoznávala svoj vlastný dom. Ale potom si všimla stien. Boli niečím postriekané. Podišla bližšie, aby s hrôzou uskočila. Zovrel jej žalúdok. Steny boli totiž postriekané ľudskou krvou.

Vybehla von a rozhliadla sa okolo seba. Snažila sa nájsť niekoho, kto by jej povedal, čo sa stalo s policajným náčelníkom Swanom. Ale ulica bola ľudoprázdna, čo bolo v takýto slnečný deň veľmi nezvyčajné. Bella sa rozhodla, že pôjde na policajnú stanicu spýtať sa Charlieho kolegov. Snáď budú o jej otcovi niečo vedieť.

Lenže stanicu našla v rovnakom stave ako svoj dom. Príslušenstvo bolo preč, okná porozbíjané a steny od krvi.

Hrobové ticho preťal výkrik. Z protiľahlej ulice vybehol muž, ktorý sa zdesene rozhliadal okolo seba. Bella vybehla zo stanice a šla smerom k mužovi.

„Hej, ty! Stoj!“ zakričala.

„Čo sa tu stalo? Kde sú všetci?“

Muž začal pred ňou zdesene cúvať.

„Prosím, neubližujte mi.“

Muž sa triasol ako osika. V jeho očiach bolo jasne badať des a hrôzu. Ale z koho? Z nej? Veď to bolo absurdné! Celé Forks ju poznalo ako vzornú dcéru policajného náčelníka.

„Mám ženu a deti.“

Muž vyzeral, že sa každú chvíľu rozplače.

„Urobím, čo budete chcieť.“

Mužovi tiekli po lícach slzy a pod náporom emócií sa zosunul k zemi.

„Prosím,“ zašepkal.

Bella si pokľakla k nemu.

„Len pokoj. Nič sa Vám nestane,“ chlácholivo mu položila ruku na plece.

„Chcem len vedieť, čo sa tu stalo. Kde sú všetci?“

Muž sa strhol, ale potom na ňu prekvapene uprel svoje uplakané oči.

„Vy... vy ste človek?“ vyjachtal prekvapene.

Bella naň šokovane pozrela.

„A čo iné by som mohla byť?“ zasmiala sa, ale úprimne to neznelo.

Ale muž jej otázku zjavne ignoroval, naďalej študujúc jej oči.

„Máte ich iné. Také teplé. Hnedé! Už dlho som nevidel hnedé oči.“

Bella si na chvíľu pomyslela, že je blázon.

„Nie sú takej farby, aké ich majú ONI.“

„Kto sú ONI?“ spýtala sa ho v neblahej predtuche.

„To nikto nevie. Keď sa zjavili, začali umierať ľudia. Sú rýchli, silní, tvrdí ako kameň a majú červené oči.“

Bella zostala s hrôzou civieť na neznámeho muža. Ihneď jej bolo jasné o koho ide. Na rozdiel od ostatných ľudí bola informovaná o svete, o ktorom bežní smrteľníci nemali ani tušenia. A ani nemali mať! Otázka znela, prečo Volturiovci už dávno nezasiahli. Správy o masakre vo Forks sa už museli dostať až do Talianska. Alebo by sa rozhodli, že...

Nie! Volturivci si zákon cenili nadovšetko. Zničili by každého, kto by sa pokúsil ho porušiť. Tak prečo nič nepodnikli?

Z úvah ju vyrušil pohyb, ktorý periférne zaznamenala. Na konci ulice stála malá postava, ktorá trblietavo žiarila. Nebolo pochýb, o koho ide. Ale upírovi bolo jedno, že ho ľudia zazreli. To znamenalo jediné. Skončia ako potrava!

„Nie! Preboha! Nie!“

Muž sa vydesene pozeral na blížiacu sa postavu. Rýchlo sa vyškriabal na nohy a rozbehol sa preč.

„Kvôli tebe som prišla o večeru!“

Zaznel ulicou zvonivý hlások, ktorý by Bella spoznala kedykoľvek. Bella sa usmiala. Konečne našla niekoho známeho, keď jej vzápätí zmrzol úsmev na perách.

Naproti nej stála Alice. S karmínovo červenými očami.

 

Koniec 1. časti

Stojíte o pokráčko? Ak áno, napíšte mi to do komentárov. Vaša ada1987

 

2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zrkadlo - 1. časť:

 1
14.07.2013 [12:43]

Danca11 Páni! Emoticon Emoticon Emoticon
Jo, toto je podle mého gusta... ačkoli už tak trochu tuším, co bude následovat. Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon

04.09.2012 [17:52]

Ivka77 Emoticon Emoticon Emoticon Začína to perfektne, bežím na pokračovanie.

1. Kačka
24.09.2011 [19:31]

Joooo, tak to vypadá velmi, velmi zajímavě Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!