Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Znásilnená McCullenom - 4. kapitola

Stephenie Meyer


Znásilnená McCullenom - 4. kapitolaPrichádza ne scénu niečo nové. Táto kapka je taká super. Kamošky mi povedali, že je celkom super, keď to videli len ako náčrt v škole. Caroline nájde lásku a Bellu čaká to isté, alebo ju čaká smrť?

Caroline:

Boli sme tam s Embrym na pláži. Bolo to niečo kúzelné. Pri ňom som sa cítila ako v siedmom nebi. Nebol ako ostatní. Bol mi priateľ, brat, kamarát, proste všetko v jednom. Netlačil na mňa, aby sme spolu chodili, no nechal mi rozlet, nech sa rozhodnem.

„Chcem s tebou chodiť." Pozrela som mu do očí.

Z jeho tmavých hnedých očí sa začali liať slzy veľké ako hrachy. Zdvihol ma, objal ma a začali sme sa bozkávať. Také niečo som ešte nikdy v živote nezažila.

„Ale no ták," ozvalo sa z lesa a my sme hneď prestali a môj Emy ma zložil na zem.

„Čo sa deje?" Pozrela som vyčítavo na Jakea.

„Ale nič. Viem, že ste zviazaní na večnosť, ale nemusíte sa tu cucmať pred všetkými." Zvraštil tvár tak hnusne, ako to len šlo.

„Bella. Poďme domov. Emy, uvidíme sa zajtra!" zakričala som a žmurkla som na neho.

„Ahoj, Carol," kýval a urobil grimasu, že som vybuchla do smiechu.

 

Bella:

Nechápala som, prečo sa tak Caroline správa. Prečo mu povedala Emy, prečo na seba žmurkajú, prečo sa cicmajú, ako to nazval Jake.

Pripadá mi to smiešne. On je o hlavu vyšší, ako ona. Teraz ju jeden pretiahol a už lezie do postele s ďalším. Je taká povrchná. Ale treba to nechať tak. Čo sa človek nedozvie, to ho nezabije.

Vošli sme do domu a hneď k nám upaľovala mama Caroline.

„Caroline! Je tu nejaká Alice Cullenová. Čo si, prosím ťa, urobila?" Mala také vydesené oči, že by jej mohli vypadnúť z jamôk.

„Ja sa o to postarám. Teta. Choďte si ľahnúť," tľapkala som ju po ramene.

Vošla som do obývačky a na gauči sedela Alice a hrala sa s mobilom.

„Prečo nezdvíhaš mobil?" zvrieskla na mňa ako som vošla do izby.

„Bola som vonku," povedala som celkom chladným tónom.

„Prečo si ho nezdvihla?" Pozrela na mňa vydesene.

„Nechcela som, aby spadol do vody," povedala som a otočila som sa na odchod.

„Voda? Bella. Čo, pre Boha živého, robíš tu?" Alie mala zjavne nervy.

„Užívam si slnka. A predstav si. Našla som si aj kamarátov. A jedného milého. Ktorý nie je ako Edward. A môžeš mu odkázať jedno. Bude rozvod." Z očí mi tiekli slzy.

Chcela som pokračovať. Vykričať Alice všetko možné, no zazvonil mi mobil. Pozrela som na číslo.

„A teraz to zdvihneš," povedala ako urážku.

„Prosím," zdvihla som neznáme číslo.

„Ahoj. Embry volal Caroline. Ja zasa tebe. Bude oheň na pláži po zotmení. Budeme sa aj kúpať. Prídeš?" Znelo to ako prosba.

„Ja a neprísť?" zasmiala som sa.

Z druhej strany bolo počuť hlasný smiech.

„Počkaj a ideme znovu na kameň?" Bola som zvedavá.

„Ako chceš. Keď povieš áno, pôjdeme," zasmial sa.

„Tak na pláži o ôsmej," povedala som a z druhej strany sa potom ozvalo už len pípanie.

Zložila som to a utekala som k môjmu kufru.

„Ja tu nemám nič na seba!" zvrieskal som a Caroline až podskočila.

„Máme dve hoďky. Poďme na nákupy." Vzala si kabelku a zamierila na odchod.

Ja som si vzala svoju tiež. Mala som tam zopár ruličiek, čo som šlohla Cullenovcom. Možno si to ani nevšimli.

V obchodoch som vyskúšala kopec vecí a nakúpili sme toho viac, ako sa zmestilo do kufra, čiže sme to mali aj na zadných sedadlách. Na moju obhajobu. Kufor bol z polovice plný potrvinami pre mamu Caroline.

Podvečer som si na seba obliekla dvojdielne červené plavky a červené minišatky s havajskými kvetinami.

Caroline mala modré plavky, mini kraťasy a tielko, z ktorého jej trošku trčalo bruško. Vyzerala super, na jej postavu.

Keď sme tam dorazili, bola tma, chalani rozkladali oheň a Caroline zamierila hneď k Embrymu.

„Bella. Nemáš tu čo robiť." Pocítila som chladnú ruku na pokožke.

„Alice. Toto je môj život. Nepleť sa mi do toho. A odovzdala si Edwardovi odkaz?" Chcela som jej robiť natruc.

„Áno, odovzdala," ozvalo sa z húštiny a mne prebehol po chrbte mráz.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Znásilnená McCullenom - 4. kapitola:

 1
4. lelus
01.04.2012 [13:23]

som zvedavá čo jej na to povie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. lelus
01.04.2012 [10:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Nessienka admin
01.04.2012 [9:56]

NessienkaAhoj.
Keďže si mala veľký perex obrázok, nahrala som ti ho do galérie. K ďalším kapitolám preto používaj tento odkaz:
www.stmivani.eu/gallery/thumbs/Zn%C3%A1silnen%C3%A1McCullenom.jpg
Ďakujem.

12.02.2012 [11:55]

ForevergirlAhoj,
článok ti vraciam na opravu. Oprav si nasledovné:
+ v názve ti chýba za pomlčkou medzera
+ i/y
+ priama reč
+ čiarky
+ absolútne nespisovné výrazy, preklepy

Prosím, nájdi si naozaj toho korektora, v články mám príliš veľa chýb. Ak všetko opravíš, zaškrtni "Článek je hotov". Ďakujem.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!