Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Znamení - Prolog

arena4


Znamení - PrologTato povídka je klasický příběh Belly a Edwarda, ale v jiném prostředí, naprosto odlišný děj, jiná pravidla a zákony, nové postavy a spousta osudů. Doufám, že se Vám to bude líbit. Příjemné čtení.

Prolog:

Před 17 lety:

Takhle si tato žena svůj první den po porodu nepředstavovala. Myslela si, že bude ta nejšťastnější osoba na celém světě a klidně bude svírat své děťátko v náručí, bezstarostně a s láskou. Tak si představovala ten nejšťastnější den jejího života.

Ale bohužel věci nejdou tak, jak si přejeme. Obyčejným lidem se sny hroutí, obyčejným lidem se většinou nesplní, po čem tak touží. To je realita, to je život obyčejných lidí myslících si, že mají právo na šťastný a bezstarostný život. Pravda je však jiná, život není fér a štěstí není samozřejmost. Všechno můžete ztratit nebo získat ve vteřině, tak rychlý a pomíjivý život plný marnosti, zášti a žárlivosti žijeme.

Myslíte, že na něco máte právo? Těžko, jediné, co vás opravdu čeká s otevřenou náručí a co je pro vás jisté, je smrt. Ale v dnešním světě už vám ani to není dopřáno. Rozloučit se světem tak, jak jste ho znali, rozloučit se s lidmi, které jste milovali, a odejít v pokoji a míru, na místo, kde vám bude lépe. Ale svět se mění a vše je dnes možné. Je možné oklamat smrt, žít a zároveň být mrtvý, cítit a zároveň toho litovat.

V tom případě, co je to dnes za svět? Za svět, kde se může stát tento podivný příběh? Svět, který pro nás obyčejné lidi končí smrtí a pro jisté vyvolené strachem a nekončícím životem, který musí snášet po desetiletí? V tomto světě my dnes žijeme? V tom každodenním strachu, kdy každý den objevujeme, jak je svět nebezpečnější a šílenější, než byl včera.

Alespoň teď, v tomto okamžiku může zapomenout na tento svět, ve kterém žije, a její představa o životě se může stát realitou. Tento okamžik je její realitou.

Kapky deště tříštící se o zem pomalu stékaly do potůčků proudících po studené chladné zemi, zastavovaly v prohlubních a pomalu je zalévaly, poté pokračovaly v cestě. Stékaly dál a dál, déšť pořád sílil, kapky byly větší a pomalý potůček se měnil na proud přesně kopírující zem. Řítil se do neznáma spojen do jednoho celku a nebral ohled na překážky stavějící se mu na odpor. Stékal pořád dál.

V hluboké noci vidět třpytící se kapky ve světle pouličních lamp, jak pomalu padají, tříští se o zem a společně zastávají jediný celek rychle proudící dál, to jediné vás dokáže vytrhnout z každodenního strachu. Ten okamžik vás naplní pocitem klidu, který ve vás vyvolává obdiv z tak synchronizovaného pohybu. Můžete se dívat hodiny a nějak to neovlivní vaše myšlenky pouze do nich vnese klid, po kterém tak toužíte.

Dnes v noci měl déšť uklidnit, bohužel vše není, jak by mělo. Čas byl neúprosný a znamení, skrývající se dívce na dlani, dávalo jasně najevo, kdo přichází. Nadešel čas, řekl jí hlas v telefonu před rokem, ona neposlechla, nemohla, nechtěla, a proto jsou tu.

Bylo již pozdě na útěk a dívka stojící u okna, pozorujíc tu krásu si uvědomila, že již brzy bude konec. Neměla strach o sebe, ale o svou spící dcerku v jejím náručí. Ten strach rostl, když se v dešti objevily stíny jako předzvěst něčeho zlého. Stín jako symbol smrti pro ni a pro její dítě.

Další události měly rychlý spád. Jediné, co s jistotou vím, je, že dítě sotva jednodenní zmizelo i s její matkou, tedy alespoň takto zněl článek na titulní straně novin o zmizení Claudie a Clair Cornel. Nikdo však nevěděl pravdu o jejich zmizení, či dokonce vraždě. Jistě ale všichni ví, že už se nikdy neobjevili. Nikdo neví nic o jejich osudu. Proč také? Váš život jde dál, když přelétnete titulní stranu s povzdychem, pár minut věnujete lítosti nad touto nešťastnou událostí a pak si žijete normální, možná i šťastný život, je to nečeká. Jim bude každý den jejich života připomínat to, co se ten den stalo.

 

Současnost:

Pohled Belly:

Jaký žiji život? Když se ale tak zamyslím, a přiznejme si, není to tak často, můj život nevypadá tak strašně, spíše strašně začal. Když si člověk uvědomí, že jeho vlastní matka ho nechá ležet na prahu cizího člověka s dopisem, tak si myslím, že se to dá označit za hrozný začátek. Jak se to říká? Už vím, svůj osud neovlivníte, ale já mam v plánu to změnit, nechci prožít zbytek svého života ve Forks a čekat, jestli se tu někdy objeví má biologická matka.

Je pravda, že jistí psychologové mají pravdu v tom, že opuštěné děti mívají častý pocit prázdnoty, ne vlastně je to pocit nedostatku lásky, když si tomu připočítáte ještě absenci otce, vyjde vám naprosto “prázdný“ člověk, který v podstatě nikdy nepozná rodičovskou lásku. To ale není můj případ. Jsem spokojená se svým životem.

Vím, je to smutný příběh a přiznám se, nepoznám člověka, který by mě nelitoval. Někdy je až zábava koukat se na ostatní a vidět na nich, že na můj příběh nemají co říct. I můj psycholog má občas v očích ten pohled “chudák dítě“. Tím zase nechci říct, že můj příběh vypravím kde komu, abych řekla pravdu, ví to jen pár lidí, mezi ně patří jistě můj psycholog, samozřejmě máma a má nejlepší kamarádka Kate.

Chci říct, že lítost tu není na pravém místě, mám úžasnou mámu, normální život a pár přátel. Nikdy jsem jich neměla moc, nejsem typ člověka, který by si povídal o počasí, co zrovna teď letí nebo jak sbalit kluka. Jsem prostě člověk, co hledá víc než povrchnost, tím samozřejmě nechci říct, že všichni jsou takoví, jen nemám potřebu mluvit s každým, už vůbec ne se někomu svěřovat.

Samozřejmě se teď musíte ptát, proč jsem měla psychologa. Moje máma si to přála, chtěla, abych si promluvila i s někým jiným o tom, jak se můj život změnil. Je pravda, že není tak úplně jednoduché se vyrovnat s tím, že vaše máma v podstatě není vaše máma, a také s tím, že na světě existuje osoba, která o vás neměla zájem, a která vás nechala ležet u cizích dveří. Ale já si už dávno uvědomila, že to asi nakonec bylo i štěstí, získala jsem totiž užasnou matku.

Ale musela jsem to pro ni udělat, byla jsem na pěti sezeních a můj psycholog s jistou řekl, že nejsem psychicky labilní, což pro mě byla úleva, další otázky typu: „Jaký z toho máte pocit?" bych asi už nezvládla.

No tak to jsem já, průměrná občanka městečka Forks. Bella Swanová.

 

Napsala Lin :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Znamení - Prolog:

 1
08.08.2011 [16:29]

CharlotteAlannaWildZaujímavý začiatok, aj keď podľa mňa tam bolo priveľa úvah - nie všetky veci som totiž pochopila Emoticon- a málo deja, ale keďže je to iba prológ, nedám sa odradiť a čakám na ďalšiu kapitolku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. DeynoCullen
08.08.2011 [10:43]

Mala by si byť spisovateľka, ale dej by si mohla vykreslovať menej zložito(aby to pochopili aj nány ako ja), ak vieš čo myslím... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. LuMo12
07.08.2011 [20:25]

Tak som sa začítala a teším sa na pokračovanie. Myslím, že to bola vcelku skvelý úvod. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2.
Smazat | Upravit | 07.08.2011 [15:07]

Celkem zajímavá kapitola, tedy Prolog. Množství otázek v úvodu dobře nahrálo ději, ale při Bellině pohledu se to umělé sebemrskačství už trochu přehnalo. Těch otázek bylo prostě moc, ne v úvodu, ale u Belly.
Jenom mi tam neseděla věta...Je pravda, že jistí psychologové mají pravdu v tom, že opuštěné děti mívají častý pocit prázdnoty... Špatný slovosled, ale jinak tě musím pochválit.
Text působí vyzrálím dojmem a určitě navnadí k další kapitole. Emoticon

07.08.2011 [14:55]

VeruuuuAhoj, článek jsem ti opravila, ale příště si dávej pozor na chyby:

* Strašné množství čárek. Vždy se podívej, kolik je v souvětí sloves, podle toho poznáš, kolik je tam vět - a tedy jsou většinou odděleny čárkami.
* Překlepy - př. děti mÍvají pocit, s měkkým!
* Občas chyby ve shodě podmětu s přísudkem.

Pokud si v něčem nevíš rady, navšitv Pomoc autorům, kterou najdeš v pravém sloupci. Děkuju.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!