Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život za život - 2. časť

vecicka2


Život za život - 2. časťBella varuje Quilletov, ale nik ju neberie vážne. Kim ide s Jaredom do kina. Ako dopadne ich rande? Prežije Kim napadnutie upíra?

2. časť

Od hrôzy som nemohla reagovať. V hlave som mala úplne prázdno.

„Premena!“ šokovane som vydýchla.

Alice: „Stane sa to v akejsi uličke. Povedz vlkom, nech to dievča nepúšťajú z rezervácie.“

Bella: „Neboj sa, Kim chodí z jedným z nich.“

Alice: „Ona chodí s vlkodlakom?“

Bella: „Áno.“

Alice: „Zdá sa, že nie si jediná, ktorá chodí s príšerou.“

Bella: „Ani prvá. O toto privilégium ma pripravila Emily.“

Ešte chvíľku som sa s Alice rozprávala. Keď som telefón zložila, boli na mňa upreté oči všetkým prítomných.

„Takže, čo videla ta tvoja veštiaca pijavica?“ pýtal sa Paul posmešne.

„Alice,“ opravila som ho.

„Dobre. Dobre. Tak čo videla Alice?“ spýtal sa zdôrazňujúc jej meno.

Pozrela som sa na Kim. „Zajtra nikam nejdeš!“ prikázala som.

„Ale...“ začala Kim, ale pohybom ruky som ju umlčala.

„Pokiaľ nemáš v úmysle pridať sa k mojej rodine, čo pochybujem.“

Jared sa zatváril nechápavo.

„K tvojej rodine? Bandu pijavíc nazývaš rodinou?“

„Lepšie ako banda psov,“ vrátila som smeč na jeho stranu.

Všetci na mňa šokovane pozreli.

„Ale naspäť ku Kim,“ povedala som a obrátila som sa k menovanej.

„Ak nemáš v úmysle stať sa upírkou, budeš zajtra sedieť doma na zadku a z rezervácie nevystrčíš ani nos. Jasné?“

Po niekoľkých hodinách plných diskusie sme sa zhodli na tom, že Jared odprevadí Kim a postráži ju. Nebola som tým nadšená, lebo z Jasperovho rozprávania som poznala novonarodených upírov a vedela som, akí sú nebezpeční, ale vlkodlaci moje varovania nebrali vôbec vážne.

„Neboj sa, Bella,“ upokojoval ma Jacob.

„Jared sa vie o seba postarať. A postará sa aj o Kim.“

Dovolila som si úškľabok. Vedela som, že Jared nemá proti novonarodencovi žiadnu šancu. Ani Alice s Jasperom nesúhlasili s Jaredovým nápadom, ale Quilleti si nedali povedať. Predsa si nedajú radiť, alebo nedajbože rozkazovať, od nejakých pijavíc. Zúrila som, ale ich rozhodnutie som už nemohla ovplyvniť. Na konci večierka som sa so všetkými rozlúčila, najmä s Jaredom, ktorému som sľúbila účasť na jeho pohrebe, ale on sa len zasmial.

„Žiadny pohreb nebude, Bella,“ vyhlásil sebavedome.

Uškrnula som sa.

„Zbohom, Jared,“ povedala som na rozlúčku a nasadla do Jackovho auta, ktoré ma odviezlo na hranicu.

 

Dom Cullenovcov

 

„Chceš povedať, že oni naše varovania nebrali vôbec vážne?“ opýtal sa neveriacky Emmett.

Nečudovala som sa mu. Sebavedomé správanie vlkodlakov zaskočilo aj mňa.

„Porozprávala som im Jasperov príbeh a dúfala som, že si nechajú od neho poradiť, ale neposlúchli ma. Vraj „od nejakých prašivých pijavíc si radiť nedajú“," odcitovala som im Samove slová.

„Idioti! Takto zabiť nevinné dievča,“ rozhorčoval sa Emmett.

Nebola som prekvapená z jeho prudkej reakcie. Všetkých nás nahnevalo, s akou ľahkovážnosťou riskovali Kimin život.

 

Na druhý deň večer

 

„Ten film bol úžasný. Ďakujem, že si ma sem vzal,“ povedala Kim svojmu priateľovi, vychádzajúc z kina.

Pomaly prešli na parkovisko, kde stál Jaredov bledozelený Peugeut.

„Som hladná, drahý, zastav tu!“ prikázala Jaredovi, keď prechádzali okolo McDonaldu. Jared zaparkoval auto do tmavej uličky neďaleko odtiaľ. Keď obaja vystúpili, Jaredovi udrel do nosa nasladký pach. Upír!

„Kim, schovaj sa do auta!“ skríkol na ňu.

Kim sa ho chystala poslúchnuť, keď ju čosi prudko schytilo a odchodilo na stranu. Vzápätí postrehla, ako na ňu skočil vysoký muž a zahryzol sa jej do krku. Vykríkla od bolesti.

Všetko sa udialo v priebehu niekoľkých sekúnd. Jared s hrôzou sledoval, ako upír zaboril tesáky do krku jeho milovaného dievčaťa. Padol na štyri a premenil sa.

Trhavý zvuk vyrušil upíra a ten sa odtrhol od „sladkej pochúťky“ a obrátil sa. Približne štyri metre od auta stálo zviera obrovských rozmerov, evidentne pripravené naňho skočiť. Upír neváhal a na zviera skočil. Jareda prekvapila upírova mrštnosť, rýchlosť a sila. Tento upír bol oveľa silnejší než Laurent. Začínal mať pocit, či Bella nemala pravdu, keď rozprávala o mimoriadne silných novonarodených upíroch. Jaredovi dochádzali sily. Ešte niekoľko minút, a bude porazený. Pomyslel na Kim a to mu dodali sily. Ale upír využil jeho nekoncentrovanosť a zovrel ho v náručí. Jared zalapal po dychu.

„Možno som mal predsa len dať Belle za pravdu a nechať si poradiť od toho upírskeho vojaka.“

Vzápätí objatie povolilo a Jared videl ako upír odletel o pár desiatok metrov ďalej. Jared sa mohol konečne nadýchnuť. Ďalší upír! To snáď nie! Dvaja by bolo už priveľa.

Ale druhý upír nezaútočil na neho, ale na prvého upíra. Ich boj pripomínal tanec. Pohyby druhého upíra boli premyslené a rozvážne, zatiaľ čo prvý upír reagoval chaoticky. Bola to akási smrteľná tanečná choreografia, ktorá dopadla zle pre prvého upíra. Druhý upír mu nevenoval ani pohľad, keď pálil časti tela príslušníka svojho druhu. Vatra horela, a tak sa Jared lepšie pozrel na upíra, ktorý mu zachránil život. Bol to Edward Cullen!

 

koniec 2. časti

1. časť 3. časť



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život za život - 2. časť:

 1
1. Kačka
24.09.2011 [16:42]

Krásný!!! Ale doufám, že Kim nezachrání, ne že by mi jí nebylo líto, ale oni si to zalouží za svou namyšlenost Emoticon Doufám, že z ní bude upířka Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!