Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život tvoří náš osud 4. kapitola

Já a Game of Thrones


Život tvoří náš osud 4. kapitolaTak na co si Esmé vzpomněla? Jak to ovlivní její vztah s Carlislem? Možná vás ten konec překvapí, ale musíte si uvědomit, jaké byly celou dobu Esméiny priority a nyní se toho všeho musí vzdát. Je to pro ni těžké, viní za to sebe a ještě člověka, který ji má doopravdy rád.

4. kapitola

 

Ten polibek všechno zkazil, teď to vím.

Najednou se ke mně vrátily všechny vzpomínky, které byly dosud uschované někde v mé paměti, a já jim nedovolila, aby vypluly na povrch. Viděla jsem naše radostně strávené chvíle s Patrickem, jak mě líbá, směje se. Jenže pak se začaly vracet ty zlé vzpomínky a já znovu viděla, jak na mě křičí, jak mi nadává. Jak mě už nechce. Bolelo to.

Najednou jsem ucítila, jak mě někdo nese. Nejspíš Carlisle. Proboha, věděla jsem, že tohle jsem doopravdy zkazila. Carlisle by pro mě udělal první poslední a já to takhle zkazila.

Ale nejspíš je to takhle dobře, už tak jsem si připadala, jako že Patricka podvádím. Ještě abych nechala náš vztah s Carlislem dojít dál. Ale vždyť já vlastně nevím, jestli spolu máme nějaký vztah. A jaký vztah mám tedy s Patrickem? Naposledy se se mnou chtěl rozvést. Rozmyslel si to? Myslí na mě někdy? Měla bych jít za ním a poprosit ho, aby mi odpustil. Ano, to přesně udělám.

„Nad čím přemýšlíš?“ zeptal se mě Carlisle, když jsme seděli venku na terase a pozorovali, jak zapadá slunce.

„Nad svým manželem.“ Podívala jsem se na Carlislea, ten se jen zachmuřil.

„Tak proč za ním nejdeš, proč tady mrháš časem se mnou?“ vykřikl. Mně to naopak připomnělo Patricka a do očí mi vstoupily slzy.

„Tak promiň, že tě obtěžuju, půjdu za ním hned.“

„Ne, Esmé, omlouvám se, nevím, proč jsem tak vyletěl. Prosím, zůstaň.“

„Tak jako tak jsem za ním chtěla jít a teď už nemám důvod tu zůstávat. Evidentně i tobě už lezu na nervy, ne, nic neříkej, prosím.“

 

K nám domů jsem se dostala až pozdě v noci, nechtěla jsem Patricka vzbudit, ale viděla jsem, jak se ještě svítí v obýváku. Klíče jsem ještě měla. Byla jsem hrozně nervózní. Ale co když byl Patrick jen rozhořčený z té nehody? Určitě nevěděl, co říká, a také si toho hodně prožil. Půjdu za ním a uvidíme. Začneme od začátku. Já miluji dost za nás oba.

Potichu jsem se vkradla do domu a po špičkách jsem kráčela do chodby. Zaslechla jsem nějaký smích. Že by si Patrick přivedl nějaké přátele? Podívala jsem se na pohovku v obýváku a nemohla jsem uvěřit tomu, co vidím. Proč to udělal? Ucítila jsem bolest na hrudi a nemohla se ani nadechnout. Ten výjev se mi zařezával do každičké části paměti.

Na pohovce ležel Patrick a na něm… Amélie. Moje nejlepší kamarádka Amélie. Oba spoře odění, vedle dvě sklenky vína, na křesle a kolem pohovky rozházené oblečení.

Patrick si mě všiml a usmál se, opileckým hlasem pak dodal: „Tak co, přidáš se? Už jsem na tebe čekal, pusinko.“

 

 

Běžela jsem. Nic lepšího mě nenapadlo, než vzít nohy na ramena. Slyšela jsem, jak mi srdce bubnovalo až ve spáncích. Slzy mi tekly proudem. Slzy bolesti a vzteku. Byla jsem hloupá, mohlo mi dojít, že si za mě najde Patrick brzy náhradu. Proč mě to nenapadlo? Kdybych nezůstala tak dlouho s Carlislem, mohli jsme teď být s Patrickem šťastní. Já mu nic nevyčítám, to Carlisleovi, za to, jak mě omámil, dal mi možnost žít, jak dlouho mě držel u sebe a já nyní zůstala sama.

Carlisle, proč jsi mi to jen udělal? Proč na tebe musím pořád myslet? Nesnáším tě, Carlisle, zničil jsi mi život!  To ty můžeš za to, že na tebe pořád myslím. Kdybys mě nechal v tom lese, udělal bys líp.

 


 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život tvoří náš osud 4. kapitola:

 1
25.09.2012 [20:38]

Haninka92Tak lidičky, tohle je konec této povídky... původně jsem ještě chtěla v příští kapitole všechno vysvětlit. Možná bych nechala Esmé, aby se nakonec zabila, ale to už si teď každý domyslete sám, tak jak budete chtít.
Děkuji za podporu v komentářích. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [22:03]

anissskaZajímavé téma... určitě se těším na další kapitolu... Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!