Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život tanečnice - 13. kapitola

say it by jitule


Život tanečnice - 13. kapitolaBella se těší na vytoužený večer s Justinem, ale vše jí překazí její táta, který jí oznámí, že odjíždí a ona se musí přestěhovat k někomu, kdo ji bude hlídat. Kdo to asi bude? Je tu i kratší pohled Edwarda, který prozradí, co se dozvěděl z Justinovy hlavy. Příjemné čtení přeje Sheela.

Když jsem šla po chodbě, všichni se za mnou otáčeli a já nad tím protočila panenky. To by mě opravdu zajímalo, co opět mají za problém. Justin tu tentokrát se mnou není, tak nechápu, proč tak zírají.

„Ahoj, Bello,“ pozdravila mě Alice, která se objevila vedle mě.

„Ahoj,“ odpověděla jsem jí a slyšela její smích.

„Děje se něco?“

„Ne, vůbec. Mám jen dobrou náladu. Co budeš dělat dnes večer?“

„No, mám být brzo doma, táta si chce promluvit a pak přijde Justin. Proč?“ odpověděla jsem a pozvedla obočí, abych zdůraznila otázku.

„Jen tak,“ řekla klidně a zastavila se, aby mohla počkat na Jaspera, který si to k nám mířil.

„Tak si to večer s Justinem užij,“ rozloučila se a spiklenecky na mě mrkla. To si piš, že užiju. Vešla jsem do třídy, kde jsem měla další hodinu a musela se usmát. Justin už seděl v naší lavici a čekal na můj příchod. Bože, byl tak sladký.

„Ahoj,“ pozdravila jsem ho a políbila ho na krásně plné rty. S radostí mi polibek oplatil a přitáhl si mě za pas blíž.

„Tak jaká byla hodina?“ zeptal se zvědavě a já se zamračila.

„Jaká mohla být, když tam byl ten idiot Edward?“ opáčila jsem a on se zasmál.

„To asi byla hodně špatná,“ smál se a já se ušklíbla. Jako vždy.

„Těším se na večer,“ přiznal nedočkavě a začal mi rukou ťapkat po stehně. Také jsem se těšila na večer. Stejně jsem byla nervózní kvůli tomu, co mi Charlie chce říct. To opravdu musí být asi hodně důležité, že kvůli tomu oželí nějakou levnou společnici. Proboha, snad mi nechce říct, že si nějakou tu děvku bude brát. No, to bych rovnou šla skočit z nějakého mostu.

„Bello, jsi v pořádku?“ zeptal se Justin, když si všiml, jak jsem zbledla.

„Jo, jasně, jsem úplně v pořádku,“ zalhala jsem a on mě pohladil něžně po tváři. Jen jsem se usmála a otočila se na učitele, který vešel do třídy. Justin mě něžně hladil po stehně a já si to hodně užívala. Byl tak něžný. Věděl jsem, že večer s ním dopadne perfektně. Cítila jsem to.

 

Edward:

Naštvaně jsem seděl v lavici a přemýšlel nad Bellou. Svým způsobem byla hezká. Tedy víc než hezká. Krásné hnědé vlasy a tak jemná pleť bez pih. A její tělo. Páni. Tak božské tělo jsem ještě nikdy v životě neviděl. Krásně ženské boky a prsa přímo do mých dlaní. Ploché bříško a zadeček tak, jak má být. Ani velký, ani malý.

„Víš, Edwarde,“ začala Jessica a já se na ni podíval.

„Tak mě napadlo, jestli by ses dneska nechtěl stavit,“ řekla a pokusila se svůdně usmát. Přejel jsem její postavu a znechuceně si odfrkl. Obrovský výstřih, z kterého lezly vycpávky, až moc upnuté džíny, které jen taktak držely, a tmavě hnědé vlnité vlasy. Tahle holka se mi vůbec nelíbila. V hlavě jsem měl pořád jen Swanovou. Nechtěl jsem se chovat jako totální idiot, ale ona mě do toho nutila. Ten její opovržlivý pohled, který na mě vždycky hodí, a to muchlování s tím blbcem mě štvalo k nepříčetnosti.

„Ne, nechtěl,“ odpověděl jsem Jessice, která se naštvaně otočila k tabuli a židli odsunula co nejdál ode mě. Jen jsem se nad tím uchichtl a začala pátrat v mysli Justina, který si představoval Bellu nahou. Jeho představa se vůbec neshodovala s Bellou. Najednou se všechno změnilo a on v hlavě viděl nějakou blondýnu, s kterou si to rozdal na záchodcích v baru.

„Pche, a já že prý jsem prase,“ zafrflal jsem potichu. Však Bella brzo zjistí, co to má za Romea. A dozví se i o té debilní sázce, kterou Justin uzavřel. Kdybych byl aspoň trochu hodný tak bych jí to řekl, ale já v podstatě nemám důvod. Stejně by mi neuvěřila. Zasmál jsem se nahlas a učitel se na mě zamračil. Jen jsem se ušklíbl a ponořil se zpět do své mysli. Musel jsem i přes momentální odpor k Justinovi přiznat, že mu závidím. Bude se dotýkat jejího nádherného těla a ona mu bude způsobovat rozkoš. Jen jsem si to představil, můj malý kamarád se hned začal hlásit o slovo a já si povzdychl. Teda, kámo, ty mi taky nikdy nedáš pokoj. Jdi si třeba číst, ale teď neotravuj.

„Pane Cullene, jaký na to máte názor?“ zeptal se učitel a já si v jeho mysli přečetl otázku.

„Že je to nesmyslné,“ odpověděl jsem a on přikývl. Asi si myslel, že mě nachytá, jak nedávám pozor, ale opět se mu to nepovedlo. Rozhodně se o to nepokusil poprvé. Tento učitel mě prostě nenávidí. Ale zpět k Belle, páni, to tělo a ty ženské proporce. Ona je snad dcera samotné Afrodity. Opět jsem si našel Justinovu mysl a díval se, na co myslí. Představoval si, kolik poloh s Bellou vystřídá a jak pak půjde do toho stejného baru najít tu blondýnku. On je vážně nadržený prase.

Však, Bello Swanová, tohle ještě neskončilo.

 

Bella:

Justin si mě celou hodinu nevšímal a já za to po pravdě byla ráda. Neumím si představit, že by pořád řešil ten večer.

„Uvidíme se večer,“ rozloučila jsem se s ním a vzala si kabelku s věcmi. Dala jsem mu pusu na rozloučenou a šla ke svému autíčku, o které se opíral… Jasně, ten debil Cullen.

„Ahoj, Bello,“ pozdravil mě a já se jen zašklebila.

„Co chceš, Cullene?“ vyjela jsem na něj naštvaně a on zvedl ruce na znamení míru.

„Už se těším, až budeme spolubydlící,“ zasmál se a já pozvedla obočí.

„Tys kouřil trávu, že meleš kraviny?“ opáčila jsem naštvaně a on se zasmál.

„Ne, nekouřím trávu,“ odpověděl.

„Tak to už ti doopravdy hráblo,“ zakončila jsem a odemkla auto.

„A teď vypadni,“ odporoučela jsem ho a on se jen zašklebil.

„Uvidíme se zítra, Swanová. Anebo večer, tedy pokuď by se ti to s tím Romeem nelíbilo, tak brkni a já tam jsem jako na koni, abych ti spravil chutě,“ zakřenil se a já zvedla prostředníček. Víš, co mi můžeš. Nastartovala jsem auto a co nejrychleji zmizela z parkoviště toho ústavu. Cesta trvala jen pět minut a já byla překvapená, když jsem si všimla auta, které stálo před garáží. Tatík je doma nějak brzo, takže to rozhodně nebudou dobré zprávy. Zaparkovala jsem na příjezdové cestě a vylezla z auta. Vzala jsem si kabelku a zamkla mého miláčka. Otevřela jsem domovní dveře a tam na mě čekal tatík a… jedna jeho coura. Super.

„Ahoj, tati,“ pozdravila jsem ho a on se usmál.

„Ahoj, Bells. Jak bylo ve škole?“ zeptal se a já protočila panenky.

„Jo, šlo to. Proč se mnou chceš mluvit?“

„No víš. Naskytla se mi taková perfektní příležitost jet na dva týdny do Paříže za jedním hodně bohatým klientem,“ začal a já pozvedla obočí.

„A co s tím mám dělat já?“

„No, jenže ty bys musela zůstat ve Forks. A já tě tu nemůžu nechat samotnou,“ pokračoval a já se ušklíbla. Najednou mu vadí nechávat mě tu samotnou. To je tedy opravdu vtipné.

„Takže půjdeš ke Cullenům,“ dokončil a já zděšeně vypískla.

„To tedy ne,“ protestovala jsem se a on se zamračil.

„To tedy ano, mladá dámo. A přestaň se dohadovat,“ řekl naštvaně táta a já se zamračila. To mám být dva týdny s tím… Sakra, jak ho mám pojmenovat.

„Tati,“ začala jsem, ale on mě jedním pohledem utnul.

„Prostě ne,“ ukončil naši debatu a já se naštvaně zašklebila.

„Kdy odjíždíš?“ řekla jsem vztekle.

„Zítra,“ odpověděl a já vyvalila oči.

„Co… Cože?“ vykoktala jsem.

„Jo, zítra odjíždím. Takže ty si sbal věci a já si taky sbalím věci. Bello, jsem si jistý, že se budeš u Cullenů chovat slušně. Zítra nejdeš do školy. Vyzvedne tě tu pan Cullen s manželkou, aby ses u nich zabydlela. Jsou to opravdu milí lidé. Tak se chovej slušně,“ napomínal mě táta.

„Oni možná jo, ale jejich syn rozhodně ne,“ odsekla jsem.

„Kdo? Emmett, Jasper nebo Edward?“

„Edward.“

„A mně připadal vždycky milý,“ odvětil. Jo, tobě možná, ale mně rozhodně ne.

„Dneska večer budu doma,“ řekl nadšeně a já nespokojeně zamručela. Tak to je konec. Musím napsat Justinovi, aby nejezdil. Vytáhla jsem z kabelky mobil a začala psát SMS.

Ahoj, zlato. Dneska nejezdi. Táta je doma a balí si věci. Bella.

Dopsala jsem zprávu a zmáčkla odeslat. No, vypadá to na opravdu úžasný den. Vzala jsem si kabelku a šla do svého pokoje poslušně balit kufry na odjezd do toho domu hrůzy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život tanečnice - 13. kapitola:

 1 2 3   Další »
09.07.2012 [14:48]

Irmicka1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.08.2011 [9:26]

DeynoCullenAch jaj! A to som tak hrozne chcela aby bol Justin dobrý chlapec, nech sa s ňou nevyspí,pekne prosím Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
PS: Súhlasím s Kikuskou je to obyčajný hajzel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19. kikuska
13.08.2011 [20:32]

To si to vážne Justin myslel? Idiot jeden. Kto by to bol naňho povedal. On vyzeral byť také neviniatko, ale je to obyčajný hajzel. Emoticon Emoticon Emoticon
Strašne moc sa teším, že bude Bells bývať u Cullenových. Aspoň bude nejaká sranda. Emoticon Emoticon Emoticon
Kapitola sa ti ako vždy vydarila. Neviem sa dočkať pokračovania. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18. BJaneVolturi
13.08.2011 [12:25]

Super!!! Vím, že žádný autor nemá rád tuhle otázku, ale i přesto: kdy bude pokráčko? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Kačka
13.08.2011 [11:12]

jo, to se povedlo!!
Překvapilo mě, jakej je Justin idiot Emoticon a zajímala by mě víc ta sázka Emoticon s kým se vsadil a o co. A když o sázce Belle nechce říct Edward, tak by to mohla udělat Alice.
Moooc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Afrodita_Alice_Cullen
13.08.2011 [4:24]

Ty jo já se tak těšim na to jejich soužití, Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon už aby tady byla další kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.08.2011 [2:40]

Tak dům hrůzy, jo??? Emoticon Emoticon Emoticon
Copak v té sázce asi je??? No, je jasné, že má Bellu dostat do postele, ale jaká je Justinova výhra???
Už se těším až si pro Bellu přijedou. Jen to slovo SPOLUBYDLÍCÍ je hodně zavádějící jako by měli oba dva spát v jednom pokoji. Emoticon Tak to jsem opravdu zvědavá jak to dopadne.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.08.2011 [0:20]

Petronka91 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.08.2011 [0:06]

Emoticon Emoticon

12. Peabody
12.08.2011 [23:44]

super, tak to som zvedavá aké to bude u Cullenov, teším sa na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!