Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa nemazná - 13. kapitola

Denalijské


Život sa nemazná - 13. kapitolaBella sa znova stretne s Petrom. Nechce Edwarda trápiť, a preto mu to nepovie. Pekné čítanie. Lolalita

13. kapitola

Ráno som šla zas do cestovky. Prišiel čas obeda. Zavrela som a šla k neďalekej reštaurácii. Bol to skôr Fast food. Oprela som sa o pult a objednala si hamburger. Už som vyťahovala bankovku, keď spoza môjho chrbta niekto predavačovi podal peniaze.

„Môžem ťa pozvať?“ Ten hlas ma zamrazil. Otočila som sa.

„Ahoj. Radšej si to zaplatím sama,“ usmiala som sa.

„No tak. Nebuď taká. Tvoj priateľ tu nie je. Myslím, že ti jeden burger môžem zaplatiť,“ povedal milo a ja som mykla ramenami.

„Dobre. Ak na tom trváš. Čo tu robíš, Peter?“ opýtala som sa a tvárila sa nezaujato.

„Bývam neďaleko. Chodím na dôstojnícku školu,“ usmial sa. Musím uznať, že Peter bol veľmi pekný a sympatický muž.

„Máš krásneho syna,“ šepol. Prikývla som, ale nepovedala nič. Zvieralo mi hrdlo.

„Ten tvoj priateľ. Nie je to ten, čo si sa s ním rozišla?“

„Áno. Dali sme sa dokopy,“ šepla som.

„Prečo ste sa nevzali, keď máte syna?“

„Do toho ťa vážne nič nie je. Vôbec ma nepoznáš,“ šepla som.

„Myslím, že ťa poznám až veľmi dobre. Alebo si zabudla?“ Laškovne sa usmial.

„Fakt netaktné. Nechcem byť hrubá, ale to vtedy, bol omyl. Bola som sklamaná a ranená,“ povedala som polohlasom a uhýnala pred jeho pohľadom. On sa len usmial.

„Vieš, často som na teba myslel. Chcel som ťa nájsť. Urobila si na mňa dojem, Bella. Som rád, že si spokojná. Ak Edwarda miluješ, tak je to skvelé. Len mi nejde do hlavy, prečo ste sa nevzali,“ povedal zvláštnym tónom.

„Ak to musíš vedieť, tak sme na to nemali čas. Edward ma svojim odchodom ranil a ja som mu nechcela tak ľahko odpustiť.“

„Myslím, že si mu odpustila veľmi rýchlo, keď máte tak veľkého syna. Alebo aj to bol omyl,“ uškrnul sa. Ja som sa nahnevane postavila a buchla po stole.

„Čo si to dovoľuješ. Pre mňa si cudzí človek a ja ti nemám čo vysvetľovať. Daj mi pokoj,“ zasyčala som a šla späť do cestovky. Peter ma dohonil.

„Prepáč. Správam sa strašne. Ospravedlňujem sa,“ šepol. Nahnevane som mu pozrela do očí.

„Vieš. Ja len, že mi to naše stretnutie prišlo trocha divné. Zdal sa mi ten Edward trocha prekvapený, keď som sa predstavil. Tváril sa, akoby si mu patrila. Už som čakal, že sa pred teba postaví a bude vás brániť,“ šepol.

„Edward je ochraniteľský typ. Navyše, vedel, že som s tebou spala.“ Peter vyvalil oči a ja som sa zasmiala.

„Čiže mám byť rád, že som nedostal po hube,“ zasmial sa.

„Tak nejako. Nechcela som mať pred ním tajnosti, keď sme sa zas dali dokopy. Vieš, človek nikdy nevie, kedy ho minulosť poklepe po ramene,“ šepla som.

„Máš pravdu. Tak to som rád, že to dobre dopadlo. Chcel by som ťa niekedy vidieť,“ šepol.

„Určite chápeš, že ja teba nie,“ povedala som automaticky.

„Iste, nechcem ti robiť problémy,“ Usmial sa.

„Vážne? Edward je trocha nesvoj, že si tu. Bolo by fajn, ak by sme sa už nikdy nevideli.“ Otočila som sa mu chrbtom a chcela odísť. Chytil ma zozadu za ruku.

„Bella, správaš sa hrozne zvláštne. Včera som volal Mikovi a povedal som mu, že sme sa stretli, a že si tu s Edwardom a máš syna. Zostali všetci vyvalení. Nechcel mi uveriť, že si citujem, s tým studeným, bezcitným netvorom. Keď to povedal Jesice, skoro odpadla. Vieš, že sa budú brať?“ Vyvalila som oči.

„Nie. To som nevedela. Edwardovi som odpustila a Mike s Jesicou ho nemajú právo súdiť. Vážne mi komplikuješ život,“ šepla som. Už som ho chcela mať z krku. Bola som celá spotená a cítila som sa na omdletie. Našťastie sa otočil a s pozdravom odišiel. Vrátila som sa do kancelárie a sadla si. Mala som sto chutí zavolať Jesice. Už im aj tak povedal, že som s Edwardom a mám syna. Čo môžem stratiť? Chcela som počuť známy hlas. Z Forks som prerušila všetky kontakty. Jediný s kým som z Forks hovorila, bol Charlie. Jemu sa nepáčilo, že som s Edwardom. Nakoniec som si to rozmyslela. Mala som strach.

Večer po mňa znova prišiel Edward. Nepovedala som mu, že za mnou bol Peter. Nechcela som ho tým rozrušovať. Už nám dá hádam pokoj. Šli sme sa poprechádzať do parku a potom nás Edward odviezol domov. Sedeli sme v objatí na pohovke a Marco spinkal na kresle. Dvere sa otvorili a vošla Rene. Nežne sa usmiala.

„Bože, aký ste sladkí,“ šepla a vzdychla si. Edward sa rozosmial. Vzala som Marca a odniesla ho do postieľky. Edward mi bol za pätami.

„Bella, si dnes dosť tichá,“ šepol. Usmiala som sa a pohladila ho.

„Veľa práce. Cez deň sa toľko narozprávam, že večer už nevládzem. Škoda, že mi nečítaš myšlienky. Nemusela by som hovoriť vôbec,“ šepla som. Edward sa uškrnul.

„Esme sa na teba pýtala. Nepôjdeme zajtra k nám. Všetci by chceli vidieť teba a Marca. Už ma obviňujú, že si vás chcem nechať len pre seba a je to vlastne pravda.“ Nádherne sa usmial. Prikývla som.

„Zostaneš cez noc?“ opýtala som sa s úsmevom. Edward sa len šibalsky usmial.

„Čo sa smeješ?“

„No, asi ťa najskôr nahnevám, ale mala by si to vedieť. Od vtedy, čo som ťa stretol, keď si predo mnou ušla s Jasperom, som tu každú noc.“ Jeho hlas znel zahanbene. Otvorila som ústa a neveriacky na neho pozrela.

„Ja som nedokázal odolať. Marco sa v noci dosť budí a ty sa potrebuješ vyspať.“ Previnilo na mňa pozeral. Ja som sa však nedokázala hnevať. Zatvárila som sa nahnevane, no potom som mu skočila okolo krku.

„Ty si teda vtieravý upír,“ šepla som mu do ucha.

„Nechcem mať pred tebou tajnosti. Už nikdy, žiadne,“ povedal pokojne. Mňa začalo okamžite hrýzť svedomie. Zvažovala som, či mu mám o Petrovi povedať. Nakoniec som mlčala.

Ráno sme sa naraňajkovali. Ešte aj Edward sa pred Rene tváril, že je. Šli sme ku Cullenovým. Už nás všetci čakali. Všetci sa vrhli na Marca a jemu sa pozornosť veľmi páčila. Alice ku mne opatrne pristúpila. Vzala ma za ruku a odtiahla na bok.

„Poďme sa prejsť,“ šepla. Nechápavo som na ňu hľadela.

„Od kedy piješ kolu? Tak dobre, skočím ju kúpiť, ale ideš so mnou,“ povedala nahlas Alice a ja som hrala divadlo s ňou.

„Idem s Alice do obchodu. Aspoň mi troška ukáže okolie.“ Pobozkala som Edwarda. Išli sme bez slova už asi päť minút. Potom Alice spustila.

„Mala som videnie. V meste je Marcov otec.“

„Ja viem. Stretla som ho a aj Edward ho stretol,“ povedala som otrávene.

„Bella, videla som ako ublížiš Edwardovi. Čokoľvek urobíš, vždy si to najprv premysli,“ šepla a v očiach mala presne ten výraz, aký mávajú ľudia tesne pred tým, než sa srdcervúco rozplačú.

„Alice, ja Edwarda milujem. Neublížim mu. Ubližovania už bolo dosť,“ šepla som.

„Len hovorím, čo som videla. Moje videnia sa menia, veď vieš.“ Boli sme už pri obchode. Kúpili sme kolu a vrátili sa do domu. O Marca bolo dokonalo postarané a tak sme sa s Edwardom vytratili za dom do lesa. Chcela som jediné. Len čo sme zmizli z dohľadu, pozrela som sa na Edwarda.

„Vieš, čo by som chcela?“ On sa okamžite nahol k bozku a mňa to rozosmialo.

„Aj to, ale chcem sa prebehnúť,“ šepla som. Posadil si ma na chrbát a rozbehol sa hlboko do lesa. Šťastne som si zložila hlavu na jeho rameno a užívala si tú rýchlosť, jeho vôňu a vôbec všetko.

 

12. kapitola - 14. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa nemazná - 13. kapitola:

 1
2. Kačka
29.10.2011 [22:54]

bojím, bojím

11.06.2011 [12:27]

NeyimissO ou, to se mi nelíbí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!