Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život sa nemazná - 11. kapitola

Stephenie Meyer


Život sa nemazná - 11. kapitolaĎalšia kapitolka len pre vás. Bella sa rozhodla dať Edwardovi šancu. Využije ju? Posledné kapitoly sú samá láska a idylka. Ešte si to chvíľu užite. Lolalita

11. kapitola

Ráno som vstala skoro. Potrebovala som sa vychystať do školy. Rene už nebola doma. Vzala som Marca a vyšla pred dom. Chcela som ísť na autobus. Zamkla som a otočila sa k ceste. Stálo tam drahé, čierne Porsche a oň sa opieral Edward. Nechápavo som pokrútila hlavou. Rozbehol sa ku mne a vzal mi Marca.

„Edward, čo tu robíš?“ povedala som prekvapene.

„Idem sa zapísať do školy. Myslel som, že vás odveziem,“ usmial sa.

„Edward. K tomu včerajšku, ja...“

„Nič nehovor. Nemusíš. Neber mi nádej,“ šepol a usmial sa. Zmĺkla som. Posadil Marca do sedačky a zapol ho. Marco sa na neho sladko usmieval. Edward mu vtisol minimálne desať pusiniek. Odviezli sme Marca do jaslí. Učiteľka valila oči na Edwarda a mne to pripadalo smiešne. Potom sme šli do školy. Odkráčala som na prednášky a Edward do príjmovej kancelárie. Na nasledujúcej prednáške už sedel za mnou, keďže miesto vedľa mňa patrilo Alice. Všetky dievčatá, vrátane prednášajúcej, šli na ňom oči nechať. Bolo to komické, ale nedivila som sa im. Vedela som, že bude ťažké začať Edwardovi dôverovať, ale jeho prítomnosť razom scelila všetky moje rany. Bála som sa jediného. Bála som sa znova mu veriť a otvoriť mu svoje srdce. Ďalšiu ranu by som už neuniesla. Myslela som na to neustále. Nemali by sme dovoliť, aby nás strach ovládol a vzal nám istotu. Niekedy je nutné zariskovať. Edward sa naozaj správal ako skvelý priateľ. Bol vždy krok za mnou. Ak som niečo potrebovala, stačilo sa otočiť. S Marcom trávil každú voľnú sekundu. Malý sa naň doslova tešil, a ja tiež. Keď musel raz za čas odísť na lov, bola som ako na tŕňoch. Nakoniec som sa rozhodla. Skúsim to.

Edward prišiel večer aj s pizzou pre mňa. Marco sedel v stoličke, práve som ho kŕmila.

„Najedz sa, skôr než vychladne. Ja ho dokŕmim,“ povedal milo a sadol si k Marcovi. Ja som si sadla s pizzou na pohovku a sledovala ich.

„Otvor pusinku. Nepľuj... No tak, Marco.“ Bolo komické ako mu dohováral. Marco púšťal bublinky a slintal. Edward ho utieral a snažil sa ho presvedčiť, aká je tá kaša dobrá.

„Papaj, je to mňam. Hmmm. Výborná kašička. Budeš z nej veľký a silný.“ Už som to nevydržala. Postavila som sa a šla mu pomôcť.

„Takto bude mať tú kašu na podbradníku a nie v brušku,“ šepla som a vzala lyžičku. Marco začal pekne otvárať pusinku.

„Takže on vymýšľa len mne? No pekne,“ povedal Edward a zasmial sa. Marco mi začal odtláčať lyžičku rukou. Všetko ho rozptyľovalo.

„Papaj, je dobrá,“ zopakoval Edward už asi po stýkrát. Otočila som sa a strčila mu lyžičku do úst. Edward prehltol. Vyvalil oči a jeho výraz bol neopakovateľný. Marco začal trieskať tanierikom a smiať sa. Ani ja som sa neudržala.

„Dobré, Edward?“ opýtala som sa zo smiechom. Edward sa nahol k Marcovi.

„Mama je potvora. Asi by sme ju mali naučiť móresom,“ šepol a rýchlo ma schmatol na ruky a vyhodil do vzduchu. Začala som pišťať. Marco a Edward sa hlasno smiali. Objala som Edwarda okolo krku, aby ma už nemohol vyhodiť a pritisla som sa k nemu. Zasmial sa a nahol tvár bližšie ku mne. Vtedy som ho zľahka pobozkala na pery. Zdalo sa mi to ako vhodná chvíľa. Razom sa prestal smiať. Vyjavene na mňa pozrel a bol očividne zaskočený.

„Za čo to bolo?“ opýtal sa nervózne.

„Za to, že si dobrým priateľo,“ usmiala som sa. Edward ma opatrne položil na zem. Pozrel mi do očí.

„Už mi konečne veríš, že ťa neopustím?“ opýtal sa zvláštnym hlasom.

„Mám na výber? Musím ti veriť, ak chcem byť s tebou,“ šepla som.

„Bella. Chceš byť so mnou?“ Jeho hlas bol zvláštny. Chvel sa a ja som mala pocit, že sa za tým ukrýva množstvo emócií. Prešla som mu prstami po vráske na čele.

„Áno. Chceme byť s tebou, ak chceš byť ty s nami.“ Edward sa zhlboka nadýchol. Vzal Marca zo stoličky a pritisol ho k sebe. Potom ma objal a ľahko pobozkal na pery.

„Milujem vás. Nič na svete nechcem viac,“ šepol. Znova ma pobozkal a ja jeho. Marco sa len ticho díval a potom mi začal capkať špinavými rukami po tvári. Edward sa zasmial a hneď ma utieral do Marcovho podbradníka. Od tej chvíle sme sa od seba nepohli. Edward na mňa netlačil. Užívali sme si rozpačité dotyky a letmé bozky pri zvítaní a pri rozlúčke. Nemal odvahu pobozkať ma len tak, a ja som sa na to ešte veľmi necítila. Na prechádzkach ma držal za ruku a šepkal mi nádherné slová lásky. Najšťastnejšia bola asi Alice. Posledný mesiac, vždy keď som bola v práci, vzal Edward Marca z jaslí a večer ma čakali pred cestovnou kanceláriou. Bola to dokonalá idylka. Vedela som, že život je krutý, ale začínala som veriť, že ten môj už nie. Moje srdce sa začalo otvárať. Bola som konečne schopná prijať a dať cit. Stále som mala pred Edwardom rešpekt a držala sa trocha späť, no rýchlo som zabúdala na strach. Jeden večer prišiel Edward bez Marca. Prekvapene som naň pozrela.

„Kde je Marco?“

„S Esme,“ šepol Edward a vzal ma za ruku. Jemne sa mi pritlačil k perám a pobozkal ma. Takto to robil vždy. Nikdy nič viac. Pousmiala som sa.

„Esme ho postráži? Máme voľný večer?“ opýtala som sa natešene. Edward prikývol.

„Čo by si chcela robiť?“ opýtal sa s úsmevom.

„Oddychovať,“ šepla som. Edward sa hlasno rozosmial.

„Nedivím sa. Máš toho veľa. Nemusela by si pracovať,“ šepol.

„Iste. Marca a mňa bude živiť kto?“ Ironicky som sa zasmiala.

„Ja.“ Dostala som strohú odpoveď. Pozrela som sa Edwardovi do tváre. Bol vážny a videla som, že chce niečo povedať.

„Bella, ja sa o vás postarám. Môžem ti dať všetko. Dám ti bezpečie, rodinu, istotu. Milujem ťa a milujem aj Marca, akoby bol môj vlastný. Chcem, aby bol môj. Bella, chcem byť jeho otcom. Túžim byť tvojim manželom. Vezmi si ma,“ šepol. Vyvalila som oči.

„Nie,“ povedala som rázne. Edward sa zachvel a sklopil zrak.

„Chápem. Asi som to vybalil príliš rýchlo. Mal som ešte chvíľu počkať,“ pošepol. Ja som sa rozosmiala.

„Ty to myslíš vážne?“ opýtala som sa prekvapene. Len prikývol.

„Bože, Edward. Som slobodná matka. Budem mať síce len dvadsať, no aj tak sa musím starať o dieťa a chodiť do práce a do školy. No a ty, ty si upír. Ako si to vlastne predstavuješ? Ako si predstavuješ našu budúcnosť? Čo bude so mnou a čo s Marcom? Veľmi ťažko mu raz budem vysvetľovať, že nestarneš, nemeníš sa a ja áno...“

„Počkaj!“ skočil mi do reči. „Bella. Veľa som o tom uvažoval. To, že som vtedy odišiel, bola tá najväčšia chyba, no zároveň som rád. Vieš, nemali by sme Marca. Ja ťa milujem. Chcem byť s tebou na veky. Ak chceš, zmením ťa. Urobím to, a keď Marco vyrastie, sám si vyberie, ktorou cestou pôjde,“ šepol. Zalapala som po dychu.

„Edward, počúvaš sa? Uvedomuješ si, čo hovoríš?“ šepla som.

„Áno. Viem, čo hovorím.“

 

10. kapitola - 12. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život sa nemazná - 11. kapitola:

 1
11.06.2011 [12:15]

NeyimissOu... Vypadá to, že se nad nimi začínají stahovat černá mračna... Emoticon Ale i tak to bylo nádherné... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!