Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život není bez chyb 4.kapitola

Renesme1


Moje část. Nevím, co si o ní mám myslet. Napište mi na ní vaše názory a komenty. Budu ráda za chválu i kritiku. Zatím ahojky

 

Lis se k věčeru zase chystala do práce. Chovala sem se jako hodná holka, ale jakmile se za ní zavřeli dveře. Začala sem zběsile lítat po bytu, abych našla něco na sebe. Ani ne za hodinu sem vyrážela do baru, kde jsem ho potkala poprvé. Už tam byl. Jakmile mě uviděl, šel ke mně.

„ Ahoj kotě, čekáme tu na tebe." řekl s úsměvem a hned na to mě začal líbat. Dřív bych se asi bránila, ale minulost mě nezajímala. Po chvilce jsme šli k jeho kamarádům. Josh mi je všechny představil. Všem to bylo jedno, ale museli to vytrpět, protože Josh je asi vedl. Myslím, podle toho jak se choval.

„Máš dneska něco?" zeptala sem se ho. On kývl a podal mi sáček s bílým práškem. Vzala sem si ho a dala sem si dávku. Bylo to jako včera, všechno sem viděla jinýma očima. Tohle byl svět ve kterým se mi líbilo žít. Josh mě hned potom vytáhl k baru. Objednal dvě whiskey a jednu dal mě. Kombinace alkoholu a drogy byla hnusná, ale zajímavá. V jeden okamžik sem si všimla, že do baru přišlo 5 andělů, ale vůbec mě to nezajímalo. Po chvilce sem cítila, že mě moje vědomí opuští. Chtěla sem sama sebe ujistit, že to zvládnu domů. Přecenila sem se. Jakmile sem vyšla ven, spadla sem a pořádně jsem se praštila do hlavy. Ted´ vím přesně, jaký to je. Cítila sem, jak pomalu upadám do tmy.

 

 

Edward

 

Včera jsme se přestěhovali do New Yorku. Jako vždy, byla Alice nadšená. Zbožňovala nákupy a tohle město je přímo nabízelo. Nechápu proč, jsme se museli stěhovat. Vím jenom jednu věc, Carlisle chtěl z Forks pryč. Furt se mu v myšlenkách objevoval obrázek jedné z jeho pacientek. Belly Swanové, která utekla z domu pryč a nikomu nic neřekla. Carlisle, nikomu nic nevysvětlil, jen řekl, že se odstěhujeme a Alice navrhla New York. Než jsme se nadáli, všichni jsme sedli v autech a jeli jsme na letiště. Poletíme letadlem, v New Yorku si koupíme nová auta. Tohle bylo strašný. Nikdo nevěděl proč zrovna New York, ale Alice asi něco tušila, protože si v myyšlenkách neustále zpívala. Bylo to k nevydržení. Po zralé úvaze jsem se rozhodl, že si v New Yorku opět zadoktoruju. Musel sem to říct Carlisleovi.

„Můžu s tebou mluvit tati?" zeptal sem se ho, jakmile sme byli osamotě.

„Jistě, potřebuješ něco Edwarde?" zeptal se s klidem.

„Chtěl bych být zase doktorem. Šlo by to?" zeptal jsem se.

„Jo, promluvím si s tamními doktory a sem si jistý, že nebudou proti." řekl mi s úsměvem. Pouze sem kývl a odešel sem si sednout na svoje místo. Za asi tři hodiny sme byli v New Yorku. Z letiště jsme vyrazili do obchodu s auty. Já si koupil Astona Martina, Rose zase Bmw, Emmett jeep, Alice s Jazzem Porsche a Esme s Carlislem Mercedes. Hned potom jsme odjížděli do našeho domu, který byl kousek za městem. Carlisle hned odjel do nemocnice. Já si v pokoji pustil Debussyho a pomalu se připravoval na to, že půjdu pracovat. Zaregistroval, že Carlisle přijel, ale nějak sem tomu nevěnoval pozornost. Do doby než mi v myšlenkách sdělil, aby sem přišel do obýváku.

„Co se děje?" zeptala se otráveně Rosalie.

„Máme tu problém. Dneska mi na příjem přivezli Bellu Swanovou." odpověděl smutně Carlisle.

„To si nás sem zavolal kvůli nějakýmu člověku?" vykřikla Rose a hned potom se chtěla vydat k sobě do pokoji.

„Byla pod vlivem drog." křikl za ní ještě než odešla. Do Rose jakoby uhodil blesk. V myšlenkách jí okamžitě začala litovat a nebyla jediná.

„Musíme jí zabránit v tom, aby to udělala znovu." rozhodl Carlisle.

„A jak?" zeptal se Emmett.

„Budeme jí muset najít. Sledovat ji, hlídat ji. Já nevím. Vím adresu, kde ted´bydlí, ale nic víc."

odpověděl mu Carlisle.

„Dej mi tu adresu. My s Emmettem, ji budeme ted´ka hlídat." řekla rázně Rose. Carlisle jí dal papírek a ona s Emmettem okamžitě vyběhli ven.

„Bylo to s ní hodně zlý?" zeptala se Esme.

„Vypadala tak bezbranně. Prostě jako člověk, kterýmu jste vzali sen." odpověděl se smutkem v očích Carlisle.

K večeru volala Rose, že Bella jde do nějakýho baru za svým i přáteli. Alice toho okamžitě využila a připravila nám oblečení. Jak já tohle nesnáším. Jakmile jsme byli připraveni, dorazila Rose s Emmettem. Alice jim okamžitě vynadala, že prý si mohli chvátnout. Potom už jsme jeli mém autě a Roseliině do toho baru. Hned po vstupu, sem si všiml dívky, která byla v hloučku kluků u baru. Ten jeden měl dost chlípné myšlenky. Viděl sem, že Bella odchází ven. Alici se, ale dostavila vize. Bella venku před barem v bezvědomí. Šel jsem tam spolus ostatními. Měla pravdu, ležela na zemi v bezvědomí a nejevila známky života. Její srdce bylo hrozně slabě.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život není bez chyb 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!