Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život nebo smrt? - 5. kapitola

Hahaha


Život nebo smrt? - 5. kapitolaRosalie a Emmett postoupili v jejich vztahu o krok dopředu. Později se Rosalie dozvídá něco, co ovlivní životy mnoha lidí...

„Rose, to...,“ vydechl, ale nepřestával mě líbat. Netrvalo dlouho a byli jsme oba jen ve spodním prádle. Emmett se ode mě najednou odtáhl a ustaraně se na mě podíval.

„Rose, to nemůžeme,“ zašeptal.

„Proč?“ nechápala jsem.

„Dovol, abych ti připomněl, že jsem upír,“ řekl.

„A to vadí?“ Stále jsem nechápala, co tím chce říct.

„Pro tebe je sex se mnou hodně nebezpečný,“ odpověděl. „My upíři jsme neuvěřitelně silní a pokud dojde na sex, nedokážeme se ovládat. Mohl bych tě... mohl bych tě i zabít.“ Podívala jsem se něj se smutkem v očích.

„Dobře,“ přikývla jsem. „Omlouvám se.“

„Ne, to já se omlouvám. Nechci, aby sis snad myslela, že mě nepřitahuješ.“ Jen jsem se na něj usmála a odešla do koupelny. Potřebovala jsem být chvíli sama.

 

EMMETT

Připadal jsem si jako vůl. Nejradši bych kolem sebe všechno roztřískal, tak moc jsem se na sebe zlobil. Možná jsem právě ztratil nejlepší holku svého života. I když byla pravda, co jsem jí řekl, i když by to pro ni bylo opravdu nebezpečné, přesto jsem po ní toužil. Možná, že bych to mohl zkusit. Možná, že bych se dokázal ovládat. Pamatoval jsem si, co mi řekl Edward o jeho prvním sexu s Bellou. I když se hrozně bál, že ji zabije, přesto se dokázal ovládnout. A to pro něj Bellina krev přímo zpívala. U mě je to jiné. Nejde mi o Rosaliinu krev. Na ni jsem od našeho prvního setkání ani nepomyslel. Je pravda, že když jsem ji tenkrát našel v kaluži krve, měl jsem s tím trošku problém, ale tam bylo té krve prostě moc. Pokud nebyla Rose zraněná, její krev jsem skoro necítil. Zato vůni její kůže ano. Rosalie mě přitahuje jako žena, ne jako potrava. Rozhodl jsem se, že to zkusím. Pokud půjde do tuhého, nechám Rose na pokoji.

Našel jsem ji v koupelně na zemi. Seděla tam schoulená do klubíčka a brečela. Přisedl jsem si k ní a položil jí ruku kolem ramen. Ona mi položila hlavu na hruď.

„Rose, omlouvám se. Neměl jsem...“ Zavrtěla hlavou.

„Ne, to já se omlouvám. Nechala jsem se unést touhou,“ přerušila mě.

„Já vím. Ani netušíš, jak se já musím ovládat, kdykoliv tě mám nablízku,“ řekl jsem. Zvedla hlavu a podívala se na mě. Pak se ode mě odtáhla a otřela si uslzené oči.

„Já... asi půjdu spát,“ řekla.

„Rose... vlastně jsem ti chtěl říct, že bychom to mohli zkusit.“ Opět se na mě podívala a v jejích očích jsem zahlédl jiskřičku naděje.

„Vážně?“ zeptala se, jako by tomu nechtěla věřit. Přikývl jsem. Zvedl jsem se ze země a přistoupil k ní. Pohladil jsem ji po tváři a pak se k ní pomalu sklonil. Začal jsem ji líbat. Chvíli stála bez hnutí a vstřebávala moje polibky, ale pak se zapojila. Ty její byly vášnivější a vřelejší než moje.

 

ROSALIE

Stáli jsem tam skoro nazí a nepřestávali se líbat. Byla to nádhera. Cítila jsem jeho vypracované tělo na svém a zalila mě vlna touhy. I když byl studený jako led, skoro jsem to necítila. Byla jsem rozpálená a chtěla jsem víc. Nejspíš to vycítil, protože mě vzal do náruče a odnesl na postel. Položil mě do peřin a nalehl na mě. Začal mě líbat na šíji a na prsa a přitom mě hladil všude možně. Zvedla jsem se na lokty, aby mi mohl rozepnout podprsenku. Zvládl to hned napoprvé. Na chvíli jsem se zamyslela, jakou s tím má asi zkušenost. Tyhle myšlenky jsem ale okamžitě zahnala a soustředila se jen na něj. Jaký asi bude sex s upírem?

Uběhlo pár minut a my jsme byli úplně nazí. Cítila jsem Emmettův zrychlený dech, i přesto že dýchat vůbec nepotřeboval. Ještě chvíli mě líbal a pak najednou přestal a podíval se mi do očí.

„Rose... Jsi si jistá, že to chceš? Mám strach,“ řekl.

„Chci,“ odpoěděla jsem mu. Ještě chvíli se mi díval do očí a pak na mě opět nalehl. Chvíli mě hladil po stehně a pak do mě vnikl. Byl velice ohleduplný a něžný. Skousla jsem rty, abych nezakřičela slastí. Bylo to něco neuvěřitelně nádherného. Přála jsem si, aby to nikdy neskončilo.

 

Jenže skončilo. Všechno má svůj konec. Bylo po všem a my jsme leželi v objetí.

„Děkuju,“ špitla jsem. Zaslechla jsem jeho tichý smích.

„Za co?“ zeptal se.

„Za všechno,“ odpověděla jsem mu. Dál to nekomentoval.

„Bál ses, že mě zabiješ. A vidíš, žiju...,“ převedla jsem řeč na jiné téma.

„Jenže máš modřiny,“ odpověděl. Prohlédla jsem si svoje tělo. Opravdu jsem na něm našla pár modřin, ale klidně bych mohla říct, že jsou od Royce. Emmett jako by mi četl myšlenky.

„Je pravda, že nevím, která je ode mě,“ zasmál se. Zasmála jsem se taky.

„Měla bys spát,“ řekl najednou. Až teď jsem si uvědomila, že jsem opravdu unavená. Ještě jednou jsem ho políbila a ponořila se do říše snů.

 

O MĚSÍC POZDĚJI

Vyletěla jsem z postele rovnou k toaletní míse. Zase jsem zvracela. Trvalo to už několik dní. Myslela jsem, že to snad bude nějaká viróza a že to přejde, ale nepřešlo. A navíc... špatně mi bývá jenom ráno. Uvědomila jsem si ten fakt a zbystřila. Špatně mi bývá jen ráno. Ale to přece...

To nemůže být pravda. Okamžitě jsem se převlékla a vydala se k lékaři. Ten mě vyšetřil a mou domněnku jen potvrdil.

„Je to tak, paní Kingová. Jste těhotná...“

Vrátila jsem se domů jako v transu. Ani jsem si nesvklékla kabát a sesunula se v koupelně na zem. Opřela jsem si hlavu o zeď a zavřela oči. Jsem těhotná. Čekám dítě. Čí dítě? Rozbrečela jsem se. Nemohla jsem tomu uvěřit. Za osm měsíců budu chovat dítě podobné jeho otci. Za osm měsíců se možná sečte můj osud. Za osm měsíců...co bude dál?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život nebo smrt? - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!