Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život je zmena 3


Život je zmena 3Tak som napísala ďalší diel v ktorom sa do Forks vracia Edward. Ako Bella zareaguje? prosím o komenty.

„Dnes Edward nebol v škole,“ povedala som a ona sa usmiala.

„Ja viem. Učiteľ práve hovoril, že sa narýchlo odsťahoval s rodinou niekam na Aljašku,“ povedala nadšene a ja som na ňu nechápavo hľadela.

„Takže už máš od neho pokoj,“ prekvapene som vypúlila oči. Nemohla som uveriť, že by Edward odišiel kvôli mne a navyše mala Jess pravdu... Edward sa už do školy nevrátil.

 

 

Po dvoch rokoch

 

Nešťastne som sa vymotala z prikrývky a rozhliadla so po svojej izbe. Dnes sa nám končili prázdniny a to znamenalo jediné. Koniec večierkov, pofľakovania a hlavne dlhého vyspávania po párty. Pomaly som sa ťahala po izbe a rozmýšľala, čo si oblečiem do školy. Nakoniec som si zobrala čierne tričko, rifle a k tomu topánky na vysokom opätku. Veď aj tak som sa nemusela veľmi snažiť, keďže chalanom som sa páčila aj neupravená. Na oči som si dala špirálu, vlasy si nechala spustené pozdĺž tela a vydala sa dole.

„Dobré ráno,“  povedala som Charliemu trochu otrávene.

„No tak veď ideš do školy. Trochu sa usmej,“ zasmial sa. Ja som iba prevrátila oči a do rúk chytila kľúče od auta.

„Popracujem na tom,“ zakričala som na neho a vybehla ku svojmu autíčku, ktoré ma čakalo pred domom. Bol to čierny mercedes, ktorý som dostala od Charlieho a Reneé spoločne, keďže osobitne by sa na to nikdy nezložili.  V škole som bola za chvíľu, keďže rýchlu jazdu som milovala a toto auto mi ju rozhodne umožňovalo. Auto som zaparkovala na zvyčajnom mieste a posledný krát sa rýchlo pozrela do zrkadla.

Keď som vystúpila, zbadala som ako sa ku mne hrnie Jessica aj s našou partiou.

„Bella,“ zvýskla a objala ma ako by ma nevidela rok. Objatie som jej oplatila a privítala sa so všetkými. Chalana som nemala žiadneho, keďže všetci minulý rok skončili a s ostatnými som už chodila.

„Berme to optimisticky,“ povedala Jessica a všetci sa na ňu zvedavo pozreli.

„Už iba rok a sú zasa prázdniny!“ zasmiala sa a ja s ňou.

„Myslím, že taký optimisti až zasa nie sme,“ zamrmlala som a nezaujato som prehrabovala v taške so snahou nájsť mobil. Všetci sme sedeli na lavičke na parkovisku, pretože škola sa začínala až o 20 minút.

„Bella!“ zvýskla zrazu Jess a ja som až strachom poskočila. Bola som naozaj zvedavá čo z nej vyjde.

„Tomu neuveríš!“ zašepkala.

„Čomu?“ spýtala som sa nechápavo.

„Predstav si, do školy sa vracia Edward Masen,“ povedala a sledovala môj výraz, no ja som nemala žiadny. Malo mi to meno niečo hovoriť?

„Masen, Masen,“ šepkala som si skôr pre seba  a rozmýšľala.

„Edward, Bella. Ten šprt, čo po tebe tak išiel a ty si ho potom strápnila pred celou jedálňou,“

„Preboha,“ zašepkala som a Jess sa zasmiala.

„Presne. O ďalšieho debila v škole naviac. Keby prišli nejaký športovci, alebo také niečo,“ zasnila sa. Ja som zhrozene pozerala do zeme a snažila sa to rozdýchať. Predstava, že sa stretnem s Edwardom ma desila, pretože mi bolo trochu ľúto čo som mu spravila, ale aj ma desilo, že bude rovnako neznesiteľný ako pred dvoma rokmi.

„Proste ho budem ignorovať ako vtedy,“ povedala som rozhodne a sledovala ako Jess prikývla.

„Áno. Nechaj debilov debilmi. Aj tak nechápem ako si sa s ním mohla vôbec baviť. Ja by som o neho ani len nezakopla,“ zasmiala sa a ja som si všimla ako pár ľudí odišlo. Pozrela som sa na hodinky a tiež sa postavila, keďže za desať minúť malo zvoniť. Obidve sme sa postavili a išli do školy.

 

Celý deň mi ubehol v podstate rýchlo a ja som sa ani nespamätala a už som išla domov.

Všimla som si ako Charlie stál pred ľadničkou a zúfalo do nej hľadel. Pomaly som k nemu podišla a odstrčila ho, aby som mohla vybrať potraviny z ktorých mu niečo uvarím.

„Chvalabohu, že si tu,“ povedal a mňa to donútilo zasmiať sa.

„Na večer odídem. Idem privítať novú rodinu a hlavne doktora Cullena,“ zamrmlal a ja som nezaujato mykla plecami.

„Predstav si taký vynikajúci doktor a prisťahoval sa rovno sem aj s jeho manželkou a synom. Počul som, že ešte má nejaké deti, ale tie prídu neskôr,“ snažil sa zaujať moje pozornosť čo sa mu aj podarilo, pretože veľa ľudí sa do Forks neprisťahuje.

„Tak ho pozdravuj,“ usmiala som sa a ďalej chystala večeru, ktorá Charliemu veľmi chutila.

Charlie odišiel okolo večera a ja som ešte chvíľu telefonovala s Jess a potom sa vybrala spať.

 

Keď som sa ráno zobudila, rýchlo som vystrelila z postele, keď som zbadala čas. Výzorom som sa veľmi nezaoberala a iba si jemne učesala rozstrapatené vlasy.  Rýchlo som sa obliekla a vybehla von z domu.

Jess ma ako každý deň čakala na parkovisku pri lavičke.

„Čaute,“ pozdravila som všetkých a zadychčane si sadla vedľa Jess.

„Niekto tu zasa ráno nestíhal,“ skonštatovala sa ja som so smiechom prikývla.  Ako by si na to ešte nezvykli. Jess práve rozoberala nejakú domácu úlohu, ktorú dostala, keď sa zrazu na parkovisko prihnalo strieborné volvo. Jess sa na mňa nechápavo pozrela, keď ten dotyčný zastavil vedľa našich áut.

„Čo to je za deb...“  začala Jess nahnevane, no nestihla to dopovedať, keďže jej zrak spočinul na šoféra toho auta.  Cítila som ako sa mi ústa otvárajú dokorán a ja som nemohla uveriť vlastným očiam. Je vôbec povolené to, že niekto môže byť takto dokonale krásny? Odpoveď je určite nie.

„Edward Masen?“ zašepkala Jess neveriacky a ja som si ho pozorne prezrela. Nemohla som tomu uveriť. Veď toto nemohol byť ten večne čudný a nezaujímavý Edward, ktorému som sa páčila. Z toho auta vystupoval dokonalo oblečený chalan. Obyčajné rifle na ňom vyzerali až príliš dokonalo a biele tričko, ktoré mu obopínalo svaly k nemu perfektne pasovalo. Ale najkrajšie z toho všetkého bola jeho tvár. Bronzové vlasy mal rozhádzané do všetkých smerov a na tvári mal dokonalý úsmev. Oči som mu nevidela, lebo mal okuliare. Nerozhodne stál pri aute a prehrabol si svoje vlasy, pričom pár dievčat zasnene vydýchlo a ja som patrila medzi ne.  Všimla som si, ako sa k nemu prihnalo pár chalanov a ja som si spomenula, že to práve s nimi sa bavil. Zasnene som ho celý čas pozorovala a potajme dúfala, že sa sem aspoň na chvíľu pozrie, no on tak neurobil. Pomaly kráčal do školy, až nakoniec zmizol úplne.

„Bože chráň,“ zašepkala Jessica a ja som prikývla. Jess mala na tvári rovnako vykoľajený výraz ako ja.

„Ten bude môj,“ zamrmlala a ja som na ňu škaredo zazrela.

„Tak to sa teda mýliš,“ povedala som výsmešne. Však ja som už vedela, že sa mu páčim, takže to nemohlo byť až  také ťažké. Ale prekvapil ma Jesicin postoj. Vždy mi chalanov prenechávala, lebo sa ma bála. Rýchlo som schmatla tašku a vbehla do školy.

Prvú hodinu som mala angličtinu a ja som už netrpezlivo sedela v lavici a zazerala na Jess, ktorá sedela o pár miest  za mnou. Keď zazvonilo, vstúpil do triedy učiteľ a Edward za ním.

Rýchlo som sa vystrela, upravila si vlasy a nahodila jemný úsmev.

„Deti, toto je Edward Masen Cullen, náš bývalý spolužiak a bude tu znova chodiť. Tak Edward vyber si kam si sadneš,“ povedal a Edward sa začal rozhliadať po celej triede. Mňa pohľadom prešiel a ja som cítila veľké sklamanie, no možno si ma len nevšimol. Zbadala som ako sa vybral smerom ku mne a ja som bola pripravená odsúvať mu stoličku, no on ma prešiel a mieril rovno ku Jessice, ktorá si výstrih stiahla asi až po zem. Sledovala som ako si vedľa nej sadol a venoval jej krásny úsmev a ja som asi po prvý ráz ucítila závisť. Jessica sa preafektovane smiala neustále sa Edwarda chytala. Nemohla som tomu uveriť, nie len že si ma nevšimol, ale ešte si radšej vyberie Jessicu predo mnou. Bola som rozhodnutá, že ja si Edwarda získam, či to chlapec chce, alebo nie. Celú hodinu som nahnevane sedela v lavici a ignorovala hlasy zo zadu. Keď konečne zazvonilo, začala som si baliť veci do tašky a zbadala ako Jess prechádza okolo mňa a Edward bol tesne za ňou. Prudko som sa otočila a naschvál narazila do Edwarda, ktorý práve prechádzal.

---------------------------------------------------------------------------

Tak, ako sa vám páčila táto kapitola? Prosím o komnety, aby som vedela, či to vôbec niekto číta.

Predchadzajúca kapitola      

Zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život je zmena 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!