Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť? - Prológ

BD 1 - Bells


Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť? - PrológBella premýšľa nad smrťou... Zo svojou nevlastnou rodinou žije vo Forks. Chodí do školy, no nikto z jej priateľov nepozná jej strašné tajomstvo... Nevlastný otec ju zneužíva, matka týra a súrodenci ju v škole šikanujú. Čo sa stane, keď sa do Forks prisťahujú Cullenovci? A keď Edward chodí s Tanyou, ktorú ale vôbec nemiluje? Nájdu si s Bellou k sebe cestu? A čo Tanya? Bude sa chcieť pomstiť? Dúfam, že sa vám to bude páčiť. Zatiaľ je to len prológ a preto je to krátke... :)

Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť???

Prológ

Už od malička som túžila mať šťastnú a veľkú rodinu. Chcela som byť šťastná s mojimi rodičmi, no to sa mi nesplnilo. S mojimi rodičmi som žila do mojich troch rokov. Od vtedy sa všetko zmenilo. Dodnes si pamätám na tú strašnú noc, keď sa to stalo. Bola som práve v kuchyni aj s mojou mamičkou a čakali sme, kedy ocko dokončí svoj pokus. S mamičkou sme sa smiali, ako dlho ešte bude trvať, kým ocko opäť nevypustí ten smrad z jeho laboratória.

 Vtedy sa to stalo. Ozval sa ohlušujúci rachot z horného poschodia. Všetko v kuchyni sa roztriaslo a ja som si všimla, ako pomaly opadáva omietka zo steny. Bolo to ako mojej najhoršej nočnej more.  Z hora sa ozval otcov krik a bratov plač. Zrazu všetko utíchlo a potom ma mama rýchlo vyniesla na dvor a sama vbehla späť do domu. Čakala som, kedy sa ona a aj ocko s Jakom vrátia, no nestalo sa tak. Len pár sekúnd po tom, čo mama vbehla do domu spadol. Sedela som sa trávniku a netušila som, čo sa deje. Vtedy pribehla susedka a kričala nech niekto zavolá záchranku, hasičov a políciu. Ona sama si ku mne kľakla a utešovala ma. Vtedy som netušila, čo je zač. Pár týždňov sa o mňa starala, a nakoniec si ma aj adoptovala, pretože ona sama nemala deti.

Pár mesiacov po tej strašnej nehode sa vydala. Jej manžel a tým pádom môj nový otec mal dve deti. Dcéru a syna. Zo začiatku sa ku mne správali milo. Anna mi dávala je staré veci, Allen ma brával von s jeho novými kamošmi. Všetko sa však zmenilo, keď sme sa presťahovali sme do Forks. Anna sa mi čoraz viac a viac vysmievala, Allen ma už nebrával von, a čo moja mama a otec? Tí ma začali ignorovať. Prednejší im boli Anna a Allen. Jared sa ku mne začal správať divne. Keď som mala pätnásť pri večeri ma pod stolom obchytkával. V sedemnástich sa to zvrtlo na niečo viac. Prišlo aj k núteným bozkom a dokonca aj k znásilneniu. Bála som sa to povedať Márii, pretože by mi neverila a tak som bola ticho. Jared začal využívať situáciu, že Anna a Allen nebývali často doma, a že Mária skoro stále pracovala a znásilňoval ma pomaly každý deň. Bolo to odporné, no čo som mala robiť? Nič. Nechcela som to, no bola som proti jeho útokom bezbranná. Najhoršie časy nastali, keď som začala chodiť na strednú sem do Forks. Anna a Allen ma v škole šikanovali, Jared doma znásilňoval a postupom času sa pridala aj Mária. Začala ma biť. Vždy, keď sa jej niečo nepáčilo, zbila mňa. Mala som strach vrátiť sa domov. Bála som sa, čo bude nasledovať keď sa vrátim zo školy. Už som to nechcela zažívať. Mala som toho dosť. Vždy keď som sa Márii chcela postaviť, začala mi vyčítať aká som nevďačná, vraj ona sa o mňa starala a dala mi všetku lásku. Ak jej mláteniu hovorí láska, tak ja som potom upír. Vtedy som však nevedela, čo to slovo znamená...

Pred 14 rokmi...

(Neznámy)

Sledoval som z diaľky, ako padá dom, v ktorom už tri roky žila moja láska Esme s jej rodinou. Ona si myslela, že som zomrel, no stal som sa tím čím som.  Som upír a chcel som ju zachrániť. Bola tu možnosť, že by som zachránil aj jej manžela, no keď som zozadu dobehol k domu a našiel som ho ležať na trávniku vedel som, že je mŕtvy. Počuj som biť jedno srdce pod troskami domu. Vedel som, že je to Esme. Keď ma zbadal na tvári sa jej rozlial úsmev. Ten úsmev, ktorý som nevidel už päť rokov. V tej chvíli som sa rozhodol. Premením ju. Zhlboka som sa nadýchol a kusol som ju do hrdla. Vedel som, že bude mať veľa otázok a tak som sa začal pripravovať, ako jej to všetko poviem. Za mnou sa ozval jemný šuchot. Obzrel som sa a uvidel som tvár môjho syna Edwarda...

Súčasnosť

Blíži sa štvrtá hodina a mňa sa pomaly zmocňuje strach. Kedy sa Jared opäť objaví? Príde opäť opitý a opäť ma znásilní? Kebyže príde Mária skôr, nedotkne sa ma, ale o tom pochybujem. Mám tušenie, že po práci sa zdrží, aby si mohla užívať. V hale treskli vchodové dvere. Zdola bolo počuť funenie a dupot jeho nôh. Ach nie...

„Isabella, miláčik, už idem!!! Dáme si spoločný kúpeľ, čo povieš?” zreval a v tej chvíli sa rozleteli dvere na mojej izbe. Mal na tvári odporný výraz. Nasvedčovalo tomu, že som obeť a nemôžem sa brániť jeho útokom....

Prosím o komentáre... Ďakujem... :)

Vaša ACullen

                                Zhrnutie --> 1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť? - Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!