Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 10. kapitola


Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 10. kapitolaAko to bude pokračovať medzi Bellou a Edwardom? Strávia spolu spoločnú noc, alebo im v tom niekto zabráni? A čo Bella zistí?
P.S. Tieto scény mi moc nejdú, takže znesiem aj kritiku.

10. kapitola

Jeho bozky sa stali naliehavejšími. Cítila som, ako v nás narastá vzrušenie. Vedela som k čomu smerujeme. Nevedela som však, ako sa k tomu mám postaviť.

„Bells,” zavrčal Edward, keď som mu vyzliekla tričko. Z jeho hlasu mi prebehol mráz po chrbte.

„Áno?” spýtala som sa provokatívne. Vedela som, o čo mu ide, lenže aj ja som mala svoj vlastný plán.

„Som z teba hotový!” vyhŕkol a opäť sa vrhol na moje pery. Musela som sa usmiať. Rukami som blúdila po jeho tele a snažila som si zapamätať, každú krivku jeho tela. Cítila som jeho ruky, ako sa dostávajú pod ten tenký kus látky, ktorá tvorila časť môjho pyžama. Vedela som, že keby chcel roztrhne ho. Lenže on nechcel. Dal si záležať, aby mi ho jemne vyzliekol. Keď ma pokladal späť na posteľ, všimla som si, jeho túžobný pohľad. Usmiala som sa, chcela som sa pretočiť na neho. Vedel, o čo mi ide, a tak mi pomohol. Keď sa mi to konečne podarilo, sadla som si na neho obkročmo a začala som ho bozkávať na hruď. Edward tlmene vrčal a ja som vedela, čo mu spôsobujem. Keď som sa dostala až k jeho nohaviciam, mala som menší problém s opaskom, no s vypätím všetkých síl som mu ho konečne rozopla. Opatrne som mu ich stiahla, no boxerky som mu nechala. Nemohla som ignorovať tú hrču ktorá sa mu pod nimi zdúvala, a tak som ho po nej jemne pohladila. Edward divoko zavrčal a ani som si neuvedomila ako, ležala som sa chrbte a on bol nado mnou.

„Tak, a teraz som na rade ja,” povedal vzrušene a začal mi drviť pery bozkom. Keď som sa chcela nadýchnuť, využil to a vopchal mi jazyk do úst. Naše jazyky hrali tanec vášne a tlmili sme si svoje vzdychy navzájom. Edwardove ruky putovali po mojom teraz už obnaženom bruchu.

„Edward,” zašepkala som. Jeho pery kĺzali po mojom krku smerom k prsiam. Jazykom obkrúžil  jednu moju bradavku a potom ju vzal do úst. Nemohla som a ani som nechcela udržať vzdychy. Z obývačky som začula tlmený smiech a potom tam už bolo ticho. Edward to zrejme tiež zaregistroval, pretože zlostne zavrčal.

„Nechaj to tak, prosím!” požiadala som ho a pozrela som sa mu do očí. Usmial sa a ja som to brala ako súhlas. Cítila som jeho vzrušenú mužnosť na mojom stehne, usmiala som sa a opäť som si ho pritiahla, aby som ho mohla pobozkať. Po chvíľke sa mi opäť nejakým spôsobom podarilo pretočiť sa na Edwarda, ktorý sa krásne usmial. Bola som rada, že nevie čítať moje myšlienky, pretože by hneď vedel, čo chcem urobiť.

Opatrne som mu začala sťahovať boxerky. S úsmevom som sa pozrela na jeho tvár. Oči mal jemne privreté a priadol ako malé mača. Bol taký krásny. Keď už boli jeho boxerky na kope jeho oblečenia, vzala som jeho penis do ruky a jemne som ho pohladila po celej jeho dĺžke. Edward zavzdychal, a to ma popohnalo k ďalšej reakcii. Vložila som si ho do úst a striedavo som si ho vysúvala a vsúvala. Edward vzdychal a ja som vedela, že to robím dobre. Zasypávala som jeho penis bozkami a hladila som ho rukami. Keď som si všimla, že sa Edward blíži k vyvrcholeniu s istým sebazaprením som z neho zliezla. V hlave mi skrsol plán. Chcela som ho trocha podráždiť a potom prestať.

„Edward, prepáč, ale nechce sa mi,” povedala som a len v nohavičkách som si to zamierila do kúpeľne. Edward ešte stále ležal na posteli s prekvapeným výrazom na tvári, no zrazu sa prebral a na tvári sa mu objavilo pochopenie a mierny úsmev.

„Tak to teda nie! Ty sa s upírom zahrávať nebudeš! Na to zabudni, zlatko!” povedal, keď som bola v kúpeľni. Čakala som, čo urobí, no keď asi päť minút nechodil, rozhodla som sa, že to nechám tak a pôjdem sa osprchovať. Stiahla som sa aj ten posledný kúsok oblečenia a vliezla som do sprchového kúta. Pustila som na seba horúce kvapky vody a zatvorila som oči. Horúca voda ma neuveriteľne upokojila a ja som si kvôli tomu nevšimla, že niekto vošiel. Zaregistrovala som ho, až keď sa mi jeho studené ruky obmotali okolo pása. Takže sa mi to predsa len podarilo.

„Čo tu robíš?” spýtala som sa so zatvorenými očami.

„Chcem dokončiť, to čo sme začali,” povedal temným hlasom a začal mi bozkávať krk. Hladil ma po bokoch, bruchu, prsiach a zadočku. Neubránila som sa vzdychu.

„Takto sa mi páčiš,” zavrčal a otočil si ma tvárou k sebe. Pozrela som sa mu do očí, ktoré boli úplne čierne od vzrušenia. Vrhla som sa na jeho pery a natisla som sa na neho, tak aby medzi nami nebol ani len milimeter voľného priestoru.

„Milujem ťa,” zašepkala som mu. Edwardova ruka zamierila k môjmu rozkroku. Opatrne mi roztvoril nohy a prstami do mňa jemne vnikol. Palcom mi pritom hladil klitoris. Bolo to neuveriteľné. Vzdychala som trápne nahlas, no Edwardovi sa to zrejme páčilo. Prstami sa vo mne začal jemnunko pohybovať a ja som tu už nemohla vydržať.

„Edward, prosím!” zamrnčala som.

„O čo prosíš?” spýtal sa ma, no bolo vidieť, že to vie.

„Chcem ťa!” povedala som a skusla som mu ušný lalôčik. To bolo na neho asi príliš. Otočil ma tvárou k stene sprchového kúta a jemne do mňa zozadu vnikol. Sykla som bolesťou a spomenula som si, na tie časy, keď mi toto isté robil Jared, lenže s tým rozdielom, že som to vtedy nechcela. Z očí mi vytryskli slzy.

„Bells, čo sa stalo? Ublížil som ti? Prosím ťa, povedz mi, čo ti je!” naliehal Edward, keď si všimol slzy na mojej tvári.

„Nič sa nestalo. Lenže je to všetko iné. Som s tebou a nič mi nehrozí. Už mi nik neubližuje. A to len vďaka tebe. Milujem ťa!” povedala som tlmeným hlasom.

„Och, Bells! Necháme to tak. Musíš si odpočinúť. Nebudem ťa nútiť...” nedopovedal, pretože som sa otočila a rýchlo som ho pobozkala.

„Nie,” zašepkala som ho, na čo ma on chytil za zadoček a vyzdvihol si ma na seba. Nohy som mu obmotala okolo pása a on do mňa opäť vnikol. Tento raz som však bola pripravená a vychádzala som mu panvou v ústrety. Edward ma oprel o stenu a pomaly prirážal.

„Rýchlejšie...” vzdychala som. Edward ma počúvol a prirážal tvrdšie a rýchlejšie. Bolo tu neuveriteľné. Obaja sme naraz vykríkli, keď sme dosiahli vrcholu. Edward zo mňa vystúpil a oddychovali sme obaja opretí o stenu.

„Milujem ťa!” zašepkala som, keď ma utieral do osušky.

Edward ma vzal do náruče a odniesol ma do postele. Jemne ma na ňu položil a prikryl ma dekou. On sám si ľahol vedľa mňa a privinul si ma k sebe.

„Milujem ťa!” zašepkal, keď som už zaspávala...

Prebudila som sa s príjemným pocitom. Chcela som sa pozrieť na Edward, no nebol tu. Prepadla ma panika. No vtom sa otvorili dvere.

„Dobré ránko, Šípová Ruženka! Ako sa ti spalo? Tu máš raňajky,” povedal Edward, keď vstúpil do izby. Položil predo mňa podnos a sám si ľahol vedľa mňa.

„Dobre, a ty?” spýtala som sa ho, aj keď som vedela, že oni nespia.

„Dobre,” povedal so smiechom.

„Carlisle, ona je moja dcéra. Asi že ju spoznám, nie?” kričala Esme zdola. Nechápavo som sa pozrela na Edwarda.

„Esme, ale ona si ťa nepamätá! Nevie, kto si!” povedal už tichšie Carlisle.

„Carlisle, ale ja jej to aj tak poviem,” zakričala na neho a potom sme už nepočuli nič.

„Edward, čo to bolo?” spýtala som sa.

„Na to sa spýtaj Esme. Ona ti to vysvetlí,” povedal a odišiel aj s mojim podnosom. Rozhodla som sa, že za Esme pôjdem. Vstala som z postele a začala som si hľadať nejaké oblečenie. Našla som jedine Edwardovu košeľu a moje nohavičky. Rýchlo som si ich teda obliekla. Opatrne som otvorila dvere a vykukla som na chodbu. Vedela som si tipnúť, kde má Esme pracovňu, pretože  som počula, ako si niečo mrmle. Pristúpila som ku dverám a jemne som zaklopala.

„Ďalej!” povedala a ja som opatrne otvorila dvere.

„Esme, môžem?” spýtala som sa. Ne jej tvári sa mihol materinský cit.

„Poď ďalej, dcérka,” povedala a ja som prekvapene zdvihla hlavu...


 

Ak sa Vám táto kapitola páčila, bola by som rada, keby ste mi tu nechali nejaký komentár. Ďakujem.

Vaša ACullen



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!