Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 1. kapitola

Novorození útočí (s logem MTV)


Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 1. kapitolaJe tu ďalšia kapitola. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Prosím dbajte na to, že tieto scény som písala po prvý krát... :) Ako sa Jared zachová k Belle?? A kto bude novým obyvateľom mestečka Forks??? Nechajte sa prekvapiť.

1. kapitola

Otvorila som oči do nového rána. Opäť som ležala v kúpeľni. Pokúsila som sa vstať, no ucítila som bolesť v bruchu. Pomaly sa mi začalo vyjasňovať, čo sa včera večer stalo. Opäť to urobil a na dôvažok ma aj zmlátil. Pozrela som sa do zrkadla a to, čo som tam uvidela, ma šokovalo. Moja tvár bola samá modrina. Toto asi sotva zamaskujem. Potichu som sa teda vybrala do svojej izby a chcela som sa pripraviť do školy, no niekto, alebo skôr niečo, sedelo na mojej posteli. Keď sa otočil mojim smerom, všimla som si, že má čosi v ruke. Nevedela som určiť, čo to je, ale mala som zlé tušenie.

„Jared, čo chceš?” spýtala som sa ho potichu.

„Teba,” povedal temným hlasom a vykročil ku mne. Bol asi len dva kroky odo mňa, keď mi napadlo, že skúsim kričať. Hádam bude Mária ešte doma, nie?

„Pomóc!!!” vykríkla som, no hneď som to oľutovala. Jared mi vlepil facku až som spadla na zem. On ma pritlačil svojím obrím telom k zemi a začal ma zúrivo bozkávať. Vzpierala som sa, ale nijak mi to nepomáhalo. Moje ruky mi uväznil nad hlavou a už vtedy som vedela, že je to márne. Jednu ruku si uvoľnil a začal ma obchytkávať po celom mojom tele. Zastavil sa až na leme môjho trička. Ruku vsunul pod moje tričko a mieril ňou k mojim prsiam. Začal ich hrubol stláčať a mne sa urobilo zle. Mala som chuť zvracať, no nemohla som sa pohnúť. Zrazu jeho ruka zmizla z môjho tela, no o pár sekúnd som ju cítila na mojich rukách. Počula som štrnganie ocele a na mojich rukách sa ocitlo niečo studené. Zdvihla som hlavu, aby som sa pozrela, čo to je. Boli to putá, alebo niečo, čo sa na putá podobalo. Jared mi hrubo chytil hlavu do jeho veľkých dlaní a opäť ma začal bozkávať. Nemohla som sa brániť, pretože som bola moc slabá. Jared zo mňa strhol tričko a nejakým spôsobom mi roztrhol podprsenku. Vzal do úst jednu z mojich bradaviek a ja som pocítila prítomnosť žalúdočných kyselín v mojom hrdle. Mala som chuť napľuť mu do tváre, no jeho ruky mi hlavu držali ako vo zveráku. Jeho ústa sa presunuli na moju druhú bradavku a jedna jeho ruka zamierila do mojich nohavíc. Druhou rukou mi už nedržal hlavu, ale rozopínal mi nohavice, aby mal lepší prístup do môjho lona. Z mojich očí sa spustili slzy.

„Toto sa mi páči. Mám rád, keď ťa vidím plakať,” zasmial sa a opäť ma udrel. Pocítila som, ako mi vyzliekol nohavice a strhol nohavičky. Cítila som jeho mužnosť, ako sa snaží dostať von a on to samozrejme cítil tiež. Rýchlo sa vyzliekol a prstami zamieril do môjho lona. Keď do mňa vnikol, najprv jedným, a potom dvoma prstami, začala som kopať, no opäť ma udrel a som zatvorila oči. Bolo počuť jeho vzrušené fučanie a cítila som, ako do mňa pomaly vniká. Pre neho to bol raj, pre mňa peklo. Ešte raz som pocítila, ako do mňa opätovne vnikol, no potom som sa už ponorila do tmy...

Nikto

Mladá, krásna a nesmierne milá žena práve teraz trpela. Premýšľala nad svojou dcérou, ktorú nevidela už štrnásť rokov. Bola síce vďačná svojej láske, že ju zachránil, no prišla o svoju Bellu. Práve v tejto chvíli prechádzali okolo tabule: Vitajte vo Forks. Ich nový domov. Už štrnásť rokov žije s rodinou Cullenovcov. Bola jedna z najmladších. Bolo ich sedem. Jej manžel Carlisle, synovia Edward, Jasper, Emmett a dcéry Alice a Rosalie. Milovala ich, no svoju pravú dcéru ešte viac. Nikdy na ňu nezabudne. Čo by dala za to, keby ju ešte raz mohla vidieť?

Bella

Keď som sa prebudila ležala som v mojej posteli úplne nahá. Vedela som, čo sa stalo, no nechcela som na to myslieť. Chcela som zabudnúť. Ale to sa však nedalo. Pozrela som sa na budík a zistila som, že už je desať hodín v noci. Dočerta. Opäť som premeškala školu. Kto mi teraz dá papier? Nikto. Ak mi dajú neospravedlnenú hodinu, Mária ma zbije a Jared ma opäť znásilní ako môj trest. Vyskočila som z postele a vbehla som rovno do kúpeľne. Pustila som sa seba vodu a snažila som sa zmyť zo seba jeho dotyky. Nechala som vodu, aby mi stekala po celom tele, a aby sa miešala s mojimi slzami. Ach, ako mi len chýbajú moji pravý rodičia?? Do mysle sa mi opäť dostala tá hrozná spomienka, no moje spomínanie prerušilo zabúchanie na dvere.

„Kto je to?” spýtala som sa potichu. Na moje šťastie to bola Anna, ktorá sa chcela upraviť pretože ide na rande s Mikom Newtonom. Keď sme sem prišli stále ma chcel dostať, no keď zistil, že som nedostupná vzdal to a začal si s Annou. Rýchlo som sa poutierala prezliekla do pyžama a šla som si ľahnúť. V tú noc som mala hroznú nočnú moru...

Prosím o komentáre... Ďakujem... :)

Vaša ACullen

<-- Zhrnutie -->



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Život je ťažký, no oslobodí ťa smrť??? 1. kapitola:

 1
1. Alis
22.03.2017 [20:50]

Je to velmi dobre a dramaticke uplne ji lituju .....znam ten pocit Emoticon jinak se mi moc libi pis dal Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!