Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žiju dvojí život 7.kapitola


Žiju dvojí život 7.kapitolaPo delší době dílek, omlouvám se. Tenhle dílek bych chtěla věnovat Janě02, protože nebýt jí, není tu 7. díl. Prosila bych komentíky a hlavně rady, co zlepšit.

Celý den probíhal v naprostém klidu a já si to užívala. Okolo oběda mi, ale zazvonil telefon a to mi náladu dokonale zničilo.

„Swanová?“ představila sem se.

„Máme problém, Bello.“ ozval se Greg.

„Co se stalo?“ zeptala jsem se vyděšeně.

„Babička. Bello, ona je v nemocnici a doktoři jí nedávají moc šancí.“ řekl mi zkroušeně a já se zarazila.

„Přiletím.“ řekla jsem jen.

„Zamluvil sem ti letenku. Letí ti to za hodinu.“ řekla mi a položil to.

„Co se děje?“ ptala se Angela.

„Moje babička je v nemocnici a umírá, musím za ní.“ řekla jsem jí a sbalila si věci a vystřelila z jídelny. Venku mě, ale zastavila Alice.

„Bello, nechceš odvézt?“ zeptala se mě.

„Já to zvládnu.“ ujistila jsem ji a chtěla pokračovat, ale ona mě chytla za paži.

„Celá se třeses, chceš se za ní dostat mrtvá?“ zeptala se.

„Dobře.“ hlesla jsem a ona mě táhla k volvu.

„Alice, nebude tvému bratrovi vadit, že mu bereš auto?“ zeptala jsem se jí a ona se jen usmála.

„Nebude mu to vadit, ale prosím tě, dej mi klíčky od tvého at´ti ho potom může někdo z nich odvézt domů.“ požádala mě a já jí je ochotně předala.

„Co se vlastně stalo?“ zeptala se po chvilce.

„Moje babička je v nemocnici a nevypadá to nejlépe.“ řekla jsem jí.

„A kam vlastně letíš?“ vyzvídala dál.

„Do Tennessii.“ přiznala jsem se a v očích jí proběhlo pochopení.

„Tam žije taky Miley, ne?“ zeptala se.

„Já nevím. Dlouho jsem tam nebyla delší dobu.“ zalhala jsem a ona to poznala.

„Proč se vlastně kamarádíš jen s Mikem a Angelou?“ zeptala se najednou.

„Oni mi přijdou jediní normální, samozřejmě, že i ty jsi normální.“ přiznala jsem se a ona mě obdařila úsměvem.

„Vystupovat, už jsme tu.“ řekla po chvilce.

„Děkuji moc. Alice, ty klíčky dej tátovi a řekni mu at´se ozve mamce, ano?“ zeptala jsem se a ona přikývla. Vzala jsem si tašku a šla do haly. Šla jsem k jedné z přepážek.

„Dobrý den, přejete si?“ zeptala se mě slečna.

„Ano. Mám tu mít zamluvenou letenku.“ řekla jsem jí a ona jen kývla.

„Vaše jméno?“ zeptala se.

„Swanová. Isabella Swanová.“ sdělila jsem jí a ona mi o pár chvil později dala všechny důležité věci.

„Děkuji. Nashledanou.“ rozloučila jsem se a vydala se k terminálu. Po pár minutách jsem již seděla v první třídě a čekala na start letadla. Během několika minut jsme již byli ve vzduchu. Během letu jsem si zdřímla a taky si dala pár panáků na posilněnou, to je výhoda první třídy. Po 3 hodinách jsme přistávali, na letišti na mě čekala limuzína a v ní Sam.

„Jak je na tom?“ ptala jsem se jí hned.

„Zatím je na tom dobře, ale umírá. Doktoři jí dávají pár hodin.“ řekla mi a s brekem mě objala.

„Co se stalo?“ zeptala jsem se.

„To nikdo neví. Nejspíš dostala infarkt a ten byl pro ni dost rizikový. Nezvládne to.“ řekla mi a v mých očích se objevily slzy.

„Jsou tam všichni?“ zeptala jsem se a ona přikývla.

 

 

 

Alice

 

Nevím, proč, ale začala mě zajímat budoucnost Belly. Dneska, když jsem ji vezla na letiště nepůsobila klidně. Naštěstí jsme to zvládli. Její autíčko odvezl k nim domů Emmett a jen si ho chválil, prý jezdí skvěle. Její tatík, byl prý docela překvapený, když ho uviděl. No jo, to se často nevidí, aby se před vámi objevil takový hromotluk. Po pár chvílích jsem se začala soustředit na budoucnost Belly. Naštěstí mi to přišlo samo. Bella v černých šatech na hřbitově. Bella v baru a opíjí se. No a nakonec Bella s Edwardem a líbali se u nás v obýváku. To snad není možný!

„Alice, to se nemusí stát, že ne?“ zeptal se Edward, který se najednou objevil u mě v pokoji.

„Já nevím.“ řekla jsem mu popravdě.

„Nesmím ji milovat! Nemůžu.“ řekl Edward zoufale a odešel k sobě do pokoje.

 

 

 

Bella

 

 

V nemocnici jsme vyrazili na pokoj. Před ním byla máma s Gregem.

„Jak je na tom?“ zeptala jsem se.

„Umírá. Doktoři řekli, že už asi jen hodina.“ řekl mi Greg a já se zhroutila na židli.

„Bells, ona s tebou chce mluvit.“ řekla mi máma a já ji poslechla. Zvedla jsem se a vyrazila ke dveřím. Zaklepala jsem a po chvilce jsem vstoupila dovnitř.

„Bellinko.“ řekla pomalu.

„Babi, nenamáhej se.“ řekla jsem jí a pohladila ji po vlasech.

„Umírám a ty to víš. Belli, slib mi, že se nebudeš trápit. Musíš žít, já tě budu sledovat ze zhora a budu tě kontrolovat. Dávej na sebe pozor. Mám tě ráda.“ řekla mi a naposledy vydechla.

„Babičko, prober se.“ řekla jsem a třásla s ní. V ten okamžik do pokoje vstoupili ostatní.

„Bell, už je konec.“ řekl mi Greg, ale já jen kroutila hlavou.

„Ona musí žít.“ vykřikla jsem zoufale. Do místnosti vstoupil dokmtor a sestřičky.

„Dejte jí něco na uklidnění.“ řekl jim Greg, který mě držel v náručí. Doktor jen kývl a zá pár sekund jsem ucítila otupující bolest a tmu.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju dvojí život 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!