Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žiju dvojí život 21. kapitola


Žiju dvojí život 21. kapitolaTento díl je kratší, ale je takovým spojovacím. V této kapitole se Bella již probouzí, jaká bude její reakce? To je otázka, ale dočtete se to v kapitole. A jinak, chci zjistit jestli to někdo ještě vůbec čte a pokud ano, dokažte to. Tot´ vše, mějte se XoXo Adioma


Bella


Cítila jsem, jak moje srdce bije jako o závod. Po chvilce se ozvalo na posledy a potom už nic. Jak to? Jsem člověk, srdce by mi mělo bít.

Proč neotvírá oči?“ zaslechla jsem něčí nádherný hlas.

Je zmatená,“ odpověděl mu další, ale tentokrát mužský.

Bello, otevři oči. Lásko,“ ozval se mi u ucha hlas, který se podobal tomu, který má Edward. Chtěla jsem ho poslechnout, ale bála jsem se, co se stane jakmile je otevřu.

Edwarde, my půjdeme. Ona má strach,“ řekl mu hlas, který již mluvil a po chvilce se ozvalo klapnutí dveří.

Už jsme tu sami. Mě se bát nemusíš,“ ujišťoval mě Edward a já se po chvilce odhodlala k tomu, abych je otevřela. To, co jsem uviděla, mě ohromilo. Viděla jsem naprosto všechno, částečky prachu a z venku jsem slyšela šustění listů.

Bello, já vím, že jsi zmatená, ale já ti to vysvětlím.“ Slíbil mi a prosebně se na mě podíval.

Co se stalo?“ zeptala jsem se ho hlasem, který mi byl cizí, ale přesto v něm byl slyšet strach.

Bell, uklidni se. Já ti všechno vysvětlím. Měla jsi nehodun, pamatuješ se na ni?“ zeptal se mě a já se na něj zmateně podívala.

Vím, že jsem měla nehodu, ale nepamatuji se. Co se se mnou stalo?“ zeptala jsem se ho a on si jen povzdychl.

Jasper byl s Alice na lovu a ucítil tvou krev. Neovládl se,“ vysvětlil mi a já se na něj překvapeně podívala.

Takže já jsem upír?“ zeptala jsem se ho a on jen kývl. To znamená, že jsem jako on. Zrůda a budu jí na doživotí.

Proč jsi tam nebyl? Proč jsi ho nezastavil?“ vyjela jsem na něj a skočila jsem po něm.

Bello, nech si to vysvětlit,“ žádal mě a bojoval se mnou. Měla jsem chut´ ho zabít.

Co vysvětlit? Díky tvojí rodince jsem netvor!“ vykřikla jsem a chtěla jsem se mu zakosnout do krku, když mě od nj někdo odthl. Byl to Emmett.

Pusť mě,“ zavrčela jsem něj, ale on mě sevřel ještě pevněji.

Edwarde, jsi v pořádku?“ ptala se nějaká hnědovláska.

Jasně, mami. Jsem ok,“ odpověděl jí s úšklebkem a sledoval mě.

Emmette, pusť ji!“ rozkázal svému bratrovi, ale Emmett mě nepustil.

Ještě tě zabije,“ řekl mu Emmett a sevřel mě ještě pevněji.

Emmett, Bella už to neudělá, že lásko?“ zeptal se mě a prosebně se mi podíval do očí. Jak já ho miluju!

Už jsem v pohodě,“ ujistila jsem Emmett, který se na mě pochybovačně podíval.

Pusť ji,“ pobídla ho Rosalie.

Dobře,“ rezignoval Emmett a já najednou ucítila, že mám volné ruce.

Nechte nás o samotě!“ přikázal jim Edward a oni jen kývli. Za moment jsme se v pokoji ocitli opět sami.

Proč jsi je poslal pryč?“ zeptala jsem se ho zvědavě a on se na mě podíval tím svým pohledem.

Chci si s tebou promluvit o samotě. Alice je zrovna bere na nákupy, máme pro sebe docela hodně času,“ vysvětlil mi a já jen kývla.

Necítíš pálení v krku? Něco jako, když jsi měla kašel?“ zeptal se mě po chvilce ticha a já se na něj překvapeně podívala.

Měla bych?“ zeptala jsem se pochybovačně.

Obvykle ano, ale to nevadí. Půjdeme na lov,“ oznámil mi a nabídl mi ruku.

My půjdeme lovit? Já to neumím,“ oznámila jsem mu a zaslechla jsem jeho smích.

Broučku, já tě to naučím a hlavně tě povedou tvoje instinkty,“ oznámil mi a chatl mě za ruku.

Jdeme?“ zeptal se, když jsem se nehýbala.

Ano,“ řekla jsem jen a nechala jsem se od něj vést. Jakmile jsme byli před domem, Edward se zastavil.

Nadechni se a řekni mi, co cítíš,“ řekl mi a já jsem ho poslechla. Ta vůně byla zvláštní, ale strašně mě lákala.

Zvíře?“ zeptala jsem se ho a on kývl.

Kde je?“ zazněla od něj otázka.

Na jihu, půjdeme tam?“ zeptala jsem se a on s úsměvem kývl. Najednou vedle mě již nebyl. Kam zmizel?

Edwarde?“ zeptala jsem se a najednou stál přede mnou.

Já zapomněl, že to nevíš. My jsme velmi rychlí a proto poběžímě,“ řekl mi s úsměvem a chystal se vyběhnout.

To nepůjde, jsem strašně nemotorná,“ zarazila jsem ho a v jeho očích se objevily jiskřičky pobavení.

Prostě poběžíme, ano,“ ukončil naši rozmluvu a vzal mě za ruku. Společně se mnou se rozeběhl a po chvilce mě již pustil, zvládla jsem to sama. Zastavili jsme se před nějakou loukou.

Nech se vést instikty,“ poradil mi já ho poslechla. Během chvilky jsem tomu nebohému jelenovi zlomila vaz a hned jsem se mu zakousla do tepny. Byla to naprostá euforie, cítit jak mi hrdlem protéká krev. Vím, že je to docela drastické, ale lidi zabíjet nebudu! Jakmile jsem dopila, mrtvolu jsem odhodila.

Jak ti to chutnalo?“ zeptal se mě Edward, terý se najednou objevil vedle mě.

Bylo to dobré,“ řekla jsem mu a on jen kývl.

Půjdeme?“ zeptala jsem se ho, ale on jen kroutil hlavou.

Tu mrtvolu tu nemůžeme jenom tak nechat,“ oznámil mi a hodil ji pod strom.

Co ted´?“ zeptala jsem se ho.

Půjdeme domů, viděla jsi se?“ zeptal se mě a podíval se na mě. Já ho napodobila a zděsila jsem se. Oblečení, co jsem měla na sobě bylo špinavé a potrhané.

Jdeme,“ rozhodla jsem a vyběhla z místa. Za moment byl Edward vedle mě. A během pár minut jsme již byli u domu.

Alice ti přichystala oblečení v koupelně. Já na tebe počkám v obýváku,“ řekl mi Edward a zmizel dolů. S kývnutím jsem vyšla do koupelny. Rychle jsem dala dolů to špinavé oblečení a hned potom jsem se podívala do zrcadla. To, co jsem tam uviděla mě překvapilo, ale i vyděsila. Nejdřív jsem se podívala na svůj obličej, ale co ty oči. Zděšením jsem vykřikla a v tom momentu do koupelny vběhl Edward.

Co se děje?“ zeptal se mě a zkoumavě mě sjel očima. Mám pocit, že jsem v nich uviděla chtíč.

Co ty oči?“ zeptala jsem se ho.

Pár měsíců je budeš mít rudé, ale postupně začnou zlátnout a pak je budeš mít jako my,“ uklidnil mě a já jen kývla.

Mohl by jsi odejít?“ zeptám se ho slušně, ale on jen kroutí hlavou.

Nemohl,“ hlesl a přiblížil se ke mně.

"Co chceš dělat?" zeptala jsem se ho, ale v ten okamžik jsem ucítila jeho rty na mých. A také jsem ucítila, jak mi jeho ruce jezdí po těle.

"Proč tohle děláš?" zeptala jsem se ho nechápavě.

"Protože tě miluju," řekl mi a odnesl mě do sprchy.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju dvojí život 21. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!