Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žiju dvojí život 2.kapitola

O-ou Blade


Žiju dvojí život 2.kapitolaDalší dílek, snad se vám bude líbit a opět prosím komenty.

Bella

 

 

Po příjezdu k domu jsem se zděsila, on žije pořád na stejném místě a ve stejném domě. To znamená, že budu mít svůj pokoj!! Ach neeee. Charlie mi pomohl s kufry a vedl mě do mého pokoje, který už, ale nevypadal jako můj pokoj. Byla tu jiná postel a byl větší.

„Tak, co líbí se ti tvůj pokoj? Vím, že jsi zvyklá na luxus, ale tohle taky není špatné, ne?“ zeptal se.

„Máš pravdu, je to jiné, ale jo líbí se mi to.“řekla jsem mu.

„Bell, pamatuješ si, kde je tu škola?“ zeptal se a já kývla.

„Dobře, tak se tu ubytuj, koupelna je přes chodbu. Máš hlad nebo si dáš až večeři?“ zeptal se. On to neví.

„Tati, já nejím maso. Jsem vegetariánka.“ řekla jsem mu a on se zatvářil překvapeně.

„Jak můžeš nejíst maso?“ zeptal se.

„Hlídám si váhu, kvůli Miley.“ řekla jsem mu.

„Dobře, takže asi budeme muset na nákupy. Pojedeme za hodinu a mým autem, ano?“ zeptal se a já kývla. Začala jsem si vyndavat věci z kufrů a dávala jsem je do skříně. Zjistila jsem, že budu muset jet na nákupy. Za hodinku jsem se vydala do obýváku.

„Sluší ti to, Bells.“ řekl mi táta a já se usmála. Měla jsem na sobě přilehlé džíny, přes to bílou tuniku

a na to černé sako. Společně jsme se vydali do garáže, kde byl zaparkovaný mercedes. Aspoň, že má i normální auto. Společně jsme vyjeli k místnímu seupermarketu. Všichni se na mě koukali jako na senzaci a jako na svatý obrázek. Já vybírala zeleninu a ovoce a táta něco k jídlu pro sebe. Setkali jsme se a před pokladnami. Táta zaplatil a my vyrazili domů. Zapla jsem si notebooka a hned jsem napsala Lily, za pár chvil byla i ona online a my si začali psát. Nakonec jsem to skončila já s tím, že musím jít jíst a večer tam už nebudu.

„Tak, co těšíš se do školy?“ zeptal se mě u večeře.

„A zbývá mi snad něco jinýho?“ zeptala jsem se.

„Bells, já za to nemůžu, ale Renné mě poprosila a já jí v tom vyhověl.“ odpověděl mi.

„No, jo.“ řekla jsem.

„Nikdy jsem nebyl rád, že jsi Miley. Nemysli si, že mi to vadí, ale prostě se mi to k tobě nehodí. Tebe to baví?“ zeptal se.

„Je to můj život a miluju to.“ řekla jsem mu. Po chvilce jsem měla dojedeno a tak jsem se odebrala k sobě do koupelny a následně do postele. Oblečení si připravím dle toho jak ráno bude. Ráno přišlo dle mě až moc brzy. Hned jsem vykoukla z okna a uvítala mě zamračená obloha, to tu bude dost často. Odebrala jsem se do koupelny a pak si zčala vybírat věci. Nakonec jsem si vybrala tmavěmodré džíny, červený top a modré sako. K tomu jsem si dala baleríny, i když miluji boty na podpadku, ta jsem dost nešikovná, ale nešikovnost mě opouští v maskérně před koncertem. Vzala jsem si tašku, kde jsem měla připravené věci od včera. Dole už čekal táta, pouze jsem se s ním pozdravila a šla k autu. Následně jsem vyjela ke škole. Jakmile jsem vjela na parkoviště, všechny pohledy se upřely na mě a na mé auto.

„Tohle bude zlé.“ řekla jsem si sama pro sebe. Zapakovala jsem na volném místě, sebrala tašku a vyrazila do školy. Snažila jsem se nevmímat šeptání kolem sebe, ale nešlo to. Musela jsem do kanceláře, kde jsem měla dostat rozvrh a další blbosti. Po chvilce hledání jsem kanceláš našla, zaklepala jsem a po vyzvání jsem vstoupila.

„Slečna Swanová, že?“ zeptala se a já přikývla.

„Mám si tu prý něco vyzvednout.“ řekla jsem a ona kývla. Po chvilce mi podala rovrh a nějaký papír.

„Tenhle papír vám musí podepsat vaši dnešní učitelé a na konci vyučování mi ho přinesete, ano?“ zeptala se a já kývla. Do kanceláře najednou vstoupila nějaká dívka s brýlemi.

„Angelo, ty jsi ve druháku, že?“ zeptala se jí sekretářka.

„Ano, to jsem.“ odpověděla jí.

„Mohla bys prosím tě Bellu odvést do třídy, taky chodí do druháku.“ řekla jí a Angela přikývla. Společně jsme vyšly z kanceláře.

„Ahoj, já jsem Angela Weberová a ty jsi?“ zeptala se s úsměvem.

„Isabella Swanová, ale říkej mi Bella.“ odpověděla jsem jí.

„Odkud jsi se sem přistěhovala?“ zeptala se.

„Z Los Angeles.“ odpověděla jsem.

„Promiň mi to, ale nevypadáš jako někdo, kdo žil ve slunci zalitém LA.“ zasmála se.

„Já vím.“ řekla jsem, po cestě jsme si spolu ještě povídali a najednou jsme se ocitli před třídou. U stolku už seděl profesor, dala jsem mu ten papír.

„A to jste vy, ta nová. Slečna Swanová, že?“ zeptal se a já přikývla. Podepsal mi ten papír a poslal mě sednout si k nějaké holce. Jakmile jsem si sedla a vynadala věci, tak promluvila.
„Ahoj, jmenuji se Alice Cullenová a ty jsi?“ zeptala se.

„Bella Swanová.“ řekla jsem

„Ty jsi dcera policejního velitele, vid´?“ zeptala se a já kývla. V tom se ozval učitel.
„Slečno Swanová, řekněte nám prosím něco o vás.“ řekl mi a já se zhrozila.

„No dobře, jmenuji se Isabella, ale všichni mi říkají Bella Swanová. Přistěhovala jsem se z Los Angeles, miluji čtení knížek a hudbu. Mezi mé nejoblíbenější předměty ve škole patří dějepis a matematika. Tady ve Forks žiju u svého otce Charlieho Swana. Stačí?“ zeptala jsem se a on přikývl.

„Bello, já vím, že se neznáme moc dlouho, ale nechtěla by jsi se mnou jít na nákupy?“ zeptala se Alice.

„Máš velké štěstí, protože já potřebuji na nákupy. Můj šatník není přizpůsoben zdejším podmínkám.“ řekla jsem a ona se zasmála. Nebyl to normální smích, ale jakoby smích zvonečků.

„Dobře, domluvíme se spolu až se zase uvidíme, předpokládám, že tohle není naše jediná společná hodina.“ řekla mi a sama pro sebe se usmála. Hodina skončila a já šla spolu s Angelou na další. Než jsem se nadála byl tu oběd. Společně s Angelou a Mikem jsem šla do jídelny, jakmile jsme vstoupili všichni se obrátili na nás. Ne tohle jsem byla zvyklá. Šli jsme si koupit jídlo a pak jsme si sedli k jednomu z volných stolů. Do jídelny najednou vstoupila Alice a nějaký jí podobný lidi.

„Kdo je to?“ zeptala jsem se jich.

„To jsou Cullenovi. Ty sedíš s Alice na matematice, ten kluk co jde s ní je Jasper Hale. Oni dva spolu chodí. Ta blondýnka je Rosalie Hale a ten kluk, co je s ní je Emmett. Oni dva jsou taktéž spolu. A ten poslední to je Edward Cullen. Všechny holky ho tu balí, ale zatím nebyl ani s jednou na rande. Nejvíc s ním chce chodit tamta holka. Jessica Stanleyová, chtěla chodit i se mnou, ale ona je pod mojí úroveň.“ řekl mi Mike a ukázal na jiný ze stolů, kde seděli nějaké holky, od pohledu drbny.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju dvojí život 2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!