Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žiju dvojí život 16. kapitola

Stephenie Meyer apple


Žiju dvojí život 16. kapitolaDalší kapitola! Bella je nucena vrátit se zpět do Forks. Myslím si, že to bude ještě hodně zajímavé. Prosím o komentíky a kritiku. Děkuji! XOXO Adioma

Než jsem se nadála, byl tu den koncertu.

„Jsi nervózní?“ ptala se mě ráno Sam u snídaně.

„Ani ne, ale bude to nezvyk, vystupovat v zase v LA,“ pžiznala jsem se a ona se zasmála.

„Neboj se, bude to v pohodě. Budu tam, budeme tam,“ ujistila mě a já jen kývla.

„Tak, co připravena?“ zeptal se mě Greg, který najednou přišel do kuchyně.

„Ne! Nechceš to jít zazpívat za mě?“ zeptala jsem se ho.

„Bohužel ne. Sam, mohla bys jí pomoci?“ zeptal se své ženy a ona jen kývla.

„Tak pojd´,“ pobídla mě a já ji následovala do svého pokoje, kde mě usadila na židli.

„Co si na sebe chceš vzít?“ zeptala se mě.

„Nemám ponětí,“ přiznala jsem se a ona jen kývla. Šla tedy do šatny a o chvilku později už nesla žluté šaty nad kolena a zelený kabát.

„Boty si vyber sama,“ pobídla mě a já jen kývla. V rychlosti jsem šla do šatny, kde jsem si našla boty na podpadku ve žluté barvě.

„Dobrá volba,“ pochválila mě a já jen kývla. Pak mi začala pomáhat s nasazením paruky a s mojí přeměnou. Po pár desítkách minut jsme byli hotové.

„Sekne ti to,“ řekla mi upřímně a já jen kývla.

„Hotova?“ zeptal se Greg zpoza dveří.

„Jasně,“ řekla Sam a on vstoupil dovnitř.

„Nádhera,“ řekl mi upřímně.

„Děkuji,“ zašeptala jsem.

„Můžeme?“ zeptal se mě a já jen kývla. Nabídl mi rámě a společně jsme šli do již připravené limuzíny.

„Kam jedeme?“ zeptala jsem se ho.

„Musíme do studia, kde bysme měli dát dohromady song, Girls just wanna have fun a potom musíme na zvukovou zkoušku ke koncertu,“ obeznámil mě s programem a já jen kývla. Jeli jsme ranním LA, nikde nikdo. Tohle byl nádherný pohled. Po chvilce jsme již přijížděli ke studiu. Greg mi pomohl ven a vedl mě dovnitř, kde na mě čekala Joanna, ta mi pomáhá s texty songů.

„Ahojky Miley!“ vykřikla hned, jakmile mě uviděla.

„Ahoj!“ opětovala jsem jí pozdrav a on mě silně objala.-

„Joanno, dávej pozor, ještě ji zraníš,“ krotil ji Greg a já mu byla vděčná. Joanna byla na holku až moc silná, ale hlavně to byla skvělá kamarádka a já si jejího přátelství cenila. V téhle branži není lehké najít si kamarádku.
„Můžeme?“ zeptala se mě a já jen kývla. Společně jsme šli do studia, kde již byla kapela.

„Čauky, jak je?“ zeptal se mě Kevin.

„Ujde to,“ řekla jsem mu a převzala si text od Joanny.

„Přečti si ho a potom se do toho dáme, ju?“ zeptala se mě a já jen kývla. Vzala jsem si text a dala se do něj. Musím uznat, že text byl nádherný.

„Tak?“ zeptala se mě po chvilce.

„Nádherné, to jsi napsala?“ zeptala jsem se a ona jen kývla.

„Povedlo se,“ řekla jsem uznale a ona mě odměnila úsměvem.

„Takže lidi, dáme se do toto,“ řekl všem Greg a lidi kývli. Já jsem si nandala sluchátka a stoupla si k mikrofonu.

Takže 3... 2... 1... Ted´!“ dal nám povel Greg a my to rozjeli.

 

I come home
In the morning light
My mother says
When you gonna live
Your life right
Oh mother dear
We're not
The fortunate ones
And girls
They wanna have fun
Oh girls
Just wanna have fun

 

Hned potom nás Greg zastavil s tím, že je to moc nudné. A tak jsme tuhle část asi 7x než jsme pokračovali, hned potom už to šlo, jak po másle.

„Bylo to skvělé! Děkuji!“ řekl Greg všem a oni jen kývli.

„Miley, jedeme,“ řekl mi a už mě táhl ven. Nestihla jsem se ani s nikým rozloučit.

„Takže, v hale si dáš zvukovou zkoušku a projdeme choreografii, ano?“ zeptal se a já kývla.

„Dneska je krásně, že?“ zeptala jsem se ho a on kývl.

„Je to jeden z nádherných dnů, před ošklivými,“ řekl mi a já se na něj tázavě podívala.

„Bude pršet?“ zeptala jsem se ho a on kývl.

„Je to zvláštní, protože v LA už dlouho nespadla ani kapka a ted´bude období dešt´ů, tekže to bude nádherná změna,“ řekl mi popravdě a já jen kývla a projížděla si zprávy na mobilu. Spousta jich byla od Lily, ale byla tam taky jedna od Alice: „Vím pravdu!“ Tomu jsem nerozuměla, ale začala jsem se věnovat pořadí písniček na koncertu.

Bell, před koncertem se sejdeš s VIP lidma a i po něm, ano?“ zeptal se mě a já kývla. Po hodině mi již pomáhal ven před halou.

Kolik tu bude lidí?“ zeptala jsem se zvědavě.

Dle všeho asi 15 tisíc, to zvládneš,“ ujistil mě a já jen kývla. Společně jsme šli do šatny.

Čauky Miley!“ spustily na mě hned holky.

Ahoj,“ pozdravila jsem je. Převlékly mě a já po chvilce vstupovala na pódium, kde byla kapela.

Takže, ted´ka musíme vyzkoušet zvuk a nějaké ty triky a hlavně choreografii. Pamatuješ si ji, že Miley?“ ujišt´oval se Greg.

Snad,“ řekla jsem mu a on kývl. Hned potom jsem začal zpívat písničku The climb. Tuhle miluju a lásku k ní dávám do výstupu. Hned potom jsem zkusila Rockstar a musím říct, že jsem z toho všeho měla nádherný pocit.

Skvěle, to je výborný. Jste skvělí, ted´ si dáme pauzu a pak zkusíme ještě něco,“ obeznámil nás se situací a my kývli. Já se vydala k sobě do šatny, kde jsem se schoulila na pohovku a do ruky jsem si vzala jablko.

„Bylo to skvělé,“ ozval se za mnou hlas Sam.

„Díky,“ řekla jsem jí upřímně a kousla jsem do jablka.

„Bell, volala tvoje máma. Asi sem jednou,“ řekla mi opatrně a já se zarazila.

„Proč si to myslíš?“ zeptala jsem se jí.

„Volala mi a v pozadí byly slyšet letadla,“ řekla mi a já jen kývla.

Nedivím se, ale nikam nejedu, takže sem letí zbytečně,“ řekla jsem jí a ona s úsměvem přikývla. Odpoledne jsme šli ještě jednou zkoušet a pak jsem se začala připravovat na koncert. Holky mi oblékly tohle .

Musela jsem uznat, že mi to slušelo.

„Jsi krásná,“ řekla uznale Sam a já kývla.

„Můžeme?“ zeptal se Greg a vedl mě do VIP části, kde na mě čekali fanoušci.

„Ahoj všichni!“ pozdravila jsem je a oni mi pozdrav opětovali.

„Moc děkuji, že jste dorazili. Mám tu dárky, které si rozdělíte,“ oznámila jsem jim a každému jsem dala po tričku, CD, DVD a knížce.

„Tak a ted´ mi řekněte, jak se máte?“ zeptala jsem se a oni mi ihned začali odpovídat. Po nějaké době nás přerušil Greg.

„Je mi líto, ale musíte jít, Miley se musí uklidnit a soustředit a koncert začíná,“ oznámil jim a oni ho poslechli. Najednou jsem byla v zákulisí sama.

„Bell, neboj, jsme tu s tebou!“ povzbudila mě Sam a já kývla.

„Kluci z Fight with the Fire, to pěkně rozjeli. Za 10 minu skončí a pak jdete vy,“ řekl mi Greg a sám šel do místnosti odkud se řídí vše.

„Miley, už pojd´!“ řekl mi jeden z Gregových pomocníků a vedl mě na plošinu, která mě měla vyvézt na pódium. Předal mi mikrofon a na povel řídícího týmu mě pustil nahoru.

„Dobrý večer! Můžu to tu dneska rozjet?“ zeptala jsem se fandů. Z publika se ozvalo: „JOO!“ Já jsem jen kývla a začala jsem s písničkou The Climb. Musela jsem uznat, že dnešní koncert byl jeden z nejlepších z mých zážitků v životě. Do sluchátka mi najednou přišlo oznámení, že tu mám rodiče. Po uplynutí koncertu jsem kluky ještě zarazila.

„Chcete přídavek?“ zeptala jsem se aozvaly se kladné reakce.

„Kluci, bude to ta ze dneška,“ řekla jsem kapele a oni kývli.  Hned potom se rozehrála melodie a já po chvilce začala zpívat 

Girls just wanna have fun

Fanoušci tuhle písničku odměnili obrovským potleskem.

„Děkuju! Moc děkuju, že jste se sem dneska večer dostavili. Miluju vás!“ řekla jsem jim upřímně a odebrala jsem se do zákulisí, kde na mě čekali zase VIP lidi.

„Tak, jak jste si to dneska užili?“ zněla moje první otázka a od toho se odvíjela naše další konverzace.

„Miley, musíš jít,“ řekl mi smutně Greg a já jen kývla a následovala jsem ho do své šatny. Tam na mě čekali moji rodiče.

„Jak jsi to představuješ?“ vyjel na mě hned táta.

„Normálně, jsem plnoletá a můžu si dělat, co chci!“ řekla jsem mu naštvaně a nalila si trochu šampaňského.

„Nejsi plnoletá do doby než mi to uznáme za vhodné, jedeš zpět s námi!“ rozkázal mi, ale já jen kroutila hlavou.

„Nikam nejedu. Nechoval ses jako můj otec dřív, tak se to ted´ nesnaž nahradit,“ upozornila jsem ho.

„Bello, prosím,“ začala žádat matka.

„Já jsem doma tady a ne v pošahaným Forks!“ vyjela jsem na ni a v ten okamžik dovnitř vstoupila Sma a Greg.

„Jak si to jako představuješ?“ vyjela na Grega máma.

„Normálně, ona je plnoletá takže si může rozhodovat sama,“ oznámil jí Greg.

„Tahle konverzace nikam nevede. Bello, ty jedeš s náma!“ řekl mi táta, prudce mě chytil za ruku a táhl mě ven služebním vchodem. Pustil mě až v autě. Celou cestu na letiště na mě oba dva mluvili, ale já jsem nekomunikovala.

„Nenávidím vás!“ řekla jsem jim v mém letadle, ale oni se jen usmáli.

 

Sam

 

„Proč si ji nechal odjet?“ zeptala jsem se Grega.

„Neměl jsem jinou možnost, Renné by mě zabila, kdybych jí něco odpíral. Neboj se, Bella bude v pořádku, ale netuším kdy,“ oznámil mi a já kývla.

„Co jí udělá?“ zeptala jsem se.

„Bude ji muset přechovat. Ona ji nesnese takovou, jaká je. Bella má chyby a ona se bude snažit ty chyby odstranit,“ řekl mi a já se zarazila.

„Co to znamená?“ zazněla moje otázka.

„Ona jí nějakou dobu nepovolí dvojí život,“ oznámil mi a já se zhrozila.

„Tohle Bella nezvládne,“ oznámila jsem mu.

„Já vím a Renné taky, ale doufá v opak. Neboj se, pojedeme Bellu navštívit, ale musíme jí dát nějaký čas,“ oznámil mi a já kývla.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju dvojí život 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!