Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žiju dvojí život 1.kapitola

Twilight manga


Žiju dvojí život 1.kapitolaTakže, mám tu svou další povídku. Hodně lidem se nelíbil námět, ale já použiji jen dvojí život vše ostatní je moje fantazie. Hodně ldiem se to líbilo a já nechci, aby mě zavrhli. Tot´ vše budu ráda za komenty

Mám nápad na novou povídku snad se vám bude líbit. Samozřejmě, že nezanevřu nad Prezidentovou dcerou, ale chci zkusit psát i něco jiného. Hodně lidí mi tuhle povídku vytknulo, ale upozorňuji, že jsem si z nejmenovaného seriálu vzala jen dvojí život, vše ostatní je dle mě. Líbilo se to, ale nějakým čtenářům a já nechci, aby mě kvůli tomu zavrhli a navíc píšu ji snad já a jestli mě to baví, je to má věc.

 

 

Ahoj, jmenuji se Isabella Swan a dneska se stěhuje ke svému otci ze slunečného LA. Samozřejmě, že se sem nestěhuji dobrovolně, ale máma mě má pokrk. Vím čím to je. Já nejsem normální jako mý vrstevníci, jsem bohužel i slavná zpěvačka. Ve dne normální studentka a v noci Miley Destiny. Slavná a neskutečně skvělá zpěvačka. Mám po celém světě miliony fanoušků a docela jsem si to užívala, ale mojí mámě vadí to, jak se chovám. Vše vyvrcholilo, když jsem na oslavu narozenin své nejlepší kamarádky Lily přišla jako Miley. Mámě v ten okamžik došla trpělivost a verdikt byl jasný: „Jedeš do Forks!!“. V ten okamžik jsem si uvědomila, že tohle nechci, ale nic jiného mi nezbylo. Následující den to máma vyřizovala s Charliem, to je můj otec. Oni dva se rozvedli, když jsem byla mladší. Máma musela jet do Montany, pomoci svému bratrovi s babičkou. To Charlie to takhle nechtěl, on mou babi neměl a vlastně nemá rád. Následoval rozvod. Mamka to nějakou dobu zvládala, ale dospělo to i do stádia, kdy jsem bydlela jen s babičkou. Máma prostě zdrhla, vrátila se před asi 3 roky, to už jsem bydlela i se strejdou v LA. Najednou jako kdyby pryč nebyla, začala se o mě starat, ale nikdy se nepřenesla přes to, že jsem slavná. Lily byla smutná, že odjíždím, ale já jí slíbila, že sem budu jezdit co nejčastěji. I přesto, že budu ve Forks, budu zpívat. Lily mi pomohla sbalit věci a poté se mnou odjela na letiště, máma se se mnou rozloučila doma. Než jsme se nadáli, byla výzva k tomu abych šla do letadla. Lily se se mnou rozloučila a já nastoupila do letadla. Letenku jsem měla do první třídy. Letuška kolem mě skákala, ale já ji pokaždé odbyla. V Seattlu jsme přistávali zhruba o hodinu déle. Dle mámy by tu na ěm měl Charlie čekat, ale jak vypadá?? Já si ho skoro vůbec nepamatuju. Od jejich rozvodu mě nechtěl vidět a i když jsem slavná, tak to moc lepší nebude. Nevím, ajk dlouho tu budu, ale doufám, že moc dlouho ne. Šla jsem si pro kufry a najednou mi někdo volá. Neznámé číslo. Zvednu to.

„Bello, čekám u východu.“ Šla jsem tedy k východu a v tom jsem ho uviděla. A sakra, změnil se. Byl starší a má knírek. Neee já nechcu, aby takhle vypadal. Na sobě měl policejní uniformu, on je polda?? No to potěš pánbůh. Jakmile mě spatřil, tak šel ke mně a obejmul mě.

„Ach, Bells. Strašně jsi mi chyběla. Ted´ka pojedeme do jednoho autosalonu a ty si koupíš auto. Ano?“ zeptal se a já přikývla. Společně jsme šli k jeho autu a vyrazili směr autosalon. Tak tady bych dokázala vydržet hodiny. Ujal se mě jeden maník od nich a ukazoval mi jednotlivé modely, nakonec jsem si vybrala minicooper v modré barvě. Vyřídila jsem ty důležité věci a najednou jsem stála venku se svým autíčkem a pak jsem za tátou jela do Forks. Města hrůzy.

Alice

 

 

„Emmette, vrat´ mi ten ovladač!!!“ vykřiknu rozhořčeně.

„A proč, abys mohla poslouchat nějakou blbou zpěvačku??“ vrátí mi to a já se naštvu. Miley není blbá zpěvačka.

„Lepší než koukat na nějakej blbej sport. Jo a jinak Miley není blbá.“ řeknu mu a v ten okamžik přijde Rose.

„Zlato, pust´ tam Miley, její písničky se mi líbí a to ty chceš ne, aby se mi něco líbilo.“ řekla mu sladce Rose.

„Ale to není fér!!!“ vykřikne Emmett. Do obýváku přichází Esme a Emmett se jí vrhá k nohám.

„Mamííííííí, onmi mi tam nechtěj nechat puštěnej fotbal!! Řekni jim něco!“ spustil hned. Já a Rose jsme se prohíbali smíchy a já najednou dostala vizi. Byla jsem na nákupech s nějakou holkou, kterou ani neznám, ale byly jsme kamarádky. Následovala další ona a Edward se líbali tady v obýváku a Emmett je fotil. Potom byl už konec.

„Alice, co jsi viděla??“ ptala se hned Esme.

„Ale nic, Emmette nechej nám tam prosím ten program.“ řekla jsem smutně a udělala smutné oči. Emmett po chvilce váhání přikývl. Já a Rose jsme spokojeně sedli na gauč a přepli to zpět na MTV. Po nějaké době jsem na cestě zaslechla auto. Jasper a Edward se vrací z lovu. Jupíííí. Okamžitě jsem vyběhla ven a čekala na svou lásku. Jakmile mě Jasper spatřil, tak už byl u mě.

„Jak jste si zalovili?“ zeptala jsem se.

„Skvěle, ale chyběla jsi mi.“ odpověděl Jasper a políbil mě.

„Mě si teda ani trochu nechyběla, aspoň jsem si od tebe odpočinul.“ řekl Edward a já se zasmála.

„Za trest se mnou půjdeš v sobotu na nákupy a vrátíme se až v noci.“ řekla jsem mu a usmála se, kdežto Edward se tvářil zděšeně. No co neměl provokovat.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žiju dvojí život 1.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!