Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Žebračka 23. kapitola

Eclipse


Žebračka 23. kapitolaTák je tu další kapitolka Žebračky. Tentokrát od Huny, která se s tímto náročným úkolem porvala opravdu bravurně a myslím, že ostatním dala další šanci na pokračování. Nebudu už dál nic říkat, jelikož slova jsem zbytečná, Vaše ZabZa

23. kapitola

By huny

 

Když dívka doběhla k hranici, Jacob už na ní čekal. Nevěděla přesně, kde jejich území končí, tak šla pomalu a Jacoba napjatě sledovala. Když se napjal, usoudila, že je už blízko hranici a zastavila se. „Tak co chceš?“ podíval se na ní Jacob a bolest se snažil skrýt v nenávistném pohledu.

„Chci ti něco vysvětlit,“ podívala se na něj Bella a doufala, že jí nechá. Upřímně, i kdyby jí nenechal, začala by mluvit a doufala, že by se zastavil a poslechl si jí.

„Co mi chceš vysvětlovat? Smlouva byla porušena, začala válka,“ obořil se na ní Jacob a Bella si povzdychla.

„Jacobe, prosím,“ podívala se na něj karmínovýma očima a v něm se zvedla ještě větší vlna zuřivosti.

„Tak vysvětluj, ale být tebou, tak pohnu, než se tu proměním a rozcupuju tě na kousky,“ varoval jí, ale Bella se trochu usmála.

„Jacobe pochop, že můj osud už byl zpečetěn dávno,“ vzpomněla si na temné oči v tmavé uličce. „Kdyby si mě nepotkal, byla bych mrtvá a ty by si ani nevěděl, že existuju. A i kdybych mrtvá nebyla, Edward mě měl dovést ke královské rodině a ty mě prý chtěli, takže mu nemáš co vyčítat. Prostě jenom chránil rodinu,“ snažila se dívka.

„To mě ale nezajímá. Smlouva byla porušena, Bello,“ její jméno procedil mezi zuby.

„Jacobe, já t ě prosím,“ udělala upírka půvabný krok dopředu, ale Jacob na ní jen zlostně zasyčel.

„Jestli překročíš hranici, začneme boj okamžitě, ale aby si neřekla, že jsme bezcitní čtyřnozí mazlíčci, máte hodinu na to, abyste opustili město. Jinak začne válka a my rozhodně neprohrajeme,“ naposled se na ní podíval a odběhl do lesa.

Dívka se za ním chtěla rozběhnout, ale uvědomila si, co by její unáhlené kroky znamenaly. Teď měla jen minimum času na to, aby varovala svou rodinu, tak se rozeběhla domů.

 

„Edwarde, Edwarde, já jsem to zkazila,“ vpadla do domu a dvě ruce jí okamžitě objaly.

„Nezkazila si to. Jen si zkusila něco udělat a nevyšlo to,“ chlácholil jí upír a ostatní se mezitím shlukli okolo nic.

„Ale ano. Místo 24 hodin máme na vystěhování jenom hodinu,“ zabořila mu obličej do košile a z hrdla se jí vydral vzlyk.

„Není to tvoje vina. Stejně jsme počítali s touhle možností, takže už máme vše potřebné sbaleno,“ snažila se jí uchlácholit i Alice a Bella se konečně odlepila od Edwardova ramena.

Prohlédla si všechny členy rodiny na kterých bylo vidět, že se nezlobí, ovšem Rosalie byla jiného názoru.

Nepřátelsky si Bellu měřila, a když se jejich pohledy setkaly, Rosalie znechuceně tvář odvrátila. Bella sklopila hlavu a Edward si jí k sobě víc přitisknul. „Musíme jet,“ vyrušil jejich chvíli Carlisle a všichni se dali do pohybu.

„Pojedeme na Aljašku za Tanyou. Potom se uvidí, co dál a kam se přestěhujeme,“ zastavil všechny Carlisle, když se všichni sešli v garáži. „Edwarde, ty pojedeš s Bellou Astonem. Volvo tu necháš a koupíš si nové,“ podíval se na dvojici, která se objímala. „Vy ostatní pojedete jako vždycky,“ podíval se i na ostatní členy rodiny a s Esme po boku nasedl do mercedesu.

Všechny věci, které si chtěli vzít, byly v autech, takže nic nebránilo odjezdu. První vyrazil samozřejmě Carlisle a poslední jel Edward s Bellou.

Jen co vyjeli z garáže, Bella si všimla ve zpětném zrcátku dvou velkých vlků, kteří je pozorovali. Bella zavřela oči, aby se na nemusela dívat a otevřela je, až když najeli na normální silnici.

Právě projížděli kolem hřbitova. Bella si vzpomněla na poslední setkání s jejími rodiči a něco jí našeptávalo, že už jejich hrob nikdy neuvidí, ale tolik věcí se změnilo, že už nemohla ničemu věřit. Povzdechla si a nahmatala Edwardovu ruka na řadící páce. „Přinesla jsem vám jen neštěstí,“ zašeptala a oči zase zavřela.

„To není pravda,“ zakroutil hlavou Edward a tuhle myšlenku v Bellině hlavě nehodlal snášet, i kdyby se měl postavit na hlavu.

„Ale ano. Kvůli mně jste museli odejít z domu,“ stála si novorozená upírka na svém a nechtěla si to za žádnou cenu nechat vymluvit.

„Přestaň!“ okřikl jí z ničeho nic ostrý hlas, tak zmateně otevřela oči.

„Promiň,“ zašeptala a stáhla svojí ruku z té jeho.

„Ne, tak jsem to nemyslel. Prostě mi jen vadí to tvoje užírání. Chápu, že mě máš právo nenávidět, ale já tě miluju a to se nezmění.,“ otočil si dívčin obličej k sobě.

„Taky tě miluju,“ zamumlala ona a Edward spojil jejich rty. Přitom stále udržovat auto na silnici, ale byla jen otázka času, kdy zastaví. „Měli bychom jet nebo nám ostatní ujedou,“ odtáhla se Bella a Edward s kývnutím přidal.

„Jak dlouho pojedeme?“ ptala se zvědavě Bella.

„Asi tak 2 dny,“ odpověděl Edward a Bella vydechla.

„Tak dlouho?“

„Když budeš chtít, můžeme někde zastavit, ale čím rychleji pojedeme, tím dříve tam budeme.“ Edward se podíval na svojí lásku a znovu spojil jejich ruce. „Uvidíš, všechno bude v pořádku.“

„Doufejme,“ zašeptala Bella a odměnila Edwarda polibkem na tvář. Potom si položila hlavu na jeho rameno a chystala se přetrpět tu dlouhou cestu do nové budoucnosti.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Žebračka 23. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!