Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zbloudilá duše 3


Zbloudilá duše 3Tak tady máte už 3 pokráčko mojí povídky.Snad se vám bude líbit a budete chtít pokráčko:)V této kapitolce Edward prozkoumává Bellin dům a někdo ho vyruší...Díky za komentíky

Stojím před tím bílým domem a přemýšlím…

*************************

Ano, slyšíte správně jen tu stojím a přemýšlím. Můj úmysl vidět Bellu mi teď připadá no nějak divný. Přemýšlím nad tím co udělám, když si mě všimne nebo nedej bůh už tu nebude. Přeci jen 50 let je pro člověka, který stárne hodně veliká doba, a proto ve mně převládá pocit, že v tom domě nenaleznu nic, co bych chtěl. Doufám, že mě mé srdce nezklame, dělám svůj první krok ze svého úkrytu a mířím k domu.

Dobře si pamatuji, které okno vede do jejího pokoje a tak pro mě není problém vyšplhat na vysoký smrk a podívat se. Ale co se děje? Její pokoj není takový jako býval, je vymalován světle modrou barvou a po zemi jsou všude poházené hračky. Držím se parapetu a vůbec nevím, co bych měl říci, přeci po 50 letech tu nemůže žít malé dítě, leda by mě Bella poslechla, založila si rodinu, a teď tu měla už svá vnoučata. Dům, ale teď vypadá prázdný, jakoby nikdo nebyl doma. A tak se vydávám dolů na verandu a pod okapem hledám klíč,  ani mě nepřekvapuje, že ho tam nacházím. Odemykám si dveře, kterými jsem sám celý rok procházel, pokud Bella chtěla, aby o mně Charlie věděl. Jakmile odemknu, uhodí mě do nosu štiplavý zápach, přemýšlím, co mi připomíná, ano už vím-VLKODLAK. Bože všechno se ve mně vaří, doufám, že Bella neudělala přesný opak toho, co jsem po ní chtěl…Žít s vlkodlakem?  To by mi neudělala. Vydávám se tedy do kuchyně, abych si potvrdil, že se určitě mýlím a v tu samou chvíli se domem rozléhá krásná vůně, jako když smícháte luční květiny s pryskyřicí. Tu vůni neznám, ale na první vdechnutí je příjemná, ale připomíná pach upírů, normální člověk takto krásně nikdy nevoní, lidská krev má jiné esence. Mám pocit, že jsem čím dál více zmatený, nevím co se tu děje. Procházím celým domem a nic není stejné, jediné co mě uhodí nejvíce do očí je fotka Renéé a Charlieho, na které je v rohu černý pruh. Och, oni umřeli. Připadám si hrozně jak tu tak stojím a odkrývá se mi taj Bellina života, který se za 50 let tolik změnil.

Vydávám se po dřevěných schodech, které vedou do jejího jakoby pokoje. Když vejdu, uhodí mě do nosu ta překrásná květinová vůně. Překonám svou vůli a lehám si na její postel. Nechávám se unášet svými myšlenkami a vzpomínkami, až úplně zapomenu, kde to jsem a slyším nějaké hlasy dole u kuchyně…A najednou někdo kráčí po schodech nahoru.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zbloudilá duše 3:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!