Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (Epilog)


Zázračný svit luny - Záře Slunce (Epilog)V minulé kapitole se Seth s Kate... V této kapitole se posuneme ještě o kousek dál. Bude veselka, kterou budeme pozorovat okem Leah. Přeji příjemné čtení, vaše zuzu.

Epilog

„Ano," rozeznělo se hlasem Kate v celém kostele, nasadili si prstýnky, přišel novomanželský polibek a celý sál se rozezněl potleskem.

Přidala jsem se, jak jinak. Jen mi bylo příšerně smutno. Všichni měli své drahé polovičky... Jen já ne. Ale všem jsem to přála, i když mé srdce částečně ještě toužilo po Samovi. Láska jen tak nepřebolí.

Poté jsme se v autech přesunuli do Cullenovic vily, kde se slavilo. Já jsem to tak neprožívala. Vždyť ani pořádně nebylo co prožívat. Jedině štěstí mého brášky, kterého jsem nade vše milovala.

Sledovala jsem tančící páry. Mé oči klouzaly po všech v místnosti, jak se baví. Ale šlo to všechno mimo mě. Fyzicky jsem přítomná byla, ale duševně jsem se toulala.

Překvapilo mě, když jsem na ruce ucítila velice studený dotek. Vzhlédla jsem a hleděla do zlatých očí Edwarda.

„Pojď," pobídl mě jemně a vedl mě na parket. Kolem nás se v houfech bavili lidé.

„Vím, jak se cítíš," řekl po chvíli, co jsme se houpali do rytmu. Pohlédla jsem mu do očí a smutně se usmála. Věděla jsem, že on jediný mě může chápat. Vždyť sto let čekal na Bellu...

„I ty jednou někoho najdeš..." zašeptal chlácholivým hlasem a mile se usmál. Pokývala jsem hlavou, stejně mi čte myšlenky, nač mu odpovídat. Na to se zasmál a já s ním.

„Nás také trápí, že jsi sama. Hlavně teď, co Seth našel Kate." Ano, tím jsem ještě více osaměla. Ale nechtěla jsem kazit bratrovi radost. Je teď velice... Vnímavý ke mně. Má strach, že se mi může něco stát...

„Všichni jsme mu museli slíbit, že na tebe budeme dávat pozor," přerušil mě v myšlenkách.

„Já vím. Ale je to také tak těžké... Všichni se vzdalují. Proč? Proč já ne?" ptala jsem se na otázky. Deprese na mě po dlouhé době začala padat.

„To jsou zrovna otázky, na které ti nedokážu odpovědět." Upřímný hlas jen dodával té propasti ještě větší důraz. Zvedla jsem k němu obličej, po kterém se kutálely slzy.

„Edwarde..." Víc jsem říci nemusela. Schoval mě ve svém ledovém náručí. Nemohla jsem to dál v sobě držet. Má bolest byla příliš veliká.

„Lee, to bude v pořádku. Vždyť máme před sebou celou věčnost..." snažil se mě uklidnit, ale tohle mě jen sráželo ještě víc.

„Já vím... A z toho mám největší strach."

„My tu budeme. Vždycky pro tebe tady všichni budeme... I když chápu, že by sis přála takhle mít někoho jen sama pro sebe." Cítil mou bolest. V mých myšlenkách jsem odehrávala všechny otisky, všechny táboráky, všechny, o koho jsme přišli...

„Ale nemusím tu být pořád..." šeptla jsem zoufale. Kdybych se nepřeměňovala, mohla bych žít normálně. Ale jen myšlenka na rychlý běh mi tohle všechno vyhnala z hlavy.

„Užívej všeho, dokud to jde, Leah. Vždyť nikdy nevíme, co se může přihodit..."

„Já vím," odvětila jsem a odtáhla se od něj. Přes slzy, které mi stále proudily z očí, jsem se na něj usmála.

„Děkuju."

„Každý občas potřebuje rameno na vyplakání," poznamenal a pak šel za Bellou. Já se zase posadila zpět na místo a přemýšlela nad lepšími zítřky.

Snad také budu jednou šťastná... Jako všichni ostatní.

 

24. kapitola <-> Prolog (Zázračný svit luny - Noční děs)

 


 

Ahojky, lidičky... Tak... Je to tady. Konec mé další povídky. Jsem z toho vedle. Asi jako vy.

Těžce se mi s ní loučí, ale musím říct, že teď si na chvíli dám od ZSL pauzu. Nevím, jak dlouho bude trvat, ale rozhodně se chci věnovat i jiným svým projektům, takže pauza bude opravdu dlouhá.

Chci poděkovat vám z těch, co jste komentovali a vydrželi se mnou až sem. Jste neuvěřitelná zlatíčka.

A teď ještě jedna věc... Nelíbí se mi počet komentářů. Možná na vás budu zlá, ale až začnu psát Noční děs, budu mít požadavek. Týká se počtu komentářů. Až přidám prolog, chci, abych tam viděla aspoň 8 komentů, jinak dál pokračovat nebudu. Bude záležet jen na vás, jak budou kapitoly přibývat.

Nechci být ošklivá, ale když jste líní komentovat, tak já budu líná psát. Tahle povídková řada je pro mě jako dítě, které se rozvíjí a vyrůstá, ale k tomu potřebuji pohon, živiny, které dostávám v podobě krásných komentářů od vás.

Tak děkuji za komentáře k minulé kapitole, k této také předem děkuji. A těším se na vás u své další tvorby. Vaše zuzinecckaa. ;)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (Epilog):

 1
7. Jana S
30.12.2014 [0:01]

Nádherná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Len
01.01.2013 [20:46]

Ahojka, más naprosto úžasný kapitolovky Emoticon Emoticon Emoticon a tk jsem se tě chtěla zeptat Emoticon jestli máš nekdy v planu začít navazující kapitolovku ZSL - noční děs ?!?!?!? Jsem totiž strašně zvědava jak Leah dopadne ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Ceola
09.10.2012 [10:17]

Pěkné! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Lili
02.01.2012 [22:53]

Moc hezké zakončení. Hlavně se mi líbilo, že ji E. tak podpořil-má u mě za to bod k dobru. Jsem natěšená na povídku o Leah, u které mě bylo vždycky líto, že má tak málo prostoru v knihách. Každopádně hodně štěstí v další tvorbě a hodně komentářů Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28.12.2011 [21:22]

BubulienkaZlato, no, keď som sa dokopala k čítaniu, čo je tabu, pretože keď nemám náladu, tak ma k tomu nedokope nikto, ale ty si to dokázala, tak si mi náladu krásne pozdvihla.
Chudinka Leah, zosmutnela som pri tom. Aj ona by mala niekoho mať a dúfam, že sama nezostane. Keď aj Seth našiel svoju polovičku - Kate, čo ani nie sú moc slušní, teda. Emoticon Trochu správania sa v dome upírov by nezaškodilo. Emoticon Ale má niekoho! Ja teda, napríklad, nikoho nemám a nesťažujem sa a neľutujem ako Leah. Emoticon Ale to ťa asi nezaujíma, čo?
Takže k veci - dúfam, že si tu pauzu nemyslela naozaj a rozpíšeš sa tak, že nám vytrieš zrak a dostaneme novú kapitolovku! Emoticon Ináč k tebe zabehnem na české hranice! Emoticon A ver mi, že to nebude žiadna sranda.
Pokojne prijmem príbeh o hocikom, trebárs Embry, Quil... Každý je zaujímaví, no prijala by som aj Leah. Emoticon

A je mi nesmierne ľúto, že poviedka končí. Vôbec sa mi s ňou nechce rozlúčiť a vôbec sa mi nechce prestať na ňu myslieť. Je to ako heroín, potrebuješ ďalšiu dávku a tento príbeh bol; zaujímavý, napínavý, krásny, romantický, magický, oslňujúci a tak perfektne spracovaný, že od toho sa nedá odtrhnúť oči.
A aby si vedela, máš vo mne oporu. Len tak ďalej. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. UV
26.12.2011 [20:34]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.12.2011 [20:19]

KalibanAhoj Zuzanko, je mi líto, ze povídka už skončila Emoticon. Sethovi a Kate přeju jen o nejlepší. Leah mám ráda a doufám, že napíšeš další ZSL, kde bude šťastná i ona. Tak jsem zvědavá na tvou novou povídku, šup sem s ní. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!