Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (21)

1177794


Zázračný svit luny - Záře Slunce (21)V minulé kapitolce se slavilo a... V této kapitolce budou přípravy. Na co? Tak to už si přečtete níže pod perexem. Hezké počtení přeje vaše zuzu.

21. kapitola - Přípravy

Podle spolehlivého kanálu, nazývajícím se Alice, jsme se dozvěděli, že první sníh přijde již za necelý týden. Takže teď, co jsme všichni dokázali rozeznat v sobě za pocity, byly nervozita a zvláštní očekávání.

Chudák Jasper. Musel po chvílích odcházet na lov, protože naše frusturující pocity a napětí mu opravdu neprospívaly. Edward na svou schopnost vypadal podivuhodně klidně, i když i na něm se podepisovala, více než na ostatních, nervozita z nás.

Každý jsme trávili své čekání jinak. Já s Kate, když jsme mohli, tak jsme si užívali... Jak to nazvat... Jasně, vyvalování v posteli, jak to nazvala Alice. To mě tehdy pobavilo. „Vyvalovali" jsme se spolu moc rádi a užívali si přítomnosti toho druhého tak, jak nám to čas a slušné vychování dovolilo.

Celé dny jsme ale samozřejmě trávili v „hlavním stanu", jak jsme nazvali Cullenovic vilu. Probírali jsme tam všechno možné, otřásali jsme možné variace jejich útoku, naší obrany, našeho útoku...

Po třech dnech jsem už potřeboval vypnout. Stále jsme omílali jedno a to samé dokola a já už nemohl tohle dál poslouchat. Jediné, na čem jsme se všichni shodli, bylo, že Bella použije svůj štít na nás všechny. Ovládala ho dokonale, vždyť Kate nemohla pod Belliným štítem nikomu ublížit.

S Kate jsme si tedy udělali malý výlet. Prostě jsme vzali auto, peníze, které nám vnutila Alice (jak jinak), a jeli jsme do Port Angeles.

Procházeli jsme obchody, nakupovali jsme (určitě k radosti Alice) dárky, protože Vánoce se blížily, a i když nás čekala ještě tahle bitva, tak co se týká svátků, nic jsme nechtěli opomenout.

Já sám jsem přemýšlel i nad něčím jiným. I když má slova plynula ze rtů, uvažoval jsem nad tím, že ji požádám o ruku. V hlavě jsem měl romantickou scénu.

Šli jsme spolu i do několika zlatnictví, z čehož Kate byla moc nadšená. Prohlíželi jsme si jen tak prsteny, když ji jeden velice zaujal. I přes to, že jsme šli pak ještě do několika dalších, žádný se jí už nelíbit tak, jako tamten.

Byl jemný, z bílého zlata, pár kamínků bylo posázených po půlce obvodu prstenu a vetší se vyjímal mezi nimi. Kamínky byly barevné, ale ten největší byl žlutý - barva její záře. Věděl jsem, že je pro ni ten pravý. A také jsem věděl, že jakmile se Kate rozhodla a vlastně i já, Alice nám už v tomto ohledu vše zařídí.

Vyšli jsme si do kina na romantickou komedii. Pobavila nás, a pak za skvělé nálady jsme se šli navečeřet. Ani jeden jsme nechtěli zpět do toho šílenství, ale museli jsme. Museli jsme se vrátit, abychom měli své životy zase zpět zpořádáné.

Když jsme dojeli zpět, Alice a Edward na nás čekali před domem s potulenými úsměvy. Kate vyhnali do domu a my se šli ještě projít jako přátelé.

„Ten prsten, co si vybrala... Ten je pro ni tak dokonalý!" rozplývala se hned Alice, jakmile jsme byli z doslechu.

„Kde jí chceš nechat udělat ten romantický večer?" ptal se Edward a Alicina zasněného pohledu si vůbec nevšímal.

„Nad tím jsem nepřemýšlel. Jen mám v hlavě scénu..."

„Já vím," přerušili mě oba najednou a já se musel zasmát.

„Chci, aby to bylo dokonalé. Oba jsme si spolu vytrpěli, ale chci, aby ona opravdu věděla, že ji miluju. Chci jí dát tu domácí pohodu, ale samozřejmě trochu luxusu neuškodí..."

„Mám nápad. Bude to u ní doma, stejně se pak stěhuješ k ní, to vidím. Takže to uděláme následovně..."

Vyřešili jsme během pár desítek minut všechny detaily, a pak se vrátili. Nechtělo se mi do toho davového šílenství, ale když jsem od Esmé dostal večeři, poslouchal jsem, co se dalšího dořešilo.

Ten den se neúprostě blížil. Jak čas postupoval, na všech, i na Kate a Ness, bylo vidět určité napětí. Já byl také nervózní, ale nechtěl jsem to ostatním dělat ještě horší.

Nejhůř to asi nesl Jasper, pocity všech mu asi nedělaly moc dobře pro něj samého. Edward zase nervně zíral na každého, kdo měl chmurné myšlenky, což bylo čím dál častěji. Alice sice měla svou pohodovou náladu, ale také občas mrkla očkama, když si stále vyvolávala vize, co by se ještě mohlo stát.

Byli jsme všichni ze všeho nervózní a čas zase ukrajoval své části, kdy se zdálo, že se to neúprosně blíží...

 

20. kapitola <-> 22. kapitola

 


 

Ahojky, lidičky, tak tu máte další kapitolu. Omlouvám se, že je tak krátká, přístě se můžete těšit na delší, kde už možná nacpu střet.

Děkuji vám za komenty v minulé kapitole a samozřejmě se těším na ty, co najdu pod touto. Vaše zuzu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (21):

 1
2. Jana S
29.12.2014 [23:16]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.12.2011 [17:36]

KalibanTeda, tak to netahovat! Že se nestydíš! Jsem tvědavá, jak to bude dál, tak šup, šup další kapitolku Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!