Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (20)

There are - ukázka


Zázračný svit luny - Záře Slunce (20)V minulé kapitolce se zachtělo Alici slavit... No, v této kapitole budeme přihlížet večírku a... Pěkné čtení přeje vaše zuzu.

20. kapitola - Oslava

Poté, co nás Alice nahnala, abychom se všichni převlékli, jsme čekali dole na rodinné příslušníky a naše přátele. Čekali jsme ve vstupní hale dlouho, než se začali trousit mí soukmenovci se svými rodinami.

Všichni na sobě měli elegantní oblečení, asi jim je zaslala Alice. Když Edward pokýval hlavou s jemným úsměvem, pochopil jsem, že to byla reakce na mé myšlenky.

Jako první se dostavil Quil s Claire a jejich dítkem Susan. Bylo jí teprve pět, ale ta tedy byla dělo. Jakmile jsme jí všichni byli představeni, začala všude lítat jako splašená. Samozřejmě ji Emmett honil, takže o její zábavu bylo postaráno.

Po chvíli se dostavil Embry se Sharlotte, přičemž ta se celkem zvláštně usmívala. Asi se necítila moc dobře ve společnosti tolika nadpřirozených bytostí.

Nakonec se tu sešli všichni. Denaliští přišli jako poslední, ale Alice s tím zjevně počítala. Přeci jen bydlí až na Aljašce a sem je cesta daleká.

Večírek se mohl rozjet. Děti si hrály se vším, co jim Alice nechala ve vedlejším pokoji, a že toho bylo požehnaně, takže jsme je nechali o samotě, a mohli se nerušeně bavit.

Prokecali jsme celou noc. Každého zajímalo, co se dělo s Kate, tak jim to každý krom nás ochotně vyprávěl. Kluci ze smečky mi gratulovali k otisku, jediná Leah na nás koukala smutně. Když se naše pohledy střetly, jen se pousmála. Chápal jsem ji. Vždyť jako holka neměla téměř žádnou šanci se do někoho otisknout.

Nechtěl jsem ale v těchto chvílích trudomyslnět, takže jsem se na takové úvahové myšlenky vykašlal a užíval si toho stvoření vedle mě.

Asi kolem šesté ráno, když už všechna děcka spala a i my ostatní, kteří potřebujeme spánek, jsme byli unaveni, se náhle Alice zarazila. Sharlotte jí mávala před očima, ale Alice viděla něco jiného než obývák, ve kterém jsme se nacházeli.

Edward zavrčel. To bylo znamení toho, že Alice asi vidí něco strašného.

„Alice, co vidíš?" ptal se jí Jasper.

„Černé pláště. Červené oči. Přicházejí..." Její hlas zněl jakoby z dáli. Edwardovo vrčení se intenzivně zvyšovalo a já konečně pochopil, co se děje.

„To není možné!" vyjekli společně jako jeden Bella a Edward. Jediné dvě osoby tu byly mimo; Kate a Sharlotte.

„Co se děje?" ptala se vystrašená Kate.

„Chtějí vás, tebe a Ness. Zřejmě se dozvěděli o vašem daru," odpověděl zlostně Edward. Kate se zachvěla a Edwardův obličej zalila omluva.

„Promiň, nechtěl jsem, aby ses vylekala. Jestli ti něco říkají Volturiovi..."

„Táta o nich mluvil, měl z nich strach. Ale nikdy nepřišli, takže o nich moc nevím. Jen to jméno a něco s vládci v jejich smyslu padlo, ale nikdy více jsem se nedozvěděla," přerušila ho.

„To jsou vládci, kteří řídí upíří svět. Díky jejich velení se lidé nedozvídají, že naše existence je možná. Ale jeden ze tří vládců stále baží po nových objevech... Což jste nyní vy dvě. Samozřejmě, ještě by přijal mne, Jaspera, Alici a Bellu, ale my jsme odmítli. Nic nás nepřinutí se k nim přidat."

„Dobře, co my teď ale?" vypískla Rose.

„Neměj strach. My už si je podáme," snažila se ji uklidnit Renesmé a vědoucně pohlédla na Kate. Té chvíli trvalo, než se jí pak rty roztáhly do vědoucného úsměvu.

„Ano, nebudou mít šanci se nám postavit," přikývla po chvíli. Alici a Edwardovi se náhle objevil úsměv na rtech.

„Jak to chcete udělat? Dvě poloupírky se nemohou postavit celé gardě!" Rose asi nevěděla, jak jinak reagovat.

„Asi takhle," řekla Ness a přešla k nám. Vzala Kate za ruku a pak obě vyšly ven s naznačením, abychom je následovali. Samozřejmě celé seskupení všech se sebralo, aby je neztratilo z dohledu.

Venku, kousek od domu, se zastavily a daly nám najevo, abychom již blíže nechodili. Znova je zalila úchvatná stříbrno-zlatá záře a oděv se změnil. Obě se otočily směrem k nám a namířily své ruce k jednomu stromu.

Ten se v prolnutí dvou protichůdných mocí nejdříve otřásal, až v něm zavládl takový chaos, že jedině výbuch mohl jeho situaci vyřešit. Všichni se před ohlušující ranou sehnuli, jako by je samotný zvuk vyděsil.

„To je... Ohromné." Sharlotin šepot se roznesl v náhlém překvapeném tichu.

„To je to nejmenší, co dokážeme. Jelikož naše moc je již propojena, dokážeme toho mnohem více, než bychom zvládly každá zvlášť." Kate domluvila a pak namířila ruku k nebi. Aniž by to kdokoliv čekal, po obloze sjel blesk a uhodil těsně vedle smečky.

„Neblázni," vyjekl Paul, vedle kterého to právě udeřilo. Každý se mohl potrhat smíchy, protože jeho výraz za to opravdu stál.

„I kdyby tě to trefilo, neublížilo by ti to. Sice je tahle moc nová, ale ten blesk by ti maximálně sežehl vlasy," poznamenala Kate jakoby mimochodem, což u ostatních vyvolalo ještě větší salvu smíchu. Pak záře pohasla a naše holky zase byly normální.

„Kdy se tedy přiřítí?" ptala se Ness zvědavě. Všem se ulevilo, takže si to mohla dovolit.

„S prvním sněhem. Potkáme se tam, kde proběhla tehdy ta bitva s těmi novorozenými," prohlásila Alice. Všichni jsme tu bitvu zažili krom výjimek, takže jsme jen přikývli.

Já už jsem skoro padal únavou, tak jsem byl Esmé odveden do své ložnice, kde jsem padl na postel a usnul. Ještě jsem zaregistroval Kate, která se ke mně přitulila, a už jsem o sobě nevěděl.

 

 

 

19. kapitola <-> 21. kapitola

 


 

Ahojky, tak vám přináším další kapitolu. Je trochu kratší, ale snad vás aspoň trochu překvapila.

Chci poděkovat za další komentáře, co najdu pod touto kapitolou a samozřejmě za komentáře, co jste mi nechali u kapitoly minulé. Vaše zuzinecckaa

P.S.: Už asi dvě - tři kapitoly na nás čekají, pak bude epilog. Tak snad to do konce se mnou vydržíte.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (20):

 1
6. Jana S
29.12.2014 [23:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.12.2011 [23:06]

BubulienkaNo toto... čo ty nevymyslíš... Emoticon Akože Volturiovci, áno? No to teda bude zasa výprask... Dúfam, že to skončí happy endom, bola by ich škoda. Síce by sa asi Kate so Sethom ocitla v pekle, uznaj, moc slušní teda nie sú... Emoticon Emoticon Ale určite by si nezaslúžili umrieť, hoci mám teraz pochybnosti. Renesmé sa pekne vyfarbila, ešte že ju napadlo skôr, že ak spoja sily, tak všetko bude v poriadku, ináč by sa pred tým boli pozabíjali a pozrime že aké sú teraz kamarátky. Dosť teatrálne, nemyslíš? Navyše ma presne zaráža, že tak mladučká Ness má manžela, ale kto by nechcel Jacoba? No nie? Keby ma požiadal o ruku neváham ani chvíľku, ale neviem... To ťa asi nezaujíma. Emoticon Takže, ono sa teraz bude schyľovať k ráznej výmene názorov, tuším. Som strašne zvedavá, ako to teda vymyslia. Zdá sa, že nikto nie je moc prekvapení ich návštevou, teda, až na Alice, ktorá to videla.
Ten blesk... No vedela som si to živo predstaviť a Paul má pravdu... Chudinka naša malá. Emoticon
Bomba to bola, zhltla som kapitolu ako malinu. Napísaná šikovnými a rýchlymi prstami a úplne prepracovaná do poslednej bodky. Skvelé a úžasné to bolo. Perfektné! Bude sa mi lepšie spať, keďže som sa dozvedela, na čo sa môžem tešiť.
Opäť dúfam, že ďalšia kapitola bude skoro. A rovno predpovedám, že to bude riadna pecka, totiž píšeš perfektne a dá sa na teba spoľahnúť v každej vete príbehu. A preto ho tak zbožňujem, takže rýchlo ďalšiu kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.12.2011 [7:30]

Kalibanmoc pěkné, Volturiovci se mají na co těšit Emoticon Emoticon

3. Lili
13.12.2011 [0:30]

Tak to jsi mě fakt dostala, ale nové schopnosti se mi líbí, tak jsem zvědavá, co na ně řekne třeba taková Jane Emoticon Emoticon Emoticon

2. UV
12.12.2011 [18:17]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.12.2011 [17:50]

aghsf Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!