Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zázračný svit luny - Záře Slunce (2)

WfE2


Zázračný svit luny - Záře Slunce (2)V minulé kapitolce došlo k nějakému rozhodnutí... V této kapitolce budeme zase sledovat neznámou...

2. kapitola - Stěhování

Pohled nikoho:

Konečně  vlezla do svého nového domu na okraji rezervace La Push. Věděla, že je jí velice blízko. Sice ji ještě neviděla, ale její blízkost byla schopna vycítit svou mocí. I když tu na ni musela teď počkat, ale pár dní ji už nezabije.

V klidu si vybalila své věci a popřemýšlela o detailech svého plánu, o čem bude těm lidem vyprávět. Musela přece mít nějakou minulost. Asi by nevypadalo dobře, kdyby na ně všechny vyvalila pravdu. To by ale koukali.

Jakmile byla spokojena s umístěním všeho, co si přitáhla, vydala se na lov. Tušila, že tu stráví více času, tak se vydala velice daleko, aby se nikdo moc nepídil po lidech, co tak náhle zmizí.

Běžela hodně daleko. Na okraji nějakého města našla páreček bezdomovců. Sice z nich nebyla moc nadšena, ale nic jiného jí teď nezbývalo, pokud chtěla zahnat ten největší hlad. Nechtěla se pachtit po nějakých dobře vonících lidech, protože by je stejně musela nějak zahnat.

Oba byli již v podnapilém stavu, takže skoro ani jeden nevnímal své poslední vteřiny života.

Jakmile vysála i tu nejposlednější kapičku, zahrabala jejich těla v lese a vracela se zpět. Myslela teď jen na to, jak se pořádně zkulturní. Potřebovala se akutně vykoupat, převléci se, ať vypadá jak člověk. Poté se chtěla upravit, chtěla se cítit prostě hezká.

Doma si napustila vanu plnou horké vody, nalila do ní trochu koupelové pěny s vůní lilií. Poté se ponořila do té voňavé oázy a slastně zavzdychala. Dlouho si odpírala tuto rozkoš.

Jahodovým šamponem si umyla vlasy a poté si smyla špínu s celého svého těla. Ještě chvíli si poležela v chladnoucí vodě a pak ji vypustila. Zabalila se do županu, vlasy si hodila do osušky a šla si vybírat oblečení na odpolední procházku.

*   *   *

Pohled Setha:

Otevřel jsem dveře a zíral na tu slečnu, neschopen slova. Nemohl jsem uvěřit svým smyslům. Oči a čich mi říkali něco jiného.

„Ness?" zašeptal jsem bezmocně, i když jsem podle čichu věděl, že ona to není. Ale ta podoba... Ta dívka se na mě jemně usmála.

„Asi si mě s někým pleteš. Jsem Katherine. Slyšela jsem, že tu jsi sám a že bys mě tedy mohl tady nějak provést," řekla zvonivým hlasem tak neskutečně Ness se podobajícím, že jsem si opravdu myslel, že mám halucinace.

Ač jsem si přál něco říci, můj hlas mě zradil. Srdce běželo maraton bez mého vědomí, dech se mi zadrhával a já byl neschopný pohybu. Poznal jsem, co se stalo, ale nechtěl jsem tomu věřit.

Má samostatnost už nebyla. Už jsem nežil sám pro sebe. Teď tu byla ona. Byla tu, aby tu držela mou podstatu. Bez ní jsem už nic, bez ní bych se zbláznil. Poznal jsem ten pocit, který jsem ostatním tolik záviděl... Já se otiskl.

„Na co tak zíráš?" optala se a její slova změkčil mírný tón, kterým mluvila. Potřásl jsem hlavou a omluvně se usmál.

„Promiň. Já jsem Seth. Takže ty ses nedávno přistěhovala, jo?" Už když jsem to vyslovil, tak jsem si připadal hrozně hloupě. Já fakt nejsem možnej.

„Jo, nedávno... Tak co? Ukážeš mi to tu, nebo si tu mám vystát důlek?" Její sarkasmus mi vehnal do tváří červeň, ale připadalo mi, jako bych se zrovna probral.

„Jo, jasně, promiň. Jen se oblíknu a hned jsem tu," zablekotal jsem a rychle zmizel ve svém pokoji. Tam jsem se sesul na zem a nechal své myšlenky chvíli bloudit.

Co se se mnou děje? To je snad otisk taková věc, že člověk se musí nejdřív vzpamatovat z toho, že se do někoho zamiloval? Nečekal jsem, že to bude takovéhle. Ani zdaleka ne.

Co se dá dělat. Ztěžka jsem se zase zvedl, převlékl si triko, hodil na sebe lehkou mikču a šel dolu za ní.

Hnědé oči na mě upřely svůj pohled a její rty se zvlnily v krásném úsměvu. Málem mi vynechalo srdce.

V těch modrých šatech, co na sobě měla, vypadala nádherně. Ani jsem nevnímal, co mi povídala, jen jsem se kochal jejím vzhledem.

Vlasy se jí v prstýncích kroutily kousek pod ramena. Tmavě hnědé oči měla orámované lehce světle modrými stíny a řasenkou. Rty měla zvýraznené lehkým růžovým leskem. Více líčidla na sobě už neměla. Vlasy jí voněly po jahodách, ale její kůže byla prodchnuta vůní lilií. Málem jsem omdlíval z těch omamných vůní.

Ty šaty, co na sobě měla, jí krásně zvýrazňovaly její ženské křivky. Nemohl jsem od ní odtrhnout pohled.

Chodili jsme křížem krážem rezervací, já jí tu ukázal pár důležitých míst, možná jsem i k tomu něco řekl, to už se nepamatuju, ale její úsměv na tváři se mi vryl do paměti.

Doprovodil jsem ji večer domů a nastala ta trapná chvíle loučení. Nakonec ona prolomila ticho mezi námi.

„Sethe, díky ti za hezky strávené odpoledne. Bylo mi s tebou fajn a klidně bych si to zopakovala." Mé srdce se nad jejími slovy zaradovalo.

„Taky děkuju za vytažení z mého stereotypu. Kdybys něco potřebovala, víš, kde mě najdeš," oznámil jsem a radši odešel dřív, než bych udělal něco, co by se jí nelíbilo.

„Dobrou," ozvalo se tiše za mnou a pak už zaznělo jen zaklapnutí dveří. Povzdechl jsem si a zavrtěl hlavou. Je to možné? Je možné, abych já také našel takové štěstí jako mí bratři vlci v půvabné Katherine?

*   *   *

Pohled nikoho:

Jakmile se ocitla sama v útrobách domu, svezla se na zem a hlavu si složila do dlaní. Co se se mnou děje, pokládala si stále tu samou otázku. Nemohla pochopit sama sebe.

Při pohledu na Setha se jí srdce rozbušilo a ona se ztrácela v jeho očích. Nemohla pochopit, co to znamená. Bála se pochopit, co to znamená.

Když ji tu provázel, stejně vnímala jedině jeho přítomnost. Jestli si něco zapamatovala,  tak jen to, že si vedle něj přišla nejistá, a tak mlela nesmysly. Snad se před ním neztrapnila...

Na co myslí, proboha? Má přece důležitý úkol! Nemůže se honit za chlapy! Na to není stvořena! Musela to ukončit hned v začátku. Musí...

Co musí? Jen se zbavit jí. Nic jiného nemá za úkol. Nic jiného ji tu nedrží a nic jiného ji nezajímá. Ač se ale sama sebe snažila přesvědčit, že Seth ji nezaujal, čím více se snažila zapomenout, tím více jí vyvstával v jejích myšlenkách...

 

1. kapitola <-> 3. kapitola

 


Tak... Po dlouhé době vám tu přináším druhou kapitolku mé staronové povídky. Je mi moc líto, že to tak dlouho trvalo, ale musela jsem někde načerpat síly a inspiraci. Proto ji máte taky docela dlouhou. Myslím, že se bude líbit. Doufám, že budu mít hodně komentů, když už jste na to dlouho čekali, tak mě aspoň odměňte hezkými komentářky, na které se hrozně moc těším... Vaše zuzinecckaa



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zázračný svit luny - Záře Slunce (2):

 1
22.12.2011 [19:05]

Wolfik343Jujky Katherine se bude podobat Ness ? Super!
Ještě že se Seth otiskl dlouho bych nemohla číst jak se trápí jinak slušná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.09.2011 [8:32]

Kalibana lítají v tom oba Emoticon Emoticon

5. UV
17.08.2011 [21:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2011 [19:32]

Eliza2Ahoj, dík za upozornenie v mojom zhrnutí, ale aj tak sa už vraciam na túto stránku len kvôli dvom poviedkam a Tvoja je jednou z nich. Mimochodom, táto kapitola je skvelá, som zvedavá, čo urobí Seth, keď sa dozvie, že Katherine nie je človek, ak to ešte nevie. A taktiež by som chcela vedieť, akú úlohu to teda Katherine má. Teším sa na pokračovanie, len tak ďalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 17.08.2011 [19:18]

Super, že je konečne pokračko. Som zvedavá, ako sa to s Katherine a so Sethom vyvinie, tak prosím, rýchlo daší diel Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.08.2011 [18:56]

BubulienkaEjha, takže Katherine vyzerá ako Nessie? Emoticon Emoticon Tak to som zvedavá, čo z tohto bude. Je to veľmi pekné a zaujímavé. Krásne opísané. Vyžaruje z nej nejaký problém, ale neviem aký. Žeby mala za sebou zlú budúcnosť? No, nechám sa prekvapiť... Skvelá kapitola! Setha mi je ľúto. Je tak trochu ako na drogách. Toť môj pocit z neho. Úžasná kapitola, len tak ďalej. Emoticon Emoticon Emoticon

1. Hejly
17.08.2011 [17:42]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!