Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zašité príbehy z kancelárie slečny Hale - Prológ

haaff


Zašité príbehy z kancelárie slečny Hale - PrológPrichádzam s prológom, ktorý obsiahol námet na moju novú poviedku. Poviedka to má byť taká odľahčená, na voľné chvíle, možno miestami zábavná alebo aspoň úsmevná. Ak sa vám bude páčiť, nechajte komentár.

Zašité príbehy z kancelárie slečny Hale.

Dovoľte, aby som sa predstavila. Volám sa Rosalie Hale. Žijem v americkom štáte Washington aj so svojím snúbencom... párkrát už aj manželom. Je to trocha zložitejšie. Sme totiž upíri, ktorí si tu, rovnako ako v iných končinách po celé desaťročia, jednoducho krátia chvíľku. Začali sme tu nový život po veľmi dlhej dobe, odkedy sme tu boli naposledy. Okrem toho, že si žijem s upírmi, ktorí sú mi rodinou a mám snúbenco-manžela, mám aj prácu.

Som úspešnou poradkyňou pre manželské páry v kríze.

Túto pozíciu som si nevymyslela ani zďaleka ja sama. Pred dlhou dobou ju vykonávala moja sestra Alice, dokonca niekoľkokrát úspešne vyliečeným ľuďom radila, ako sa obliekať, a aký typ účesu zvoliť, ale to už je iný príbeh.

Alice nad návratom k profesii rozmýšľala, ale napokon sa rozhodla, že sa po dlhom čase vráti do školskej lavice, aj s ostatnými. Ako jeden z dôvodov uviedla, že ju baví tráviť čas s našou najnovšou sestrou. Bella s nami bola až zo dve desaťročia, ale Alice sa jej upírskej podoby nemohla nabažiť. Mohla som ísť s nimi... ale ja na Bellu zvedavá nie som. A keďže tu zostalo toto lukratívne miesto voľné, chytila som sa ho. Stačilo sfalšovať nejaké tie papiere, napísané na Alicino meno. Pán Jenks je síce vrcholne otrasný muž, ale vie si dobre spraviť svoju prácu. A tak po jednej návšteve bola biela obálka plná všetkého, čo potrebujem k rozbehnutiu tejto činnosti.

Celé mesto obsahovalo drobné, nápadné letáčiky so svižným sloganom, ktoré navrhla, dala vyrobiť a rozniesla Alice. Všade tvrdila, že to má ako študentskú brigádu, keď už sa zase vydáva za prváčku na strednej škole. Nedá sa jej ale uprieť, že telefón sa ani nezastavil skoro pol dňa po tom, čo s letákmi vyrazila do mesta. Ľudia sa objednávali až nehorázne rýchlo. Zdá sa, že tu majú málo poradní. Alebo Alice nezabudla zariadiť dobré meno mojej zdedenej firme.

Prenajala som si dávno opustenú budovu neďaleko centra. Bol to starý dom, ale Esme ho dala do pucu a razom z neho bola priestranná, svetlá kancelária kruhového pôdorysu. Pred kanceláriou bola malá miestnosť vedúca na chodbu. Tú sme zariadili pre moju novú sekretárku. Volá sa Monica a je poslušná ako pes. Nič sa nepýta a urobí presne to, čo jej prikážete. Alice má jednoducho dobré kontakty...

Vybavenie mojej kancelária napovedá, že som skúsená terapeutka. Presvetlená miestnosť s veľkými oknami, viacero farieb, ktoré do seba závratne zapadajú a vytvárajú pocit dokonalého uvoľnenia. Pohodlné kreslá a krásne, jednoduché osvetlenie. Jemná výzdoba tvorená kvetmi, aróma lampami a sviečkami, len jediný vyvážený obraz, ktorý pre túto príležitosť namaľovala sama Esme.

Pravda bola však taká, že nie ja som bola dokonalá terapeutka, ktorá dokonale zladila A až Z. Ale moja dokonalá adoptívna matka, bola dobrá v navrhovaní interiérov, nech už sa mali používať na akékoľvek účely. Esmeina vnímavosť všetko zladila tak, že by tým nepohrdli ani králi.
Ja som nemala ani nápad, ani prax, v istom zmysle som nemala ani záujem. Ale rozhodne bolo toto lepšie ako nič.

Raz som novučičký telefón, zriadený presne na firemné účely, zdvihla sama. Alice síce už pred prvým zazvonením zbehla dole, ale potom sa zasekla na mieste, keď ma videla, ako na neho zazerám. Zatvárila sa potmehúdsky, presne ako malý Puk z Noci Svätojánskej a pomaly odišla naspäť po schodoch. Keď telefón zazvonil piaty raz, nahnevane som ho schmatla, s úmyslom ho umlčať. Ale okamžite sa ozval zúfalý hlas a tak som si telefón priložila k uchu. Žena sa dožadovala objednávky aj so svojím mužom. Dokonca mi začala hneď do telefónu vykladať všetko, čo jej muž urobil tento týždeň zle. Veľmi taktne som ju ubezpečila, že sa ku všetkému dostaneme na sedení. Ona si pokračovala ďalej vo svojom. Musela som ju uzemniť. Neskôr mi Alice dala radu. Vraj mám potlačiť svoje „amazonské korene“ – ako to nazvala.

Aby bolo jasné, na svoju prácu sa teším. Ľudské problémy sú také jednoduché, nemajú na mňa vôbec vplyv a preto sa bojím len toho, že sa budem nudiť.

 

„Prinajhoršom, ak to bude neznesiteľné, tak sa aspoň napijem,“ poznamenala som večer, pred svojím prvým prípadom. Carlisle sa zasekol v polovici pohybu a zhrozene na mňa pozrel. Esme ho napodobila.

Považujem to ako za zamietnutie... Takže, hor sa do pomáhania zúfalým, manželským párom. Myslím si, že som na to tá pravá. Som predsa už šesťkrát vydatá za toho istého muža!

________________

Ahoj! Nechajte mi prosím komentár, ako sa vám tento nápad páči. Podľa toho, či bude o poviedku záujem, budem pokračovať. Ide o pokus a o to, ako ho prijmete. Tak sa, prosím, vyjadrite dole, kde na to máte určený priestor.

Ďakujem, vaša Janeline.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zašité príbehy z kancelárie slečny Hale - Prológ:

 1 2   Další »
11. Leník
09.04.2012 [15:44]

vypadá to moc dobře Emoticon Emoticon Emoticon

10. Deedee
17.06.2011 [16:06]

DeedeeTeda, dostala jsem se k téhle povídce tak pozdě. Moc se omlouvám. je totiš tak zajímavá. těším se na další část Emoticon

13.06.2011 [18:27]

kikusa010Dobrý nápad s poviedkou Emoticon Emoticon rozhodne pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.06.2011 [16:05]

MIROSeLAVAZvláštne ale teším sa na pokračovania! Emoticon Emoticon Emoticon

7. Sima
13.06.2011 [10:42]

Rose ako terapeutka???.... WOW, no je to rozhodne nieco co tu este asi nebolo :D Už sa teším a horlivo čakám na ďaľší dielok !!!

12.06.2011 [15:40]

YrissJa už vidím aké jej problémy jej budú tie páry robiť ale počkám si na ďalšie diely . Začína to vynikajúco . Krása . Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Peabody
12.06.2011 [15:10]

pokračuj, vyzerá to zaujímavo Emoticon

12.06.2011 [11:05]

AliceMaryJe to prekvapivo dobré, aj keď by sa tam podľa mňa mohlo v budúcnopsti objaviť aj niečo trošku napínave.. ale inak v pohode, pokračuj Emoticon

12.06.2011 [7:43]

JackRathJe to takové zvláštně hezké. Budu číst další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.06.2011 [22:35]

NatyCullenAhoj,
musím, říct, že začátek dobrý. Rose v roli terapeutky se mi líbí, a co teprve manželské páry.
Rozhodně to vypadá zajímavě, pokračuj! Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!