Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomnění - 4. a 5. Kapitola

wallbydarkgirl


Zapomnění - 4. a 5. KapitolaPo delší době se tady zase objevuji s dalšími kapitolami mé povídky. Snad jste ještě nezapomněli. ;-) V těchto kapitolách se už začíná všechno hroutit...

4. Kapitola

„Edwarde?“ zašeptala jsem.

 

„Ach, Bello! Jsi v pořádku?“ zeptal se mě a vrhl se k mřížím. Běžela jsem mu naproti. Přes mříže ke mně natáhl ruku a já jsem se ji rychle chytila. „Bude to v pořádku, uvidíš.“ Utěšoval mě. „Nějak se z toho dostanem.“

 

Sesunuli jsme se na zem a objali se přes mříže.

„Bude to dobré.“ Šeptal stále dokola. „Nedovolím, aby ti ublížili.“ Nevím, jak dlouho jsme takhle seděli v objetí, ale najednou Edward spustil:

 

„Já… Vím, že není zrovna vhodná chvíle, ale musím ti to říct… Ty víš, jak moc tě miluju. Jsi celý můj život. Bez tebe nejsem nic. A tak, Isabello Marie Swanová, staneš se mou ženou?“ vypadlo z něj. Chvíli jsem na něj jen tupě zírala. Nedokázala jsem ze sebe dostat ani slovo.

 

On si mě chce vzít? Vážně to řekl? Nebo mě jen šálil sluch?? Ale on mě napjatě pozoroval. Opravdu to řekl! On chce, abych si ho vzala!

 

„Ano!!!“ vypískla jsem. „Ano, ano, ano! Milionkrát ano!“ přitáhla jsem si ho k sobě a vášnivě ho políbila. Sice to šlo celkem těžko, ale nějak jsem to zvládla.

 

„Teď jen musíme vymyslet, jak se odtud dostaneme.“ Řekl, když jsem se od něj konečně odlepila. I když jsme zavření bůhví kde, oba jsme se radostně usmívali. Edward se zvedl a přešel k mřížím, které směřovaly do chodby. Jednu uchopil a snažil se ji ohnout. Ona se však ani nepohnula.

 

„To bude těžší, než jsem si myslel.“ Zamumlal. Udělal několik kroků zpět a rozběhl se proti mřížím. Ozvala se hlasitá rána a skřípání a Edward spadl na zem. Mříže byly stále nedotknuté. Avšak ten randál přivolal stráže. Rychle ohodnotili situaci a poté se vrhli na Edwarda, vytáhli ho z cely a táhli někam pryč.

 

„Kam vedete MÉHO snoubence??!“ zaječela jsem nepříčetně. Viděla jsem rudě. Proč musí všechno zkazit. Než jsem se nadála, můj štít ze mě vyletěl obrovskou rychlostí a polámal všechny mříže jako by to byly jen párátka a odhodil některé upíry v mém dosahu.

 

Vběhla jsem do chodby a viděla jsem, jak Edwarda táhnou pryč další tři upíři. Těsně za mnou se ozval lomoz, a tak jsem se bleskurychle otočila, ale i tak už bylo pozdě. Sesypalo se na mě bezmála deset upírů. Dva mě chytili za ruce, dva za nohy a ostatní šli jen jako ochranka.

 

Táhli mě chodbou na opačnou stranu, než táhli Edwarda. Míjeli jsme různé cely. V některých byli cizí upíři, ale v jiných byli členové mé rodiny. Viděla jsem, jak se na mě Esmé vyděšeně dívá. Pořádně jsem si ji prohlédla. Možná to je již naposled, co ji vidím.

 

Na konci chodby se nacházely titanové, kulaté dveře jako od trezoru. Jeden z upírů naťukal do číselnice kód. Dveře se pomalu otevřely a do místnosti se nahrnulo světlo z chodby. Místnost byla úplně prázdná.

 

Vhodili mě dovnitř a zavřeli dveře. Kolem mě se rozprostřela naprostá tma.

 

5. Kapitola

Tma…

 

Neproniknutelná temnota…

 

A naprosté ticho.

 

Bezmocně jsem seděla v rohu místnosti. Neviděla jsem si ani na špičku nosu i přes to, že jsem upírka a mám skvělý zrak.

 

Vstala jsem a podle hmatu jsem došla k titanovým dveřím a začala do nich mlátit pěstmi.

 

„Okamžitě mě pusťte ven!!“ křičela jsem, i když jsem věděla, že je mi to houby platné. „Pusťte mě!!! Edwarde!“ skuhrala jsem. „Prosím, neudělejte mu nic…“

 

Po několika minutách marného bušení jsem se svezla na zem a poddala se vzlykům. Utišila jsem se a ve chvíli, kdy mě vyrušil lomoz vycházející od dveří. Hbitě jsem se postavila na nohy a čekala, co přijde. Dveře ještě několikrát cvakly, poté se otevřely a do mého vězení se vlilo světlo.

 

Na chodbě stálo několik upírů. Jeden z nich se ke mně přiblížil a chytil mě za paži. Vyvlekl mě z místnosti a táhli chodbou. V okolních klecích, kde se před pár hodinami nacházeli členové mé rodiny, bylo prázdno. Začala jsem propadat panice.

 

Dovlekli mě až do místnosti s trůny. Na nich seděli Aro, Marcus i Caius. Kolem nich v půlkruhu stála celá má rodina až na Edwarda. V hlavě mi šrotovalo. Snažila jsem se přijít na způsob, jak nás odtud dostat. Aro nejspíš viděl, jak usilovně přemýšlím.

 

„Ani na to nemysli.“ Řekl tvrdě. „Jestli se o cokoli pokusíš, Edward okamžitě zemře. Stačí jediný signál a zbude z něj jen hromádka popela.“

 

Obličej se mi z toho pomyšlení stáhl do bolestné grimasy. Jen myslet na to, že by Edward neexistoval, mě strašlivě bolelo. Připadala jsem si, jako by mi někdo vytrhl mé netlukoucí srdce z těla.

 

„Proč si nás nechal přivést?“ zeptal se rozhněvaně Carlisle. Aro se na něj otočil a hraně se usmál.

 

„Dobrá. Nebudu to dál protahovat. Nechal jsem Vás zde přivést, abych konečně vyřkl rozsudek. Rozhodl jsem se takto…“ odmlčel se. „Isabella Swanová se odsuzuje k trestu smrti a Cullenovi se odsuzují k práci v gardě po zbytek jejich existence.“

 

Na moment se rozhostilo v celém sále ticho.

 

„Nikdy Vám nebudeme sloužit!“ zakřičel Emmet.

 

„Nedovolíme, abyste zabili Bellu!“ křikla Rose.

 

„TICHO!“ zaburácel Caius.

 

„Vy si myslíte, že nám nebudete sloužit?“ uchechtl se Aro. „Tak to se šeredně pletete. Demetri, přiveď Romildu. Máme tu pro ni prácičku…“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomnění - 4. a 5. Kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!