Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Zapomenutá duše 4. kapitola

CHB


Zapomenutá duše 4. kapitolaTak jste se dočkali 4 kapitoly HURÁÁÁÁ :-D je tu díky AliceHaleCullen a xlovexx protože mi pomohli s pomstou Tanye nechte komentík a kritiku pěkné počtení přeje misppule =*

4.kapitola

Bella:

 „Jo to jo. Ta upírka tě málem přejela.“ Smála jsem se. 

„Ne. Narazila by do Edwarda.“ Vyštěkla.

„Jak to víš?“ Ptala jsem se.

„Mám dar. Vidím budoucnost.“

„Dobře, ale kvůli tomu na mě nemusíš štěkat.“ Křikla jsem na ni a zmizela.

„To není možný. Ona vidí do budoucnosti a mě nic neřekne.“ Zuřila jsem.

„A já si myslela, že je to moje kamarádka. Bello ty si ale blbá.“ Nadávala jsem si.

 „Můžu si za to sama, neměla jsem Tanye podkopávat nohy. No co aspoň se projela.“ Zasmála jsem se.

„Bello si tu?“ Uslyšela jsem Alicininy myšlenky.

„Omluvám se nechtěla jsem na tebe vyjet.“ Objevila jsem se ve dveřích. Byl tu i Edward.

„Co ten tu dělá?“ Alice se na mě usmála a rty naznačil, promiň. Usmála jsem se a kývla.

„ Alice můžeš mi koupit pár věcí?“ Kývla. 

„Modrou barvu na vlasy, lepidlo a lak na vlasy.“

„Na co to chceš?“ Nechápala.

 „Počkej a uvidíš.“ Mrkla jsem na ni a šla jsem najít žábu. Když jsem se vrátila, Alice na mě už čekala.

 „Koupila jsi vše?“ Zeptala jsem se.

„Jasně.“ Odsouhlasila.

„Tak se do toho pustíme.“

Skočila jsem si ještě pro Jakobovy smradlavé ponožky. Alice vytáhla všechny na lov a já jsem se pustila do práce.

Namočila jsem Jakobovi ponožky do vody, aby smrad a špína do ní pustily. Mezitím jsem rozmíchala modrou barvu a injekční stříkačkou ji dala do laku na vlasy a protřepala. Vylila jsem voňavku a nalila tam vodu od Jacobových ponožek.

„Musím uznat, že Jacobovy ponožky smrdí pěkně. Ten smrad tu bude hodně dlouho větrat.“ Ďábelsky jsem se usmála a pokračovala v práci. Do šuplíku se spodním prádlem jsem jí dala ropuchu, co jsem našla u jezírka nedaleko odsud. Pod polštář mrtvou krysu, co jsem našla v pastičce ve sklepě. Na stolek k posteli fotku Mika Newtona. Budu ji potom muset Jessice vrátit teda, jestli to ta fotka přežije. Vlezla jsem Tanye do šatníku a do oblečení ji vystříhala kolečka, čtverečky a trojúhelníčky.

„Hotovo.“ Vítězně jsem se usmála a čekala na půdě, až se vrátí. Z Tanyeného pokoje jsem uslyšela křik.

„To už se vrátily zpátky?“ Rychle jsem běžela do obýváku a spatřila Tanyu s modrými vlasy. „Kdo to udělal!“ Řvala a ukazovala při tom na své teď už modré vlasy.

„Jé šmoula.“ Zasmál se Emmet. Alice se raději vypařila pryč.

„Ani se jí nedivím.“ Zasmála jsem se.

Na polici jsem zahlédla lepidlo. Čapla jsem ho a utíkala s ním do Tanyenýho pokoje. Dala jsem jí do laku na nehty lepidlo, rtěnku jsem jí namočila do lepidla a pečlivě jsem to urovnala, aby nepoznala, že na to někdo šahal a šla si sednout do obýváku. Tanya se zvedla a šla do svého pokoje. Nudila jsem se. Alice se věnovala Jasperovi. Lákal mě klavír, který stál v rohu místnosti. Jen se dotknout těch kláves. 

„Ne Bello!“ Okřikla jsem se v duchu. Bylo by divné, kdyby klávesy samy od sebe začali hrát. Dolů do obýváku přišel Edward sedl si za piáno a začal hrát překrásnou melodii. Sedla jsem si vedle něho a poslouchala. Bylo mi líto, že jsem nemohla hrát, ale poslouchání mě zabavilo. Ani jsem si nevšimla, že je večer a venku svítí hvězdy.

„ÁÁÁ!!!“ Ozval se křik z Tanyeného pokoje.

„Kdo - kdo to udělal?“ Vzlykala. Teď mi jí bylo líto, ale nemá se lepit na Edwarda. Naštvaná přišla dolů a v ruce svírala tričko, ve kterém byli vystříhané kolečka a čtverečky.

Teď přišla řada na mě. Vstala jsem a běžela do jejího pokoje. Vzala jsem oblečení a dala tam na chlup stejné a s tím starým jsem hnala na půdu schovat ho.

3.Kapitola >SHRNUTÍ< 5.Kapitola

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Zapomenutá duše 4. kapitola:

 1
02.04.2015 [0:40]

Darkness01Bezva Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!